alleen als we Foppe er voor terug krijgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst Marco van Basten eruit flikkeren
die penalty was mis hoorquote:
Want Servie gaat nu winnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Beerens, ei!
Dat tweede klinkt aannemelijkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Vuurwerk hier in de straat.
Of er wordt iemand doorzeeft met kogels.
2 minuten voor tijd met deze stand rood geven.. er zijn maar weinig scheidsrechters die dat doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk... Ofwel geef je niks, ofwel geef je rood. Maar twee keer geel?![]()
waar woon je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Mischien een servier losgeslagen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Ambrosius het volgende:
Raar. Volgens het boekje fluiten en dan nu ineens in de geest van de wedstrijd fluiten. Toch wat MPS bij de scheidsrechters van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Heero87 het volgende:
Ongelooflijk... Ofwel geef je niks, ofwel geef je rood. Maar twee keer geel?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar goud dat kan nie missen
Hoeft niet, zetten ze zometeen op in het stadion verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
kampione, kampione, ole ole olequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
Had de scheids eigenlijk gewoon moeten doen, maar die overtreding op hem was ook dik rood waard. Duidelijk schoppen op de benen, geen intentie om de bal te raken.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Is er ieder jaar een EK under 21 ofzo?
ik hoop dat je in Groningen woont?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik kan de Euroborg vanuit mijn balkon wel horen!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Meddo het volgende:
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
EK voor onder de 21 is naar oneven jaren geplaatst omdat WK even jaren worden gespeeld is dit toernooi in de schaduw van het WK dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Is er ieder jaar een EK under 21 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |