quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Volgend jaar goud dat kan nie missen
Hoeft niet, zetten ze zometeen op in het stadion verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
kampione, kampione, ole ole olequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 luistert naar: Queen - We Are The Champions.
Had de scheids eigenlijk gewoon moeten doen, maar die overtreding op hem was ook dik rood waard. Duidelijk schoppen op de benen, geen intentie om de bal te raken.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Is er ieder jaar een EK under 21 ofzo?
ik hoop dat je in Groningen woont?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik kan de Euroborg vanuit mijn balkon wel horen!
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef Meddo het volgende:
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
[afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding][afbeelding]FOPPE FOPPE[afbeelding][afbeelding]FOPPE BEDANKT[afbeelding]
EK voor onder de 21 is naar oneven jaren geplaatst omdat WK even jaren worden gespeeld is dit toernooi in de schaduw van het WK dus..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Hij heeft ook veel mindere spelers tot z'n beschikkingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dit zie ik van basten met groot oranje niet doen hoor!
Nee ze hebben het geswitched enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
Haha, ja hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik hoop dat je in Groningen woont?
mwah.. op v Basten is een heleboel aan te merken...maar de tegenstanders van groot oranje zijn natuurlijk ook wel wat anders dan de tegenstanders van jong oranjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dit zie ik van basten met groot oranje niet doen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |