http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson is het volgens Wikipediaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef MaxMark het volgende:
Die hoedenverkoper nu net op Veronica in de episode in londen...is dat niet die rijke miljardair van Virgin? Steve nogwat?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef MaxMark het volgende:
Die hoedenverkoper nu net op Veronica in de episode in londen...is dat niet die rijke miljardair van Virgin? Steve nogwat?
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson is het volgens Wikipedia
Ik dacht ook dat je daarom "London, baby!" zei net, omdat je op tv keekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik keek die zelfde episode net op dvd
Dat zei ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je daarom "London, baby!" zei net, omdat je op tv keek
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
Bij bol.com hebben ze nu alle 10 seizoenen in de aanbieding voor ¤129,99. Hij komt pas ergens in oktober, maar je kunt hem nu al reserveren:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005459619&Section=VIDEO&lgl=1&plid=BLSR5LdBcDcAAAETqdUo4Krs&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Koopje toch?
Ik vond het ook redelijk duur, maar ik had nog ¤30,- aan bol.com waardebonnen, dus dat heeft me over de streep gehaald om het toch maar (eindelijk eens) aan te schaffenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
echt fucking hell die wil ik wel
maar is nog wel duur (voor mij dan)
Ja, maar daar ging het niet over. Ff overnieuw lezenquote:
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over. Ff overnieuw lezen
Ik heb alle seizoenen los gekocht voor 150 euro, en dat is volgens mij bijna hetzelfde als die box, alleen 20 euro goedkoperquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef Dizer het volgende:
WTF zijn jullie zo weg van die box? Die superbox is toch al meer dan een jaar oud en overal te koop.
Ik heb hem vorig jaar nog gekocht.
Me too.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Piles het volgende:
Ik heb alle seizoenen los gekocht voor 150 euro, en dat is volgens mij bijna hetzelfde als die box, alleen 20 euro goedkoper
Welke aflevering was dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Die 2e aflvering gister op Net5 was leuk
Omdat de acteurs ook een keer op vakantie moetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef Breuls het volgende:
Het gaat juist te hard. Waarom zitten er zo weinig afleveringen in een seizoen?
Ik weer op de helft van seizoen 4. WTF gaat het snel zeg. Voor je weet gaat Ross trouwen met Emily en beginnen echt ontzettend leuke verhaallijnen waar ik me altijd op verheug:quote:
Eerder de schrijvers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Omdat de acteurs ook een keer op vakantie moeten
Opvallend hoeveel classic moments er in het begin zitten. Dat vergeet je helemaal als je al ver in de serie zit:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weer op de helft van seizoen 4. WTF gaat het snel zeg. Voor je weet gaat Ross trouwen met Emily en beginnen echt ontzettend leuke verhaallijnen waar ik me altijd op verheug:
- Stiekeme gedoe tussen Monica en Chandler
- Ross die na de breuk met Emily helemaal van de wereld raakt
- Iedereen die erachter komt tussen Chandler en Monica.
- London baby!
Dat is twee. Waarin Rachel en Ross in die aflevering echt echt met elkaar krijgen. En niet in die aflevering "The One With The List".quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef Breuls het volgende:
Twee.
Drie.
Nee twee.
Ik moet ook gewoon gaan slapen.
Oh ja. Ik ga ook maar mijn bed in. Friends kijkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:16 schreef Breuls het volgende:
He's her lobster.
Wel opletten.
Okay, ik ben pitten.
Mee eens, ik kan alweer bijna seizoen 9 uit de doos gaan trekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef Breuls het volgende:
Het gaat juist te hard. Waarom zitten er zo weinig afleveringen in een seizoen?
Nu ga je het krijgen hoorquote:
Kom eens langs bij Friends Trivia #2quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Nu ga je het krijgen hoor
[knip]
Allemaal goed?
ooooh.....my....gooooodquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:09 schreef Zapper het volgende:
Hoe vaak heeft Ross "oh my God" gezegd in de complete serie?
Duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v44x7SFm3Eo
Toch wel een van mijn favoriete scene's. Denk wel een top3 scene.
En bedankt, ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. net weer een klein traantje weggepikt
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Dizer het volgende:
Wie zingt dit nummer eigenlijk van Closing Time?
Zij dus.quote:A vid about the tv show Friends and how they all drifted away from each other in the end. I really like it. I hope you do too.
Song: Closing Time by Semisonic.
IN LONDON!?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v44x7SFm3Eo
Toch wel een van mijn favoriete scene's. Denk wel een top3 scene.
Die is echt geweldig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef ViVe het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0b9OeKxQG6U&mode=related&search=
WHAT DID I MARRY INTO!!![]()
![]()
Ik vind het ook wel leuk dat je tot de laaste aflevering nog altijd een lijn ziet zitten waar die deur door midden is geweest.quote:
Prachtige scene inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef ViVe het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=0b9OeKxQG6U&mode=related&search=
WHAT DID I MARRY INTO!!![]()
![]()
Dat vind ik een heerlijk oog voor detail. Aan de andere kant, zo'n decor gaat aan het eind van het seizoen als geheel een kast in, dus zo lastig was het vast niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat je tot de laaste aflevering nog altijd een lijn ziet zitten waar die deur door midden is geweest.
Die mensen daar hebben idd wel oog voor detailquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat je tot de laaste aflevering nog altijd een lijn ziet zitten waar die deur door midden is geweest.
De blooper die daar bij hoort is ook geweldigquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef Sawyer het volgende:
En een van de beste stukjes ooit is toch wel de scene waar ze Bamboozle gaan spelen
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
De blooper die daar bij hoort is ook geweldig
Ja echt geweldigquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef Sawyer het volgende:
[..]
En een van de beste stukjes ooit is toch wel de scene waar ze Bamboozle gaan spelen
Tuurlijk ken je hem al, anders kon je het ook niet geweldig vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kende m al![]()
![]()
Maar hij blijft leuk om te zien
"Oh, poor Ross"quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook Ross en Phoebe met de saltwater taffees
En dan die blik van Joey ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef Piles het volgende:
Die scenes in dat ziekenhuis ook
"You used to be able to act"![]()
Idd, viel me ook al opquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef Breuls het volgende:
Het valt op hoe vaak Matthew Perry een tweede/derde take van iets bewust verpest voor de grap.
zoiets had ik idd al gelezen, briljant dat ze het erin hebben gelatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog een leuk weetje: "In TOW Phoebe's Uterus Matthew Perry messes up a line by saying "blue blazer black" instead of "blue blazer back". The rest of the cast's responses were so funny that they left it in the episode.
Clipje
Ken je het in de aflevering: Nap Partners. Als Joey Ross verteld dat hij boven gaat slapen en Ross zegt "waarom zou ik dat willen weten?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ross is zo'n lekkere mafkees en Chandler zo prachtig sarcastisch
wat? toen was hij echt wel grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ross is vaak enorm grappig, behalve toen hij zo jaloers deed met Rachel.
Ross is grappig omdat hij op zich best een nerd is. Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
haha klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef DuranK het volgende:
Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopen![]()
Inderdaad geweldig stukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ook een geweldig stukje van Ross, nadat het erop lijkt dat hij weer samen is met Rachel met die brief enzo. Dan schreeuwt Rachel: We are sooo over!! Dan trekt Ross echt zo'n hilarisch gezichten dan keihard: Fine by me!!!
Idd, toen was ie echt super irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Phoebe's karakter niet zo leuk. Bovendien klopt het niet echt meer door de jaren heen. Je ziet in de eerste seizoenen dat ze echt de gekke van het stel is met aparte muziek, kleding en gedrag. Na seizoen 5/6 zie je daar erg weinig van terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef highway101 het volgende:
Phoebe is ook wel charmant vind ikVooral als Joey voor het eerst "how you doin'" zegt.
Vind ik ook. Ik vind haar het minst vaak grappig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind Phoebe's karakter niet zo leuk. Bovendien klopt het niet echt meer door de jaren heen. Je ziet in de eerste seizoenen dat ze echt de gekke van het stel is met aparte muziek, kleding en gedrag. Na seizoen 5/6 zie je daar erg weinig van terug.
Ook vind ik de 'domme'grappen die ze maakt lang niet altijd leuk meestal erg flauw.
Haha, ja idd!! Dat doe ik ook altijd!! Lukt meestal wel aardig!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Proberen jullie ook altijd die fragmenten tijdens de intro te plaatsen in de juiste context? De eerste 5 seizoenen lukt me altijd wel, maar daarna wordt het toch lastiger
Die stalker schijnt David Arquette te zijn, huidige man van Courtneyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
Net TOW the Superbowl 1 gezien. Briljant met die stalker
Vooral de scene als ze voor het eerst langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |