quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:41 schreef MaxMark het volgende:
Die hoedenverkoper nu net op Veronica in de episode in londen...is dat niet die rijke miljardair van Virgin? Steve nogwat?
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Branson is het volgens Wikipedia
Ik dacht ook dat je daarom "London, baby!" zei net, omdat je op tv keekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik keek die zelfde episode net op dvd
Dat zei ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je daarom "London, baby!" zei net, omdat je op tv keek
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
Bij bol.com hebben ze nu alle 10 seizoenen in de aanbieding voor ¤129,99. Hij komt pas ergens in oktober, maar je kunt hem nu al reserveren:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005459619&Section=VIDEO&lgl=1&plid=BLSR5LdBcDcAAAETqdUo4Krs&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Koopje toch?
Ik vond het ook redelijk duur, maar ik had nog ¤30,- aan bol.com waardebonnen, dus dat heeft me over de streep gehaald om het toch maar (eindelijk eens) aan te schaffenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
echt fucking hell die wil ik wel
maar is nog wel duur (voor mij dan)
Ja, maar daar ging het niet over. Ff overnieuw lezenquote:
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over. Ff overnieuw lezen
Ik heb alle seizoenen los gekocht voor 150 euro, en dat is volgens mij bijna hetzelfde als die box, alleen 20 euro goedkoperquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef Dizer het volgende:
WTF zijn jullie zo weg van die box? Die superbox is toch al meer dan een jaar oud en overal te koop.
Ik heb hem vorig jaar nog gekocht.
Me too.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Piles het volgende:
Ik heb alle seizoenen los gekocht voor 150 euro, en dat is volgens mij bijna hetzelfde als die box, alleen 20 euro goedkoper
Welke aflevering was dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Die 2e aflvering gister op Net5 was leuk
Omdat de acteurs ook een keer op vakantie moetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef Breuls het volgende:
Het gaat juist te hard. Waarom zitten er zo weinig afleveringen in een seizoen?
Ik weer op de helft van seizoen 4. WTF gaat het snel zeg. Voor je weet gaat Ross trouwen met Emily en beginnen echt ontzettend leuke verhaallijnen waar ik me altijd op verheug:quote:
Eerder de schrijvers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:49 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Omdat de acteurs ook een keer op vakantie moeten
Opvallend hoeveel classic moments er in het begin zitten. Dat vergeet je helemaal als je al ver in de serie zit:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weer op de helft van seizoen 4. WTF gaat het snel zeg. Voor je weet gaat Ross trouwen met Emily en beginnen echt ontzettend leuke verhaallijnen waar ik me altijd op verheug:
- Stiekeme gedoe tussen Monica en Chandler
- Ross die na de breuk met Emily helemaal van de wereld raakt
- Iedereen die erachter komt tussen Chandler en Monica.
- London baby!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |