"Oh, poor Ross"quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook Ross en Phoebe met de saltwater taffees
En dan die blik van Joey ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef Piles het volgende:
Die scenes in dat ziekenhuis ook
"You used to be able to act"![]()
Idd, viel me ook al opquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef Breuls het volgende:
Het valt op hoe vaak Matthew Perry een tweede/derde take van iets bewust verpest voor de grap.
zoiets had ik idd al gelezen, briljant dat ze het erin hebben gelatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog een leuk weetje: "In TOW Phoebe's Uterus Matthew Perry messes up a line by saying "blue blazer black" instead of "blue blazer back". The rest of the cast's responses were so funny that they left it in the episode.
Clipje
Ken je het in de aflevering: Nap Partners. Als Joey Ross verteld dat hij boven gaat slapen en Ross zegt "waarom zou ik dat willen weten?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ross is zo'n lekkere mafkees en Chandler zo prachtig sarcastisch
wat? toen was hij echt wel grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ross is vaak enorm grappig, behalve toen hij zo jaloers deed met Rachel.
Ross is grappig omdat hij op zich best een nerd is. Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
haha klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef DuranK het volgende:
Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopen![]()
Inderdaad geweldig stukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ook een geweldig stukje van Ross, nadat het erop lijkt dat hij weer samen is met Rachel met die brief enzo. Dan schreeuwt Rachel: We are sooo over!! Dan trekt Ross echt zo'n hilarisch gezichten dan keihard: Fine by me!!!
Idd, toen was ie echt super irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind Phoebe's karakter niet zo leuk. Bovendien klopt het niet echt meer door de jaren heen. Je ziet in de eerste seizoenen dat ze echt de gekke van het stel is met aparte muziek, kleding en gedrag. Na seizoen 5/6 zie je daar erg weinig van terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:28 schreef highway101 het volgende:
Phoebe is ook wel charmant vind ikVooral als Joey voor het eerst "how you doin'" zegt.
Vind ik ook. Ik vind haar het minst vaak grappig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind Phoebe's karakter niet zo leuk. Bovendien klopt het niet echt meer door de jaren heen. Je ziet in de eerste seizoenen dat ze echt de gekke van het stel is met aparte muziek, kleding en gedrag. Na seizoen 5/6 zie je daar erg weinig van terug.
Ook vind ik de 'domme'grappen die ze maakt lang niet altijd leuk meestal erg flauw.
Haha, ja idd!! Dat doe ik ook altijd!! Lukt meestal wel aardig!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Proberen jullie ook altijd die fragmenten tijdens de intro te plaatsen in de juiste context? De eerste 5 seizoenen lukt me altijd wel, maar daarna wordt het toch lastiger
Die stalker schijnt David Arquette te zijn, huidige man van Courtneyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Piles het volgende:
Net TOW the Superbowl 1 gezien. Briljant met die stalker
Vooral de scene als ze voor het eerst langskomt
De stalker is een zijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die stalker schijnt David Arquette te zijn, huidige man van Courtney
Oh, dacht dat je die aflevering bedoelde dat Phoebe werd gestalked door zo'n gast die dacht dat zij Ursula is. Jij bedoelt dus die waar Brooke Shields de stalker van Joey is.quote:
Schijnt dat David Arquette tijdens die opnames dus Courtney aan het stalken was. Ze kenden elkaar net van Scream. En zo is het uiteindelijk iets geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die stalker schijnt David Arquette te zijn, huidige man van Courtney
Ja, ik kan ze voor 90% herkennen, in alle tien seizoenen. Niet dat dat knap is, maar het is wel een leuk 45-seconden (en vanaf S6 35 seconden) spelletje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Proberen jullie ook altijd die fragmenten tijdens de intro te plaatsen in de juiste context? De eerste 5 seizoenen lukt me altijd wel, maar daarna wordt het toch lastiger
Vinden er wel meer. De karakters veranderen ook. Veel overdrevener de meesten. Phoebe overdreven raar en al, Monica overdreven freaky over schoonmaken enzo, en Joey overdreven domquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
hebben jullie ook dat je de serie vanaf seizoen 7 minder vindt worden?? Vanaf dat seizoen zien de acteurs er veel gelikter uit. Zonnebank enzo, je ziet dat ze daar al veel geld hebben. De grappen blijven wel goed, maar de acteurs zien er niet uit als in de eerste seizoenen. Juist toen hadden ze de perfecte uitstraling. Vooral Monica vind ik er vanaf seizoen 7 niet meer als MOnica eruit zien
Superquote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Chandler vind ik de enige die bijna hetzelfde blijft de hele serie. Hier een mooi stukje, Sarcasme leren
http://www.flabber.nl/archief/019019.php
Ligt ook aan de technieken die gebruikt worden. De beelden zijn in de laatste seizoenen bijvoorbeeld veel scherper, waarbij details veel meer opvallen. De eerste seizoenen zag het er allemaal veel korreliger uit, waarbij je meer let op het totaalplaatje.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
hebben jullie ook dat je de serie vanaf seizoen 7 minder vindt worden?? Vanaf dat seizoen zien de acteurs er veel gelikter uit. Zonnebank enzo, je ziet dat ze daar al veel geld hebben. De grappen blijven wel goed, maar de acteurs zien er niet uit als in de eerste seizoenen. Juist toen hadden ze de perfecte uitstraling. Vooral Monica vind ik er vanaf seizoen 7 niet meer als MOnica eruit zien
Ze worden ook ouder he. Plus het is van de jaren 90 naar de jaren 00 gegaan. Niet alleen in de show, maar ook in real life. En daar is er ook een hoop veranderd.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Je zit behoorlijk fout. Het is de eerste aflevering van seizoen 7, TOW Monica's Thunder.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Arockalypse het volgende:
Hier nog een enorme Friends fan, op het ziekelijke af bijna. En toch is er een ding waar ik me gisternacht te pletter naar heb gezocht. Ik wou persé de aflevering kijken waarin Joey op een jongetje van 19 moet lijken. Volgens mij is het voor seizoen 4, of in seizoen 4 want hij woont nog bij Chandler. De zin die ik me compleet herriner ging zo:
"What's up with the whack Playstation ? 'Sup ?"
Welke aflevering is dit !??
We hebben al zoiets: Friends Trivia #2quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Arockalypse het volgende:
Sorry voor mijn drie posts achter elkaar, maar ik heb misschien een leuk ideetje. Aangezien ik hier best nieuw ben op dit stukje FOK! Forum (schaam, schaam) lijkt het me wel een strak idee om een quiz voor jullie in elkaar te draaien. Laten we zeggen, een quiz van ongeveer 50 vragen. Makkelijke en moeilijke en supermoeilijke door elkaar. Misschien dat iemand die daartoe bevoegd is iets kan afspreken dat de winnaar een prijsje krijgt ofzo ? Anyway, laat maar weten wat jullie ervoor voelen
Uiteraard mag ik niet meedoen, aangezien ik de vragen maak. And eeh, don't blame the questions !
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Arockalypse het volgende:
Hier nog een enorme Friends fan, op het ziekelijke af bijna. En toch is er een ding waar ik me gisternacht te pletter naar heb gezocht. Ik wou persé de aflevering kijken waarin Joey op een jongetje van 19 moet lijken. Volgens mij is het voor seizoen 4, of in seizoen 4 want hij woont nog bij Chandler. De zin die ik me compleet herriner ging zo:
"What's up with the whack Playstation ? 'Sup ?"
Welke aflevering is dit !??
TOW Monica's Thunder.quote:Joey: So you're playing a little Playstation, huh? That's whack! Playstation is whack! 'Sup with the whack Playstation, 'sup?! Huh? Come on, am I 19 or what?!
Chandler: Yes, on a scale from 1 to 10, 10 being the dumbest a person can look, you are definitely 19.
IN LONDON!?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef Rianne84 het volgende:
nu op veronica de aflevering waar Joey erachter komt dat Monica en Chandler wat hebben
quote:
http://nl.youtube.com/results?search_query=matthew+perry+ellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Arockalypse het volgende:
Jammer dat ik Matthew Perry gemist heb bij Ellen. Weet iemand of hier nog een herhaling van komt of dat die aflevering ergens op het net te vinden is.
Could you BE more sarcastic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/results?search_query=matthew+perry+ellen
Zie vooral de ingewikkelde zoektermen die ik heb moeten gebruiken om het te vinden![]()
Het was ep 19, maar bedanktquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:54 schreef Breuls het volgende:
Season 6, Episode 20, TOW Mac and Cheese
Van de week ook gezien jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:03 schreef Pitom het volgende:
Net de aflevering gekeken waarin Jack en Judy langskomen met Thanksgiving. Als je het mij vraagt de leukste van alle Thanksgiving-episodes.
En het was ook nog eens Joey die het zegtquote:
Hehe die aflevering heb ik pas weer gezien, echt een geniaal stukje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef MaxMark het volgende:
Ik moet steeds lachen als ik Chandler dat "WHOPPA!" zie doen in de intro's op NET5 nu steeds
En het is toch ep 20quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En het was ook nog eens Joey die het zegt.
er zijn ook zat acteurs van in de 20 die een 16 jarig iemand spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:21 schreef highway101 het volgende:
Sommige dingen kunnen niet geheel;
Ross Geller is de broer van Monica, terwijl hij eigenlijk 2 jaar jonger is.
Rachel en Monica kunnen moeilijk in dezelfde klas hebben gezeten, aangezien Monica 5 jaar ouder is als Rachel.
Tussen Chandler en Ross zit ook een bedenkelijk leeftijdsverschil van 3 jaar om bij elkaar in de klas te hebben gezeten.
Janice is 8 jaar ouder dan Chandler, ook vrij veel leeftijdsverschil voor een relatie, maar niet onmogelijk.
Phoebe is de oudste van het stel. Zij is 6 jaar ouder dan de jongste; Chandler.
Lisa Kudrow wordt volgende week 44 terwijl Matthew Perry nog maar 37 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |