"Oh, poor Ross"quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ook Ross en Phoebe met de saltwater taffees
En dan die blik van Joey ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:25 schreef Piles het volgende:
Die scenes in dat ziekenhuis ook
"You used to be able to act"![]()
Idd, viel me ook al opquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef Breuls het volgende:
Het valt op hoe vaak Matthew Perry een tweede/derde take van iets bewust verpest voor de grap.
zoiets had ik idd al gelezen, briljant dat ze het erin hebben gelatenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog een leuk weetje: "In TOW Phoebe's Uterus Matthew Perry messes up a line by saying "blue blazer black" instead of "blue blazer back". The rest of the cast's responses were so funny that they left it in the episode.
Clipje
Ken je het in de aflevering: Nap Partners. Als Joey Ross verteld dat hij boven gaat slapen en Ross zegt "waarom zou ik dat willen weten?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ross is zo'n lekkere mafkees en Chandler zo prachtig sarcastisch
wat? toen was hij echt wel grappigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ross is vaak enorm grappig, behalve toen hij zo jaloers deed met Rachel.
Ross is grappig omdat hij op zich best een nerd is. Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
haha klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef DuranK het volgende:
Hoe die ook altijd zo beledigt weg kan lopen![]()
Inderdaad geweldig stukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Ook een geweldig stukje van Ross, nadat het erop lijkt dat hij weer samen is met Rachel met die brief enzo. Dan schreeuwt Rachel: We are sooo over!! Dan trekt Ross echt zo'n hilarisch gezichten dan keihard: Fine by me!!!
Idd, toen was ie echt super irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |