http://www.wetteronline.de/dldlradf.htmquote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef davidov het volgende:
Een paar vrienden van me gaan naar Duitsland fietsen aanstaande donderdag terwijl de rest per trein gaat op maandag. Ik mag dus leuk voor weerman spelen en af en toe zullen ze een belletje geven of ik ze kan vertellen of het komende droog zal blijven of niet etc....
Dus ik vroeg me af of jullie een duitse buienradar kennen die ook iets regionaler kan kijken dan "west europa".... en zelf kon ik ook niet de duitse variant van knmi 123 vinden....
Overigens zit ik nu op kantoor in Amsterdam en kleurde toenstraks de hele stad grijs, mooi gezicht
Die bui heb ik net ook gehad hier in Zeeland,was een lekkere he.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef Xenwolfie het volgende:
Er trekt een best pittig buitje met wat aardig rommeld onweer over me heen in Krimpen aan den Ijssel. Ik hoop dat het morgen lekker los gaat
.
quote:Het KNMI heeft maandagmiddag een voorwaarschuwing afgegeven, maar verwacht niet zo veel overlast dat een weeralarm nodig is.
quote:16:27:27 25-06-07 5 G BRAN PRIO 2 641 BUITENHOUTSEDREEF / TREKWEG ALMERE STORMSCHADE (Aard stormschade boom over de weg)
0700240 BRW Almere-Buiten ( Dagbezetting )
0700001 BRW Flevoland ( Monitorcode )
quote:16:26:10 25-06-07 17 I BRAN Er is vannacht weeralarm (voorwaarschuwing)
706251626101200751 1200751 BRW Steenbergen ( Commandant Korps Steenbergen )
706251623121200381 1200381 BRW Etten-Leur ( Commandant )
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef IedeK. het volgende:
Dat eerste lijntje boven Almere ligt weer mooi op ramkoers.
Ik zie nu ook een enorm donkerblauwe lucht aan de horizon.
Gaat hier net langs trekken. Emmeloord krijgt het weer te pakken...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]dit was aan de achterkant van de bui
Hmm, net naar de dijk geweest, maar geen shelf of rolwolk te zien. Hier niet iig.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.
quote:
Absoluut!!! WHOEII wat was dat heftig net. Vanaf mijn werkplek kan ik een paar kilometer naar het zuidwesten kijken en ik heb zelden zo'n mooi onweer meegemaakt. De wind loog er ook niet om. Die zagen we van ver over het water aankomen, prachtig dit. Met mijn collega's tegen het raam geplakt gezeten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:15 schreef kepler het volgende:
het lijntje boven Zeeland ontploft zo te zien
kijken hoeveel we daarvan in Delft van meekrijgen, Rotterdam lijkt de volle laag te krijgen?
Hee speedy, je hebt het filmpje van mijn buurjongen bekeken op youtube zag ikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woei Skippynu voel je pas hoe ik me na al die weken voel.
told ya'quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ongelovelijk! Dat kutlijnte zakt in elkaar als 'ie bij mij is en activeert weer als de hel als 'ie over me heen is geweest
hoe bedoel? Want ik zag vanmiddag ook rare lijntje achter die bui die overtrok (met die mammatus). Het zag er een beetje uit alsof de wolk opgevouwen werdquote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe vet, hier zijnj nu gewoon 3 Kevin nogwat golfjes te zien "in" een wolk![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hee speedy, je hebt het filmpje van mijn buurjongen bekeken op youtube zag ik![]()
Echt zo'n bizar toeval! Net na de bui keek een collega op internet of er al wat leuks aan filmpjes gepost was. Opeens hoor ik kerkklokken en dacht, die lijken wel verrekte veel op die bij mij uit de straat! Dus ik even meekijken, zie ik mijn eigen tuin en blokhut op youtubeWAT een toeval zeg!!
Zoiets:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe bedoel? Want ik zag vanmiddag ook rare lijntje achter die bui die overtrok (met die mammatus). Het zag er een beetje uit alsof de wolk opgevouwen werd
Ik heb eventueel nog wel een vage foto ervan?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[[url=javascript: window.close()]afbeelding[/url]]
Ja was een foutjequote:
Helaas wel, straks komt het wel tot stormquote:
Sorry! Bij mij passen ze zich automatisch aan, aan het forum. Heb je er erg veel last van? Dan haal ik ze er af en maak ik ze kleiner!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooie foto'smaar mag de volgende keer wel wat kleiner
Ja ze worden ook wel aangepastquote:Op maandag 25 juni 2007 19:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Sorry! Bij mij passen ze zich automatisch aan, aan het forum. Heb je er erg veel last van? Dan haal ik ze er af en maak ik ze kleiner!
ow nee, dat heb ik niet gezienquote:Op maandag 25 juni 2007 18:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zoiets:
[afbeelding]
Maar dan waren die golvjes beter te zien.
Je hebt ook hele vette, maar die zijn behoorlijk zeldzaam:
[afbeelding]
Kelvin Helmholtz Waves dus
in Delft ook geen TV meer even, maar verder niks gemerktquote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef MissHobje het volgende:
Lol zakjapannertje die bui van jou net is net hier
3 mega flitsen (had zelfs even geen tv meer) en mega kaboem![]()
Op zich wel gezellig al die kleine buitjes.
Nu weer en ook nog donderquote:Op maandag 25 juni 2007 18:43 schreef Crazykill het volgende:
Damn net echt hard geregend hier in Rotterdam
Was ze ook op de radio vanochtend?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
mn oma was net op 1vandaag over die windhoos in tricht 40 jaar geleden.
mn moeder en oma woonden (oma nog steeds) in tricht aan de linge en hebben alles meegemaakt
kan 't fragment wel uploaden vanavond
Jij mag het kloteweer vinden, persoonlijk kick ik er op!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Drugshond het volgende:
face it.... het is gewoon kloteweer. Maar de DASOO deeltjes gaan er doorheen als peperkoek.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef MissHobje het volgende:
vervolg van mijn wolken decor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is alleen de rand van de bui die ik ziequote:Op maandag 25 juni 2007 20:17 schreef Party_P het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op regen, met enkele felle pitten erin
Oh,heb er eigenlijk niets van gemerkt,en ik woon in Zeeland.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Er ontwikkelt zich een nieuw mooi lijntje boven België, het heeft haast Zeeland bereikt. Over een uurtje dus weer mooie luchten, onweer, felle regen, hagel, windstoten etcetera.![]()
Nu pas begint het te (mot)regenen ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:45 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, moet nu ongeveer toch bij jou in de buurt zijn
Serieus?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:54 schreef hondenfokker het volgende:
vanmiddag ging het los boven tholen , alles was wit van de hagel
Ik hoorde ook wat ja. Al stelde het niet echt veel voor. Zag er wel mooi uit met die zon en mammatus.quote:
Doe eens pano-tool online gooien.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat ja. Al stelde het niet echt veel voor. Zag er wel mooi uit met die zon en mammatus.
Storm lijkt er niet in te zitten, maar een flinke 8 Bft wel, met stevige windstoten. De windtoename zal in de nanacht beginnen, en zal denk ik vrij plotseling gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef JohnFoK het volgende:
Hoelaat kunnen we de mogelijke storm verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |