told ya'quote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
Ongelovelijk! Dat kutlijnte zakt in elkaar als 'ie bij mij is en activeert weer als de hel als 'ie over me heen is geweest
hoe bedoel? Want ik zag vanmiddag ook rare lijntje achter die bui die overtrok (met die mammatus). Het zag er een beetje uit alsof de wolk opgevouwen werdquote:Op maandag 25 juni 2007 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe vet, hier zijnj nu gewoon 3 Kevin nogwat golfjes te zien "in" een wolk![]()
Jaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:44 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Hee speedy, je hebt het filmpje van mijn buurjongen bekeken op youtube zag ik![]()
Echt zo'n bizar toeval! Net na de bui keek een collega op internet of er al wat leuks aan filmpjes gepost was. Opeens hoor ik kerkklokken en dacht, die lijken wel verrekte veel op die bij mij uit de straat! Dus ik even meekijken, zie ik mijn eigen tuin en blokhut op youtubeWAT een toeval zeg!!
Zoiets:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:06 schreef kepler het volgende:
[..]
hoe bedoel? Want ik zag vanmiddag ook rare lijntje achter die bui die overtrok (met die mammatus). Het zag er een beetje uit alsof de wolk opgevouwen werd
Ik heb eventueel nog wel een vage foto ervan?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[[url=javascript: window.close()]afbeelding[/url]]
Ja was een foutjequote:
Helaas wel, straks komt het wel tot stormquote:
Sorry! Bij mij passen ze zich automatisch aan, aan het forum. Heb je er erg veel last van? Dan haal ik ze er af en maak ik ze kleiner!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooie foto'smaar mag de volgende keer wel wat kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |