http://www.wetteronline.de/dldlradf.htmquote:Op maandag 25 juni 2007 16:17 schreef davidov het volgende:
Een paar vrienden van me gaan naar Duitsland fietsen aanstaande donderdag terwijl de rest per trein gaat op maandag. Ik mag dus leuk voor weerman spelen en af en toe zullen ze een belletje geven of ik ze kan vertellen of het komende droog zal blijven of niet etc....
Dus ik vroeg me af of jullie een duitse buienradar kennen die ook iets regionaler kan kijken dan "west europa".... en zelf kon ik ook niet de duitse variant van knmi 123 vinden....
Overigens zit ik nu op kantoor in Amsterdam en kleurde toenstraks de hele stad grijs, mooi gezicht
Die bui heb ik net ook gehad hier in Zeeland,was een lekkere he.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef Xenwolfie het volgende:
Er trekt een best pittig buitje met wat aardig rommeld onweer over me heen in Krimpen aan den Ijssel. Ik hoop dat het morgen lekker los gaat
.
quote:Het KNMI heeft maandagmiddag een voorwaarschuwing afgegeven, maar verwacht niet zo veel overlast dat een weeralarm nodig is.
quote:16:27:27 25-06-07 5 G BRAN PRIO 2 641 BUITENHOUTSEDREEF / TREKWEG ALMERE STORMSCHADE (Aard stormschade boom over de weg)
0700240 BRW Almere-Buiten ( Dagbezetting )
0700001 BRW Flevoland ( Monitorcode )
quote:16:26:10 25-06-07 17 I BRAN Er is vannacht weeralarm (voorwaarschuwing)
706251626101200751 1200751 BRW Steenbergen ( Commandant Korps Steenbergen )
706251623121200381 1200381 BRW Etten-Leur ( Commandant )
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:23 schreef IedeK. het volgende:
Dat eerste lijntje boven Almere ligt weer mooi op ramkoers.
Ik zie nu ook een enorm donkerblauwe lucht aan de horizon.
Gaat hier net langs trekken. Emmeloord krijgt het weer te pakken...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:47 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]dit was aan de achterkant van de bui
Hmm, net naar de dijk geweest, maar geen shelf of rolwolk te zien. Hier niet iig.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
ZOu wel eens een rolwolk of shelf voor kunnen zitten. Kiek maar eens naar de radar.
quote:
Absoluut!!! WHOEII wat was dat heftig net. Vanaf mijn werkplek kan ik een paar kilometer naar het zuidwesten kijken en ik heb zelden zo'n mooi onweer meegemaakt. De wind loog er ook niet om. Die zagen we van ver over het water aankomen, prachtig dit. Met mijn collega's tegen het raam geplakt gezeten.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:15 schreef kepler het volgende:
het lijntje boven Zeeland ontploft zo te zien
kijken hoeveel we daarvan in Delft van meekrijgen, Rotterdam lijkt de volle laag te krijgen?
Hee speedy, je hebt het filmpje van mijn buurjongen bekeken op youtube zag ikquote:Op maandag 25 juni 2007 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Woei Skippynu voel je pas hoe ik me na al die weken voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |