Ik geloof het pas wanneer ze uit de poort rijdtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begin wel steeds meer te geloven dat Natasia eind september naar huis gaat.
jawel ze gaat weg, en ze gaat volgens mij de poort uit met een flinke zak geld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ze uit de poort rijdt
Mooi beeldquote:
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...quote:
hij is wel klein, en ze houdt niet van kleine mannenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...
Och, Amanda zegt zoveel. Ooit zei ze dat ze niet van aggressieve mannen houdt, maar ze zit nu wel bij de Wifebeaterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
hij is wel klein, en ze houdt niet van kleine mannen
Types als Amanda vallen eerder op Brain dan Dennistypesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is, ik denk niet dat Amanda en Dennis iets gaan beginnen met elkaar. Hoewel ik hoop van wel, gewoon omdat Amanda iemand beter verdient dan Wifebeater. Maar je weet het natuurlijk nooit met Amanda. Tegen Samantha zei ze al dat ze iets met Brian had omdat er geen betere man voorhanden was, en ook al is Dennis een beetje TE metro-sexueel, hij is wel degelijk d eknapste man in het huis, zelfs Amanda kan daar niet omheen...dus wie weet...
Wat is het toch een walchelijk mannetje. Ik hoop toch zo dat het Dennis lukt om Amanda tegen Brian te beschermen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef Dark het volgende:
Brian: ik breng haar terug om niet zoveel te drinken. Het is mijn vriendin. Ik bepaal dat.
En hij is weer geweldigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef petraa het volgende:
OP is klaar
Brian heeft het laatste half uur voetbal aangevraagd, gevolgd door K1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
Brrr zei net dat ze het laatste half uur van Jong Oranje tegen Servië gingen kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
zinvolle bijdragequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef easysatellite het volgende:
saaie avondje
wellicht niet zinvol maar er is ook werkelijk nietssss te meldenquote:
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
zinvolle bijdrage
werken voor mijn baas doe ik de hele week al voor de mods ............nou neuhquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelen
Hoeveel mods zie jij overdag in de COS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelen
Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
ik baal ervan dat we Brian niet zien........raar........zou hij nu een psycholoog raadplegen of vol pammetjes gestopt worden?
2 dezelfde caps mop.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Ellen geeft Huub nog wat aanwijzingen:
[afbeelding]
Natasja leest nog steeds het nieuws op nu.nl
[afbeelding]
Op tijd.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Sylvia komt zondag over een week heb ik net begrepen.
daar verheug ik me nu al opquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda vroeg of iemand Mitch een dikke kus wilde geven. Natasja zei: Laat dat maar aan mij over.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Natasja zich weer op Mitch gaat werpen. Donderdag was behoorlijk genant, toen ze voor hem ging staan met haar lippen zowat tegen hem aan...... soort smeken om een lekkere lebber. En het snode plan van Natasja om Mitch op de trap te nemen, beetje jammer dat Mitch voor geen goud de trap af wilde zolang zij er stond.![]()
Je brengt de gesprekken echt waarheidsgetrouw naar voren hier zeg....not dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op tijd.
OT: Lieke koopt liever heel veel in de P.C.Hooft dan een exclusief lingeriesetje. Dat kind is echt clueless.
Herstel me maar. Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
Je brengt de gesprekken echt waarheidsgetrouw naar voren hier zeg....not dus
Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vroeg of iemand Mitch een dikke kus wilde geven. Natasja zei: Laat dat maar aan mij over.
Arme Mitch.![]()
Sylviaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Ja wie wijst zo'n lekker wijf ook afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.![]()
Een vet lekker vet wijfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
nee jij ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
Waar slaat dat op?quote:
Wat let je! Zo'n lekkere gele rakker..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub maakt uitgebreid reclame voor Grolsch... Krijg er gewoon zin in
Dat is altijd op stream 3 en 4.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
Als ik mijn volume wat lager zet welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!quote:
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.quote:
mensen vergeten zo snelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!![]()
dat is zeker, ik vind dat ze er best goed uitziet, qua gezicht dan. Haar karakter is lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.
vond haar bij L&C ook niet eens echt lelijk
ze is in ieder geval de mooiste van haar familie
Haar gevoel zei zeker dat ze nog een keertje langs moet komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!![]()
EENSCH!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Als ik mijn volume wat lager zet wel![]()
Er staat ook een knipoog bij mijn Posticonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.
vond haar bij L&C ook niet eens echt lelijk
ze is in ieder geval de mooiste van haar familie
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Met pech kun je met poker verliezen, maar je kunt nooit met geluk winnen.
Leg uit ajb.quote:
Inderdaad, hoe goed je ook bent met poker, als je de kaarten niet krijgt, dan win je niet veelquote:
Die vlek onder het rechteroog: Hij vreest de geilheid van Natasiaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annette over de rode vlekken van Mitch kunnen vertellen.
[afbeelding]
Dat het rode vlekken zijn ?????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annette over de rode vlekken van Mitch kunnen vertellen.
[afbeelding]
Lijkt me geen onzin. Om te verliezen is maar een beetje pech nodig (op één na verliest iedereen); om te winnen puur op geluk is téveel geluk nodig!quote:
Pfffff, iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Lijkt me geen onzin. Om te verliezen is maar een beetje pech nodig (op één na verliest iedereen); om te winnen puur op geluk is téveel geluk nodig!
Als deze vier over zouden blijven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef petraa het volgende:
Weet je dit is alvast een voorproefje van hoe het er op het eind uit zal zien, met 4 bewoners!!!!
Misselijke Domme Mafkees?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef mazaru het volgende:
MDM staat er op de rug van Brrr.
Zou dat staan voor MeidenMepper?
Bijvoorbeeld iemand die een beginnende poker-speler is en niet de gebruikelijke taktieken hanteert en daardoor lastig in te schatten is kan door geluk (net wel de goede kaarten krijgen) winnen.quote:
Dat kan idd, maar ik denk niet dat Huub dat bedoelde. Hij ging uit van geoefende spelers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die een beginnende poker-speler is en niet de gebruikelijke taktieken hanteert en daardoor lastig in te schatten is kan door geluk (en net wel de goede kaarten krijgen) winnen.
toen ik nog naar de middelbare school ging zat er bij mij een zwart meisje van ethiopische afkomst in de klas, die was echt bloedmooi, ze was zwart maar had europese gelaatstrekken en was lang en eindeloze benen. iedereen adviseerde haar om model te gaan worden, maar ze wilde geneeskunde studeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is zeker, ik vind dat ze er best goed uitziet, qua gezicht dan. Haar karakter is lelijk.
Ik wou jullie net komen vergezellen in het COSsen..quote:
Ik wou dat ik dat kon, zo lekker selectief doof zijn als jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft last van het gepeperde eten, haar b...mond staat in de brand. Misschien houdt ze hem nu een tijdje, ik kan die stem niet meer horen.
Is dat zijn bijnaam of heet hij echt zo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
jamie gold wn vorig jaar 15 miljoen met geluk in t pokeren
ik snap hier helemaal nietssssssss vanquote:
Bye bye drs H en ik haken af dit is te saaiiiiiiiquote:
Dat is niet alleen geluk, pokerinzicht is onmisbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
gold staat in de pokerwereld bekent als een fish.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet alleen geluk, pokerinzicht is onmisbaar
Mijn hoop is gevestigd op de 'Rotterdamgangers', met name Amanda, die het vast niet heeft kunnen laten weer wat alcoholisch te nuttigen. En je weet hoe iemand in dat hok haar geen enkel plezier gunt dan met hemzelf.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Schakel net de stream in, maar kan eigenlijk wel weer weggaan. Dit gaat heel saai worden vanavond. Poker, TV-kijken, en ze zijn veel te vriendelijk naar elkaar. Er hangt geen 'lading' in de lucht .......
03.00 uur.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn hoop is gevestigd op de 'Rotterdamgangers', met name Amanda, die het vast niet heeft kunnen laten weer wat alcoholisch te nuttigen. En je weet hoe iemand in dat hok haar geen enkel plezier gunt dan met hemzelf.
Edit: maar het zel wel lang duren voor die terug zijn.![]()
Die laatste edit ..... Daar gaat het om. Japio zei het al : "Dit is het langste uitje, dat er ooit geweest is !".quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn hoop is gevestigd op de 'Rotterdamgangers', met name Amanda, die het vast niet heeft kunnen laten weer wat alcoholisch te nuttigen. En je weet hoe iemand in dat hok haar geen enkel plezier gunt dan met hemzelf.
Edit: maar het zel wel lang duren voor die terug zijn.![]()
Op zich niet zo erg, maar typen is dan wat lasig, vind ik. Dan krijg je een soort Briantilliaans.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
? Als er niets te doen is op de stream, zijn we tegen die tijd allemaal lam ....
Precies wat ik dacht. Voor mij geen poker vanavond en om drie uur ben ik niet meer aanspreekbaar (laat staan dat ik dan nog mijn ogen open kan houden).quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die laatste edit ..... Daar gaat het om. Japio zei het al : "Dit is het langste uitje, dat er ooit geweest is !".
En om nou tot 3 uur vannacht te wachten om te zien of Amanda gezopen heeft ? Als er niets te doen is op de stream, zijn we tegen die tijd allemaal lam ....
Alleen het laatste half uur. Daarna een of ander kickboxgala.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze in de villa niet eens de finale kijken?
naar mensen kijken die tv kijken is nog erger als naar mensen kijken die pokeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze in de villa niet eens de finale kijken?
geluk idd....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:48 schreef farscapevr6 het volgende:
Idd, maar dat was ik dan ook niet van plan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef 2live het volgende:
[..]
naar mensen kijken die tv kijken is nog erger als naar mensen kijken die pokeren.![]()
ik denk dat iedereen weer zijn positie aan het bepalen is in het spel. Door de komst van Dennis zal er heus wel weer het een en ander veranderen. Dat moest ook wel want het wordt anders te gezapig met de stelletjes en Jaap daar ergens tussen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, maar dat was ik dan ook niet van plan.
Sinds Dennis er is vind ik om de een of andere reden het ook allemaal wat minder leuk.
Maar dan met een voorwaarde: "U dient ongekleed het bos te betreden." ( ongeacht dat dit van deze of gene de nodige kotssmilies zal opleveren geeft dit vast hilarische beelden)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
TIP voor DGK_REDACTIE : Gooi voor de overgebleven Miljonairs een unanieme stemming voor een uitstapje in de villa.
"Op zondagmorgen vertrekt U met 2 personen om 05:30 naar het natuurpark 'Het Groene Bos'. Onder leiding van een gids krijgt U een uitgebreide wandeling bij zonsopkomst door het bos met vele unieke planten en langs een meertje met de meest prachtige insectensoorten van Nederland. Aansluitend aan deze drie uur durende wandeling krijgt U een authentiek boerenbrood-ontbijt aangeboden"
Lijkt me best een leuke stemming worden, alleen nog iets verzinnen dat de stemming niet down-the-drain mag worden.
Leule voorwaarde, maar ben bang dat ze dan Natasia niet terug kunnen vinden tussen het struikgewasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar dan met een voorwaarde: "U dient ongekleed het bos te betreden." ( ongeacht dat dit van deze of gene de nodige kotssmilies zal opleveren geeft dit vast hilarische beelden)
Dezelfde opleiding van camera-lui als we begin van de nacht ook zagen ...... Helaasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stream 3 laat een hoop camera-experimenten zien. Wat verwacht DGK_REDACTIE nog.?Speculaties zijn welkom.
Als het maar RUIST, dat struikgewas, dan komt alles goed. (wie kent Toon Hermans nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leule voorwaarde, maar ben bang dat ze dan Natasia niet terug kunnen vinden tussen het struikgewas
Reken maar dat ze een heel archief hebben aan tussenshots voor de uitzendingen. Laatst zag ik beelden die inzoomden op twee stoelen; die beelden hoorden niet bij de gebeurtenis die werd uitgezonden, ze waren er gewoon tussen geplaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stream 3 laat een hoop camera-experimenten zien. Wat verwacht DGK_REDACTIE nog.?Speculaties zijn welkom.
Heren, geef de appelmoes eens door!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het maar RUIST, dat struikgewas, dan komt alles goed. (wie kent Toon Hermans nog.)
Twee stoelen.. die affectie naar elkaar toonden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Reken maar dat ze een heel archief hebben aan tussenshots voor de uitzendingen. Laatst zag ik beelden die inzoomden op twee stoelen; die beelden hoorden niet bij de gebeurtenis die werd uitgezonden, ze waren er gewoon tussen geplakt![]()
Mooooooooooooiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken dat Dennis Amanda kiest om mee te gaan.
Huub was echt niet blij
Leg neer die bal.quote:
Dan zijn het natte dotten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |