Op tijd.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Sylvia komt zondag over een week heb ik net begrepen.
daar verheug ik me nu al opquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Amanda vroeg of iemand Mitch een dikke kus wilde geven. Natasja zei: Laat dat maar aan mij over.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Ben benieuwd of Natasja zich weer op Mitch gaat werpen. Donderdag was behoorlijk genant, toen ze voor hem ging staan met haar lippen zowat tegen hem aan...... soort smeken om een lekkere lebber. En het snode plan van Natasja om Mitch op de trap te nemen, beetje jammer dat Mitch voor geen goud de trap af wilde zolang zij er stond.![]()
Je brengt de gesprekken echt waarheidsgetrouw naar voren hier zeg....not dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op tijd.
OT: Lieke koopt liever heel veel in de P.C.Hooft dan een exclusief lingeriesetje. Dat kind is echt clueless.
Herstel me maar. Ik vind het prima.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef riri het volgende:
[..]
Je brengt de gesprekken echt waarheidsgetrouw naar voren hier zeg....not dus
Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vroeg of iemand Mitch een dikke kus wilde geven. Natasja zei: Laat dat maar aan mij over.
Arme Mitch.![]()
Sylviaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Ja wie wijst zo'n lekker wijf ook afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.![]()
Een vet lekker vet wijfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
nee jij ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |