Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda vroeg of iemand Mitch een dikke kus wilde geven. Natasja zei: Laat dat maar aan mij over.
Arme Mitch.![]()
Sylviaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef blomst het volgende:
Sylvia komt zondag over een week heb ik net begrepen.
Ja wie wijst zo'n lekker wijf ook afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben inderdaad ook bang dat Natasja de afwijzing van donderdag nog niet helemaal begrepen heeft. Zij denkt vast dat hij dat niet wilde voor de kindjuuuuuus of haar ventjuuuuuh.![]()
Een vet lekker vet wijfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
nee jij ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Een lekker vet wijf! Of een vet lekker wijf....![]()
Waar slaat dat op?quote:
Wat let je! Zo'n lekkere gele rakker..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub maakt uitgebreid reclame voor Grolsch... Krijg er gewoon zin in
Dat is altijd op stream 3 en 4.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
Als ik mijn volume wat lager zet welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo zacht?
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!quote:
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.quote:
mensen vergeten zo snelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!![]()
dat is zeker, ik vind dat ze er best goed uitziet, qua gezicht dan. Haar karakter is lelijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.
vond haar bij L&C ook niet eens echt lelijk
ze is in ieder geval de mooiste van haar familie
Haar gevoel zei zeker dat ze nog een keertje langs moet komen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
Die komt alleen maar over zichzelf praten, over Barcelona en over dat de dingen nou eenmaal lopen zoals ze lopen, legt een Tarotkaartje en dan zijn we allemaal weer blij dat ze na een uurtje opkrast!![]()
EENSCH!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Als ik mijn volume wat lager zet wel![]()
Er staat ook een knipoog bij mijn Posticonquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik hou niet van zwart, maar ik denk dat ze voor mannen die van zwarte stevige vrouwen houden best wel popu zou kunnen zijn.
vond haar bij L&C ook niet eens echt lelijk
ze is in ieder geval de mooiste van haar familie
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Huub: Met pech kun je met poker verliezen, maar je kunt nooit met geluk winnen.
Leg uit ajb.quote:
Inderdaad, hoe goed je ook bent met poker, als je de kaarten niet krijgt, dan win je niet veelquote:
Die vlek onder het rechteroog: Hij vreest de geilheid van Natasiaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annette over de rode vlekken van Mitch kunnen vertellen.
[afbeelding]
Dat het rode vlekken zijn ?????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annette over de rode vlekken van Mitch kunnen vertellen.
[afbeelding]
Lijkt me geen onzin. Om te verliezen is maar een beetje pech nodig (op één na verliest iedereen); om te winnen puur op geluk is téveel geluk nodig!quote:
Pfffff, iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:37 schreef demins het volgende:
[..]
Lijkt me geen onzin. Om te verliezen is maar een beetje pech nodig (op één na verliest iedereen); om te winnen puur op geluk is téveel geluk nodig!
Als deze vier over zouden blijven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef petraa het volgende:
Weet je dit is alvast een voorproefje van hoe het er op het eind uit zal zien, met 4 bewoners!!!!
Misselijke Domme Mafkees?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:38 schreef mazaru het volgende:
MDM staat er op de rug van Brrr.
Zou dat staan voor MeidenMepper?
Bijvoorbeeld iemand die een beginnende poker-speler is en niet de gebruikelijke taktieken hanteert en daardoor lastig in te schatten is kan door geluk (net wel de goede kaarten krijgen) winnen.quote:
Dat kan idd, maar ik denk niet dat Huub dat bedoelde. Hij ging uit van geoefende spelers.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld iemand die een beginnende poker-speler is en niet de gebruikelijke taktieken hanteert en daardoor lastig in te schatten is kan door geluk (en net wel de goede kaarten krijgen) winnen.
toen ik nog naar de middelbare school ging zat er bij mij een zwart meisje van ethiopische afkomst in de klas, die was echt bloedmooi, ze was zwart maar had europese gelaatstrekken en was lang en eindeloze benen. iedereen adviseerde haar om model te gaan worden, maar ze wilde geneeskunde studeren.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is zeker, ik vind dat ze er best goed uitziet, qua gezicht dan. Haar karakter is lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |