Brian heeft het laatste half uur voetbal aangevraagd, gevolgd door K1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
Brrr zei net dat ze het laatste half uur van Jong Oranje tegen Servië gingen kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Zal nog wel rustiger gaan worden ivm de voetbal-finale.
Mogen de bewoners die finale overigens bekijken? Er zitten een aantal voetbal-fans in het huis. En de redaktie-leden (een groot aantal van hun althans) zullen de wedstrijd ook wel gaan kijken verwacht ik...
zinvolle bijdragequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef easysatellite het volgende:
saaie avondje
wellicht niet zinvol maar er is ook werkelijk nietssss te meldenquote:
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:00 schreef mootie het volgende:
zinvolle bijdrage
werken voor mijn baas doe ik de hele week al voor de mods ............nou neuhquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelen
Hoeveel mods zie jij overdag in de COS?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er moeten per dag 10 COSsen gevuld worden anders gaan de mods zich vervelen
Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef ericahysterica het volgende:
ik baal ervan dat we Brian niet zien........raar........zou hij nu een psycholoog raadplegen of vol pammetjes gestopt worden?
2 dezelfde caps mop.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Ellen geeft Huub nog wat aanwijzingen:
[afbeelding]
Natasja leest nog steeds het nieuws op nu.nl
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |