huh ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Leuke OP kz! Ik mis alleen de opmerking :
psst, natas is een hoer
jah, dat had ik gewoon graag gelezen in de OP.. al dat ge zwijmel moet weer worden gecompenseerdquote:
Amanda zal dan welinstructies mee krijgen van oa dat ze niet moet drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Hoop dat die vanavond voor amanda kiest, verliest Brain 4 ton![]()
Foei foei, moppie: dat kan ik echt niet opschrijven in mijn OP tjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jah, dat had ik gewoon graag gelezen in de OP.. al dat ge zwijmel moet weer worden gecompenseerd
Dat staat toch in de OP?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef easysatellite het volgende:
waarom moest dennis eerder op?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Foei foei, moppie: dat kan ik echt niet opschrijven in mijn OP tje![]()
En meteen je image als (mooie-)vrouwenversierder naar de maan.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Dennis, neem Amanda mee, die is echt mooi dus val je direct op.
Ze vergeet Japio, daar zullen alle ogen op gericht zijn.![]()
![]()
Beau van Erven Dorens heeft het ook een tijd volgehouden, So Wat nou..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Gaat Natasja RTL Boulevard presenteren ??
Mayday komt vanmiddag pas.quote:
Ik zet streams nu pas aan. Wanneer gaat ze dit doen??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Gaat Natasja RTL Boulevard presenteren ??
Dat was voor Vaderdag, toen was het nog aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:42 schreef fredfik het volgende:
heeft ze nu een telefoon gekocht voor d,r ventje????
Superdudesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
Dennis doet me echt denken aan dit:
[afbeelding]
Ieeeeks, wat een creeps.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Ze zei dat ze dat graag wil gaan doen. Dream on., zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:40 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik zet streams nu pas aan. Wanneer gaat ze dit doen??![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef easysatellite het volgende:
hahahahaha zie jaap zitte dan lol
Nee, ze zou dat gaan doen als ze er uit was...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dat graag wil gaan doen. Dream on., zou ik zeggen.
Same difference, ze zegt zoveel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ze zou dat gaan doen als ze er uit was...
Onder het mom van: Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:55 schreef flubberdewups het volgende:
Lijkt het trouwens maar zo, of is het veel minder druk hier sinds Dennis zijn intrede heeft gedaan in de villa?
dat was een grap van hem die 30 euro, omdat hij "ikea bordjes"had stuk gemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef koemleit het volgende:
Is er een filmpje van het voorlezen van de brief waar de boetes op stonden?
Zou graag de reactie van Jaap willen zien als ie leest dat dit hem 30 euri kost
Tja, zou ik eigenlijk ook moeten doen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.![]()
cquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
Waarom zou Natas zo graag willen dat Dennis Amanda meeneemt:
A: Ze wil Brian voor zichzelf
B: Ze wil Brian voor zichzelf of
C: Ze wil Brian weer helemaal alleen voor haar.
ik ook niet, maar metjaap kan hij wel een goed tag team vormen, om alle 2 de stelletjes uit elkaar te drijven of als enemy voor huubquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Ik vind Dennis niks!!! Maar misschien komt het nog.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Ja joh... geef het kind een kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
wat een saai manneke,zit totaal niks inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Anderkeertje het volgende:
Als Dennis Amanda nu meenemt straks dan mag Brian dit filmpje even kijken vlak nadat ze weg gaan, heeft hij ook een leuke avond![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=cESwYuqmI70
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Anderkeertje het volgende:
Als Dennis Amanda nu meenemt straks dan mag Brian dit filmpje even kijken vlak nadat ze weg gaan, heeft hij ook een leuke avond![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=cESwYuqmI70
nu je het zegt..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:01 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doet dennis me ook een beetje aan denken![]()
Dennisquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:05 schreef riri het volgende:
pfffff....wat initiatiefloos is Brian....beetje in de spiegels kijken en aan z'n haar frunniken
Stream 7?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:05 schreef riri het volgende:
pfffff....wat initiatiefloos is Brian....beetje in de spiegels kijken en aan z'n haar frunniken
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja belt met de FEBO. Patries staat niet op het rooster, en haar haar moet echt gedaan worden.
Waar gaat dit over?quote:
Ja tis net of Natas hem heeft geschreven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:07 schreef Liess het volgende:
Ik word al geirriteerd als ik de OP lees
Zooo groot is ie.. ( met cockring )quote:
heb het al veranderd....zegt al genoeg dat je precies wist wie ik bedoeldequote:
er staat er eentje op de 10 sitequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef koemleit het volgende:
Is er een filmpje van het voorlezen van de brief waar de boetes op stonden?
Zou graag de reactie van Jaap willen zien als ie leest dat dit hem 30 euri kost
ik hoop echt dat huub iets doet dat ze haar uit de war is en allesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:08 schreef riri het volgende:
[..]
heb het al veranderd....zegt al genoeg dat je precies wist wie ik bedoelde![]()
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
waar maken julle de foto's mee van de streams?
Gadwin printscreenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef riri het volgende:
waar maken julle de foto's mee van de streams?
met een d?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
En aub zeur niet zo dat Dennis geen donder uitvoerd, dat jong zit er net...
dit is FOK, de meeste mensen hoer leven om te zeuren, dat weet je tochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:09 schreef Liess het volgende:
En aub zeur niet zo dat Dennis geen donder uitvoerd, dat jong zit er net...
ik bedoelde uiteraard geen hoer maar hierquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is FOK, de meeste mensen hoer leven om te zeuren, dat weet je toch
OMG. In welk homo cafe is dit gemaakt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:12 schreef riri het volgende:
[..]
met een d?
ben je een zusje van dennis dat je niet goed hebt opgelet bij de nederlandse les?Vast...
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:12 schreef riri het volgende:
[..]
met een d?
ben je een zusje van dennis dat je niet goed hebt opgelet bij de nederlandse les?Vast...
Wat een afgrijselijk zooitje zegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Niet altijd, alleen als ie z'n roze onderbroek aan heeft. ( of is dat altijd het geval? )quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
Dennis zingt als een wijf.
ja en de mensen die op zijn doen niks, terwijl t nu de uitgeweze kans is dat dennis ff gaat babbelen met jaapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:39 schreef mazaru het volgende:
Het gaat steeds meer op big brother lijken, ze liggen de hele dag in hun nest
Tis voor mij dan, zonder streams, wel makkelijk te volgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:39 schreef mazaru het volgende:
10 kan er niet meer van maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:39 schreef mazaru het volgende:
Wat dacht je van competities waarbij iedereen gelijke kansen heeft, dus niet afhankelijk van fysiek, maar eerder van vaardigheid, creatief denken of zo..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:46 schreef cobain94 het volgende:
Wat meer fysieke uitputtinggames zou de boel wat op kunnen fleuren..Ego's genoeg die willen winnen lijkt me..
Ja, Jaap laten schaken tegen Amanda.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat dacht je van competities waarbij iedereen gelijke kansen heeft, dus niet afhankelijk van fysiek, maar eerder van vaardigheid, creatief denken of zo..
Gelijke kansen, he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, Jaap laten schaken tegen Amanda.
Dit argument zie ik niet. Er gaan 4 personen en de twijfel was Natasia of Dennis. Huub zou altijd gaan ......quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ik ken trouwens nog steeds niet uit over hoe stom die Lieke gisteren bezig was.
Proberen iemand te chanteren, terwijl het haar vriendje is die de meeste animo had om te gaan.
Walgelijke meid![]()
Met de regels van Amanda dan, om er gelijke kansen van te maken...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, Jaap laten schaken tegen Amanda.
De chantage was: Dennis neem me mee naar R'dam, anders gaat deze stemming down the drain...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit argument zie ik niet. Er gaan 4 personen en de twijfel was Natasia of Dennis. Huub zou altijd gaan ......
Lieke zei dat ze de stemming verloren zou laten gaan, als Dennis haar niet mee naar Rotterdam zou nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit argument zie ik niet. Er gaan 4 personen en de twijfel was Natasia of Dennis. Huub zou altijd gaan ......
Jammer genoeg hield ze haar poot niet stijfquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
De chantage was: Dennis neem me mee naar R'dam, anders gaat deze stemming down the drain...
Lieke had toch gezegd dat ze de stemming niet down-the-drain zou laten gaan, die dreiging was er niet. Ze heeft aangeboden de stemming proberen om te buigen, anders was binnen 5 seconden voor Natasia gestemd. De stemming is uiteindelijk ook Dennis geworden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
De chantage was: Dennis neem me mee naar R'dam, anders gaat deze stemming down the drain...
Dat kon ze alleen doen als ze haar relatie met Huub ervoor wilde opgeven. Het was dus een plan dat bij voorbaat tot mislukken gedoemd was. Tenzij Dennis er meteen op in was gegaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer genoeg hield ze haar poot niet stijf
Het is toch lastig blijkt wel weer als je in de kooi een relatie begint, want nu heeft ze dus eigenlijk geen keus gehad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kon ze alleen doen als ze haar relatie met Huub ervoor wilde opgeven. Het was dus een plan dat bij voorbaat tot mislukken gedoemd was. Tenzij Dennis er meteen op in was gegaan...
Later, tegen Huub, dacht ik...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had toch gezegd dat ze de stemming niet down-the-drain zou laten gaan, die dreiging was er niet. Ze heeft aangeboden de stemming proberen om te buigen, anders was binnen 5 seconden voor Natasia gestemd. De stemming is uiteindelijk ook Dennis geworden.
Idd!!! En als het toch a lá Big Brother wordt, laat dan gelijk ff één of andere haan kraaien.. Lui zooitje!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:39 schreef mazaru het volgende:
Nee, in tegendeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had toch gezegd dat ze de stemming niet down-the-drain zou laten gaan, die dreiging was er niet. Ze heeft aangeboden de stemming proberen om te buigen, anders was binnen 5 seconden voor Natasia gestemd. De stemming is uiteindelijk ook Dennis geworden.
Zo'n Masterplan...? Ik durf niet eens de illusie te koesteren dat ik daar iets aan zou kunnen verbeteren!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
Laat ze een verhaal schrijven en voordragen over hun beleving van het spel in de kooi.
De meest originele wint, niet degene die het best Nederlands schrijft.
Demins, werk jij dit maar eens uit.
Jazeker later, tegen Huub bijvoorbeeld zei ze zeker niet de stemming kapot te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Later, tegen Huub, dacht ik...
Er was trouwens meteen al voor Dennis gekozen! Pas later kwam de optie Natasja om de hoek kijken...
Peter6000 en Robert2006 zijn de meesters in de rare gedachtegangen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
lieke blijft gewoon een manipulatief rotwijf, zodra ze haar vriendje huub een poot kan uitdraaien doet ze dat direct, mark my words
maar dan moet ze natuurlijk wel eerst een andere backing hebben.
en ze vindt zich intellectueel gezien geweldig en kijkt op iedereen neer die een lagere opleiding heeft
genoten, heb zulke mensen altijd verschrikkelijk gevonden
ben je natasia met je schat dit en schat dat?quote:
Wat heeft ze gehad dan? De hogere huishoud-academie ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
lieke blijft gewoon een manipulatief rotwijf, zodra ze haar vriendje huub een poot kan uitdraaien doet ze dat direct, mark my words
en ze vindt zich intellectueel gezien geweldig en kijkt op iedereen neer die een lagere opleiding heeft
Niet verbeteren, uitwerken. Factor humor laten meewegen bij beoordeling. Je kunt het, jij als enige.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zo'n Masterplan...? Ik durf niet eens de illusie te koesteren dat ik daar iets aan zou kunnen verbeteren!![]()
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat heeft ze gehad dan? De hogere huishoud-academie ??![]()
ken peter6000 niet dus kan er niets over zeggen, maar als je de streams een beetje hebt gevolgd, zie je dat lieke zo wel in elkaar zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Peter6000 en Robert2006 zijn de meesters in de rare gedachtegangen!
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ik ken trouwens nog steeds niet uit over hoe stom die Lieke gisteren bezig was.
Proberen iemand te chanteren, terwijl het haar vriendje is die de meeste animo had om te gaan.
Walgelijke meid![]()
1 jaar psychologie in Leiden (volgens mij)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebben
Dan moet die wel winnen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stom
ze krijgen het geld niet eens; ze moeten er mee shoppen in de PC Hoofdstraatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stom
En we moeten van jou iets aannemen, als objectieve streamer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ken peter6000 niet dus kan er niets over zeggen, maar als je de streams een beetje hebt gevolgd, zie je dat lieke zo wel in elkaar zit.
Dat soort dingen hoor je altijd van mensen die zelf geen enkele opleiding hebben genoten...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
Maar zei toen ook 'En wat heb jij er voor over??'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jazeker later, tegen Huub bijvoorbeeld zei ze zeker niet de stemming kapot te maken.Het lijkt me logisch dat ze dat niet zei in haar 'verkoop-verhaaltje' bij Dennis. De Natasia-optie kwam van Huub, om Dennis te pesten. Eigenlijk was alleen Japio daarvoor.
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mixquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebben
Lieke zit er ook niet al te ver naast als ze Amanda op haar opleiding paktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je altijd van mensen die zelf geen enkele opleiding hebben genoten...
Het zijn allemaal mensen die goed proberen te zijn in manipuleren, dat is het spel, weet je wel!!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
Denk dat die deal komt te vervallen met het mogen shoppen in de PC.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef CoT het volgende:
En die slechte actie gister van Lieke![]()
Ze dacht dat Dennis wel ff haar zou kiezen, maar nee hoor, wat krijgt Lieke? Een deel van het geld als Dennis wint, als die wint![]()
Nu doe je het zelf ook, zoals je het hier formuleert ligt VMBO mijlenver van universitair vandaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |