Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:55 schreef flubberdewups het volgende:
Lijkt het trouwens maar zo, of is het veel minder druk hier sinds Dennis zijn intrede heeft gedaan in de villa?
dat was een grap van hem die 30 euro, omdat hij "ikea bordjes"had stuk gemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef koemleit het volgende:
Is er een filmpje van het voorlezen van de brief waar de boetes op stonden?
Zou graag de reactie van Jaap willen zien als ie leest dat dit hem 30 euri kost
Tja, zou ik eigenlijk ook moeten doen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.![]()
cquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef petraa het volgende:
Waarom zou Natas zo graag willen dat Dennis Amanda meeneemt:
A: Ze wil Brian voor zichzelf
B: Ze wil Brian voor zichzelf of
C: Ze wil Brian weer helemaal alleen voor haar.
ik ook niet, maar metjaap kan hij wel een goed tag team vormen, om alle 2 de stelletjes uit elkaar te drijven of als enemy voor huubquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
Ik vind Dennis niks!!! Maar misschien komt het nog.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
Dennis doet me echt denken aan dit:
[afbeelding]
Ja joh... geef het kind een kans.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
wat een saai manneke,zit totaal niks inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Anderkeertje het volgende:
Als Dennis Amanda nu meenemt straks dan mag Brian dit filmpje even kijken vlak nadat ze weg gaan, heeft hij ook een leuke avond![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=cESwYuqmI70
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Anderkeertje het volgende:
Als Dennis Amanda nu meenemt straks dan mag Brian dit filmpje even kijken vlak nadat ze weg gaan, heeft hij ook een leuke avond![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=cESwYuqmI70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |