huh ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Leuke OP kz! Ik mis alleen de opmerking :
psst, natas is een hoer
jah, dat had ik gewoon graag gelezen in de OP.. al dat ge zwijmel moet weer worden gecompenseerdquote:
Amanda zal dan welinstructies mee krijgen van oa dat ze niet moet drinken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:22 schreef CoT het volgende:
Hoop dat die vanavond voor amanda kiest, verliest Brain 4 ton![]()
Foei foei, moppie: dat kan ik echt niet opschrijven in mijn OP tjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
jah, dat had ik gewoon graag gelezen in de OP.. al dat ge zwijmel moet weer worden gecompenseerd
Dat staat toch in de OP?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef easysatellite het volgende:
waarom moest dennis eerder op?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Foei foei, moppie: dat kan ik echt niet opschrijven in mijn OP tje![]()
En meteen je image als (mooie-)vrouwenversierder naar de maan.....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Dennis, neem Amanda mee, die is echt mooi dus val je direct op.
Ze vergeet Japio, daar zullen alle ogen op gericht zijn.![]()
![]()
Beau van Erven Dorens heeft het ook een tijd volgehouden, So Wat nou..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Gaat Natasja RTL Boulevard presenteren ??
Mayday komt vanmiddag pas.quote:
Ik zet streams nu pas aan. Wanneer gaat ze dit doen??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
WTF: Gaat Natasja RTL Boulevard presenteren ??
Dat was voor Vaderdag, toen was het nog aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:42 schreef fredfik het volgende:
heeft ze nu een telefoon gekocht voor d,r ventje????
Superdudesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
Dennis doet me echt denken aan dit:
[afbeelding]
Ieeeeks, wat een creeps.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Ze zei dat ze dat graag wil gaan doen. Dream on., zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:40 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik zet streams nu pas aan. Wanneer gaat ze dit doen??![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef easysatellite het volgende:
hahahahaha zie jaap zitte dan lol
Nee, ze zou dat gaan doen als ze er uit was...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dat graag wil gaan doen. Dream on., zou ik zeggen.
Same difference, ze zegt zoveel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ze zou dat gaan doen als ze er uit was...
Onder het mom van: Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:43 schreef Haunter het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:55 schreef flubberdewups het volgende:
Lijkt het trouwens maar zo, of is het veel minder druk hier sinds Dennis zijn intrede heeft gedaan in de villa?
dat was een grap van hem die 30 euro, omdat hij "ikea bordjes"had stuk gemaaktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:56 schreef koemleit het volgende:
Is er een filmpje van het voorlezen van de brief waar de boetes op stonden?
Zou graag de reactie van Jaap willen zien als ie leest dat dit hem 30 euri kost
Tja, zou ik eigenlijk ook moeten doen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag boodschappendag, denk ik. En er valt niets te melden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |