Idd!!! En als het toch a lá Big Brother wordt, laat dan gelijk ff één of andere haan kraaien.. Lui zooitje!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:39 schreef mazaru het volgende:
Het gaat steeds meer op big brother lijken, ze liggen de hele dag in hun nest
Nee, in tegendeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke had toch gezegd dat ze de stemming niet down-the-drain zou laten gaan, die dreiging was er niet. Ze heeft aangeboden de stemming proberen om te buigen, anders was binnen 5 seconden voor Natasia gestemd. De stemming is uiteindelijk ook Dennis geworden.
Zo'n Masterplan...? Ik durf niet eens de illusie te koesteren dat ik daar iets aan zou kunnen verbeteren!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef FdW het volgende:
Laat ze een verhaal schrijven en voordragen over hun beleving van het spel in de kooi.
De meest originele wint, niet degene die het best Nederlands schrijft.
Demins, werk jij dit maar eens uit.
Jazeker later, tegen Huub bijvoorbeeld zei ze zeker niet de stemming kapot te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Later, tegen Huub, dacht ik...
Er was trouwens meteen al voor Dennis gekozen! Pas later kwam de optie Natasja om de hoek kijken...
Peter6000 en Robert2006 zijn de meesters in de rare gedachtegangen!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
lieke blijft gewoon een manipulatief rotwijf, zodra ze haar vriendje huub een poot kan uitdraaien doet ze dat direct, mark my words
maar dan moet ze natuurlijk wel eerst een andere backing hebben.
en ze vindt zich intellectueel gezien geweldig en kijkt op iedereen neer die een lagere opleiding heeft
genoten, heb zulke mensen altijd verschrikkelijk gevonden
ben je natasia met je schat dit en schat dat?quote:
Wat heeft ze gehad dan? De hogere huishoud-academie ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
lieke blijft gewoon een manipulatief rotwijf, zodra ze haar vriendje huub een poot kan uitdraaien doet ze dat direct, mark my words
en ze vindt zich intellectueel gezien geweldig en kijkt op iedereen neer die een lagere opleiding heeft
Niet verbeteren, uitwerken. Factor humor laten meewegen bij beoordeling. Je kunt het, jij als enige.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Zo'n Masterplan...? Ik durf niet eens de illusie te koesteren dat ik daar iets aan zou kunnen verbeteren!![]()
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat heeft ze gehad dan? De hogere huishoud-academie ??![]()
ken peter6000 niet dus kan er niets over zeggen, maar als je de streams een beetje hebt gevolgd, zie je dat lieke zo wel in elkaar zit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Peter6000 en Robert2006 zijn de meesters in de rare gedachtegangen!
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ik ken trouwens nog steeds niet uit over hoe stom die Lieke gisteren bezig was.
Proberen iemand te chanteren, terwijl het haar vriendje is die de meeste animo had om te gaan.
Walgelijke meid![]()
1 jaar psychologie in Leiden (volgens mij)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebben
Dan moet die wel winnen jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stom
ze krijgen het geld niet eens; ze moeten er mee shoppen in de PC Hoofdstraatquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:09 schreef riri het volgende:
[..]
ze is anders wel de enige van de groep die 2000 euro in de zak kan steken als dennis wint...alles behalve stom
En we moeten van jou iets aannemen, als objectieve streamer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ken peter6000 niet dus kan er niets over zeggen, maar als je de streams een beetje hebt gevolgd, zie je dat lieke zo wel in elkaar zit.
Dat soort dingen hoor je altijd van mensen die zelf geen enkele opleiding hebben genoten...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
Maar zei toen ook 'En wat heb jij er voor over??'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jazeker later, tegen Huub bijvoorbeeld zei ze zeker niet de stemming kapot te maken.Het lijkt me logisch dat ze dat niet zei in haar 'verkoop-verhaaltje' bij Dennis. De Natasia-optie kwam van Huub, om Dennis te pesten. Eigenlijk was alleen Japio daarvoor.
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mixquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
universiteit dacht ik, maar kan het ook helemaal fout hebben
Lieke zit er ook niet al te ver naast als ze Amanda op haar opleiding paktquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:10 schreef demins het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je altijd van mensen die zelf geen enkele opleiding hebben genoten...
Het zijn allemaal mensen die goed proberen te zijn in manipuleren, dat is het spel, weet je wel!!!!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:03 schreef robert2006 het volgende:
Denk dat die deal komt te vervallen met het mogen shoppen in de PC.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:08 schreef CoT het volgende:
En die slechte actie gister van Lieke![]()
Ze dacht dat Dennis wel ff haar zou kiezen, maar nee hoor, wat krijgt Lieke? Een deel van het geld als Dennis wint, als die wint![]()
Nu doe je het zelf ook, zoals je het hier formuleert ligt VMBO mijlenver van universitair vandaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze is nog niet eens zo ver gekomen, vind het alleen erg bekrompen overkomen, heb vrienden met een VMBO achtergrond maar ook universitair, juist leuk zo'n mix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |