Zijn lul-topics blijven toch ook open, meestal?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
Een paar plaatjes plakken en een vaag stoner verhaal ertussen proppen is wat mij betreft weinig moeite. Dat kan BG ook.
Niet als ik in de buurt ben, dat is een belofte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Zijn lul-topics blijven toch ook open, meestal?
Ik heb het zelfs helemaal gelezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Vaag stoner verhaal
Ik vraag me af of je verder hebt gekeken dan de combinatie van de woorden Rotte Peer en het plaatje van allochtone jongeren
Pardon, vaag stoner verhaal? Ik heb toevallig wel onderzoek gedaan naar buideldieren. Dat is meer vooronderzoek dan er in 100 ONZ topics bij elkaar wordt gedaan. Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef SHE het volgende:
Een paar plaatjes plakken en een vaag stoner verhaal ertussen proppen is wat mij betreft weinig moeite. Dat kan BG ook.
Ik erken de wetenschappelijke waarde van je topic, desondanks zie ik er geen brood in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:37 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Pardon, vaag stoner verhaal? Ik heb toevallig wel onderzoek gedaan naar buideldieren. Dat is meer vooronderzoek dan er in 100 ONZ topics bij elkaar wordt gedaan. Volgens mij heb je het niet helemaal gelezen.
Dank je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:39 schreef DaFan het volgende:
Ik vond het een leuk topic hoor Joe!
Prima, als we die dan wel samen gaan opdrinken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef SHE het volgende:
Gotver; nu vind ik het zielig voor Joe.
Vooruit; maar als hij niet succesvol blijkt dan krijg ik een fles whiskey van je!
Het is natuurlijk een hele eer. Ik heb jaren gewacht op deze uitzonderlijke kans. Nu ik dit bereikt heb, kan ik gelukkig sterven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey SHE
Hoe bevalt het nou, Modje zijn op ONZ?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een hele eer. Ik heb jaren gewacht op deze uitzonderlijke kans. Nu ik dit bereikt heb, kan ik gelukkig sterven.
En meer van zulks.
Stukje interesse in de medemens?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
Wat boeit jou dat nou? Als ze het niet kon uitstaan zat ze hier toch niet meer?
Wat was er dan mis met BaajGuardian heeft extreme babyfacequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:09 schreef SHE het volgende:
Klopt, daarom is het ene topic open en de andere dicht.
Neem eerst zelf maar eens een fotoboek voordat je lollig probeert te doen met de foto's van anderen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met BaajGuardian heeft extreme babyface
Mag hij dan weer open?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem eerst zelf maar eens een fotoboek voordat je lollig probeert te doen met de foto's van anderen.
Bovendien probeer ik niet lollig te doen. Het viel me gewoon op dat die gozer van heel lang geleden (waar iedereen lollig over deed) een gezicht heeft dat verdacht veel lijkt op het gezicht van BG.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Neem eerst zelf maar eens een fotoboek voordat je lollig probeert te doen met de foto's van anderen.
Humorloosquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Wat was er dan mis met BaajGuardian heeft extreme babyface
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |