Daar is dan ook een goede rede voorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Echt wees maar godsgeklaag blij dat ik geen admin ben.
Dat was kwaliteitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Jullie weten zelf wel dat jullie expres een kwaliteitstopic lopen te verneuken he, en dat vind je wel okay? Echt sneu volk hoor. Ga lekker die overgebleven flesjes bavaria in je gat proppen en in de douchecabine op de grond slapen, terwijl je de hete kraan laat lopen.
Ze moeten echt een IQ test invoeren voor fok.
Doe jij het even beter dan? Oh wacht dat kan je niet, je kunt alleen maar zwakke baggerzooi openen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 04:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was kwaliteit![]()
Hoop tekst en onzinnig geouwehoer staat niet gelijk aan kwaliteit meneer
Precies, dat mensen baggeren moeten wanneer ze zichzelf op maandag avond volgezopen hebben moeten hun weten, maar een topic volkutten met slowchat (en terwijl men weet dat het al helemaal niet op prijs gesteld word door de TS) is gewoon letterlijk bewust iemands topic vergallen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:33 schreef Dirkh het volgende:
Evene voor Dribbel, PrintScreen, MASD en Double-Helix... een topic op deze manier verkloten is not-done. Of je iets nou een kuttopic vindt of niet, of dat je BG een vervelende user vindt maakt geen ene reet uit.
Er zijn voldoende centrale topics om te slowchaten en 's nachts wordt sowieso soepeler met een slowchat topic omgegaan. Dan is het niet de bedoeling om een topic te verkloten waar iemand moeite in heeft gestopt.
Oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:33 schreef Dirkh het volgende:
Evene voor Dribbel, PrintScreen, MASD en Double-Helix... een topic op deze manier verkloten is not-done. Of je iets nou een kuttopic vindt of niet, of dat je BG een vervelende user vindt maakt geen ene reet uit.
Er zijn voldoende centrale topics om te slowchaten en 's nachts wordt sowieso soepeler met een slowchat topic omgegaan. Dan is het niet de bedoeling om een topic te verkloten waar iemand moeite in heeft gestopt.
Omdat je moeder niet van je houdt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sup Walt
waarom is dit gedrocht meer dan 10 minuten lang open?
Om jou te pesten en op je zenuwen te werken. MHUAHAHHAHAA.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sup Walt
waarom is dit gedrocht meer dan 10 minuten lang open?
Ja, als ze langer bij jou zit dan bij mij, kan ik het begrijpenquote:
laat je nakijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Om jou te pesten en op je zenuwen te werken. MHUAHAHHAHAA.
Is dicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[Centraal] Namiddag bagger #1
Slotje.
Haha ha hahaha haquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:41 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog een slot-shower in de aanbieding, dus dat komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |