Huh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed..
idd, kloon, nep, enz. Sukkelquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed..
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.quote:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
...
Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be itquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.![]()
En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
En da's ook weer waarquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it
Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
Ow, ik krijg opeens een leuk idee. Ik zal het vanmiddag posten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
ligt eraan wat voor feestje het is. Je kunt beter gewoon een keer met bekenden ergens naartoe gaan / meegaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..
Zal ik wel gaan? Is het niet raar daar alleen aan te komen?
't Is nog maar zeer de vraag of het mensen überhaupt zal opvallen dat je alleen komt. Als je het een beetje ziet zitten, zou ik wel gaan. Gewoon om te kijken hoe je het vindt. Je kunt je voornemen om met tenminste een paar mensen een praatje te maken, net als van de week met dat meisje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..
Hij was het niet zat om naar je zielige gewauwel te luisteren. Net als meerdere hier is hij het zat dat je adviezen niet opvolgt als je om raad vraagt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.
Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
Ok, sorry dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.
Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)
...
gewoon gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberenDe entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberenDe entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
tis morgen pas..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
[..]
Hoe was het?
'oops'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef roburt het volgende:
tis morgen pas..
Vertel eens over gisteravond! Hoe was het?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Dat is sowieso een jongenskwaalquote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef benzin het volgende:
Het viel mensen volgens mij inderdaad helemaal niet op dat ik alleen kwam, en het was wel redelijk leuk.
Het enige waar ik wel een beetje van baalde was het feit dat ik beetje aan de muur 'geplakt' stond. Ik moet echt eens leren dansen
Wel redelijk wat, veel meer dan normaal iigquote:
Nee, das lastigquote:Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef creative_monkey het volgende:
En nu niet in je oude patroon vallen, door blijven zetten!!!
niks, 'ik hoop!'quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, das lastig
Ik heb nu ineens ook weer hoewel ik positief probeer te denken ineens zo'n moment dat ik weer denk dat ik saai ben en niet leuk ben etc. Ik weet niet echt waarom, zomaar weer ineens,
Pfff... hoop dat het morgen weer iets beter gaat.
Goed gedaan!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef benzin het volgende:
Het viel mensen volgens mij inderdaad helemaal niet op dat ik alleen kwam, en het was wel redelijk leuk.
Leg de lat niet te hoog. Een stap tegelijk en sta stil bij je ''overwinningen''quote:Het enige waar ik wel een beetje van baalde was het feit dat ik beetje aan de muur 'geplakt' stond. Ik moet echt eens leren dansen
Niet over inzitten en al helemaal niet over piekeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, das lastig
Ik heb nu ineens ook weer hoewel ik positief probeer te denken ineens zo'n moment dat ik weer denk dat ik saai ben en niet leuk ben etc. Ik weet niet echt waarom, zomaar weer ineens,
Fake it 'till you make it, benzin... Als het niet vanzelf gaat, moet je desnoods maar even doen alsof; dit reflecteert via je omgeving weer terug op jou. En überhaupt, ook al voel je je dan misschien saai en niet leuk, had je de indruk dat andere mensen dat afgelopen zaterdag dan van jou dachten toen je er gezellig even mee aan het kletsen was? Ben je er überhaupt nu niet aan aan het werken?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef benzin het volgende:
Nee, ik had dat gevoel niet zaterdag, maar dat komt ook omdat gesprekken inhoudelijk nergens over gingen en het enigzins vanzelf liep, als ik zelf het gesprek meer had moeten leiden was ik verloren geweest.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef BeF_Aviko het volgende:
En überhaupt, ook al voel je je dan misschien saai en niet leuk, had je de indruk dat andere mensen dat afgelopen zaterdag dan van jou dachten toen je er gezellig even mee aan het kletsen was?
Als je een gesprek bewust moet leiden dan loopt het sowieso verkeerd, dat geldt voor iedereen, een gesprek moet natuurlijk komen, je kunt hooguit ergens over beginnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik had dat gevoel niet zaterdag, maar dat komt ook omdat gesprekken inhoudelijk nergens over gingen en het enigzins vanzelf liep, als ik zelf het gesprek meer had moeten leiden was ik verloren geweest.
Ja.. Ik heb soms ook het gevoel dat ik gewoon veel te hard probeer het gesprek een succes te laten worden en het daardoor spaak looptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Als je een gesprek bewust moet leiden dan loopt het sowieso verkeerd, dat geldt voor iedereen, een gesprek moet natuurlijk komen, je kunt hooguit ergens over beginnen.
Ik dacht vroeger wel eens dat mensen niet geinteresseerd genoeg waren in wat ik te vertellen had. Op gegeven moment dacht ik gewoon bij mezelf: "ow, what the hack, just shoot", dus gooide een stelling erin (hoe ik tegen een bepaalde zaak aankeek) gaf daarbij mijn mening en was benieuwd naar de mening van anderen. Heb wel geexperimenteerd op terreinen waar ik me thuis voelde (dan was het ook niet zo'n probleem om een gesprek tot een succes te laten worden).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:49 schreef benzin het volgende:
Ja.. Ik heb soms ook het gevoel dat ik gewoon veel te hard probeer het gesprek een succes te laten worden en het daardoor spaak loopt
Dat denk ik voortdurend, ik probeer dus nu, sinds kort, om elke keer als ik mezelf erop betrap dat ik dat denk dat andere mensen sowieso liever niets vanme willen weten positief te denken en het tegendeel te denken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger wel eens dat mensen niet geinteresseerd genoeg waren in wat ik te vertellen had.
Het werkt toch? Daar gaat het om! En het gaat volgens mij hard genoeg hoor. Als ik kijk naar hoe je een week geleden praatte en hoe je nu tegen dingen aankijkt, dan denk ik dat daar alleen maar trots op kunt zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef benzin het volgende:
Eigenlijk zou ik graag alle voortgang hier bij willen houden, maar het gaat niet zo hard, met name omdat ik het gevoel heb dingen eerst een soort van te moeten voorbereiden van tevoren, en achteraf verwerken.
Juist! Want zo werkt het. Wat er in je omgaat, straal je uit. En dwing jezelf vooral om positief te denken. Je bent goed op weg hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef benzin het volgende:
Dat denk ik voortdurend, ik probeer dus nu, sinds kort, om elke keer als ik mezelf erop betrap dat ik dat denk dat andere mensen sowieso liever niets vanme willen weten positief te denken en het tegendeel te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |