abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50952615
De jovialiteit springt uit je verhaal. Heerlijk om te lezen/zien
Je hebt echt de smaak te pakken, is het niet?

Succes met je schoolwerk
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:09:27 #202
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50952836
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed. .
pi_50953363
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Huh?
pi_50953705
neejoh geen hoax.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:05:04 #205
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_50954897
Vergeet het "Fake it till you make it" effect niet he!
Voorbeeld: Je doet alsof je vrolijk bent, mensen zien dat en doen vrolijk tegen jou, dat vind jij leuk en daar wordt je vrolijk van!
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:07:15 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50954966
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
idd, kloon, nep, enz. Sukkel
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_50955650
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Marietje_34 het volgende:
idd, kloon, nep, enz. Sukkel
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.

Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:30:56 #208
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50955839
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:

[..]

Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.

En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:32:28 #209
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50955904
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:

[..]

...

Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
pi_50956002
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.

En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it

Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:36:47 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50956052
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it

Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
En da's ook weer waar
pi_50960592
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.

Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)

On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
pi_50961243
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
Ow, ik krijg opeens een leuk idee. Ik zal het vanmiddag posten.
pi_50973512
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..

Zal ik wel gaan? Is het niet raar daar alleen aan te komen?
pi_50973708
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..

ligt eraan wat voor feestje het is. Je kunt beter gewoon een keer met bekenden ergens naartoe gaan / meegaan
pi_50973805
JIJ vind het raar!!? dat is het punt toch...
up in the morning, out on the job
i work like the devil for my pay
i know that lucky old sun, has nothing to do
but to roll around heaven all day.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:53 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50973818
quote:

't Is nog maar zeer de vraag of het mensen überhaupt zal opvallen dat je alleen komt. Als je het een beetje ziet zitten, zou ik wel gaan. Gewoon om te kijken hoe je het vindt. Je kunt je voornemen om met tenminste een paar mensen een praatje te maken, net als van de week met dat meisje.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:10:41 #218
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_50973853
Maar van de andere kant maak je wel een grote stap vooruit als je ineens beslist iets te doen wat je normaal noooooooit zou hebben gedaan (naar dat feest gaan dus!).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_50980177
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberen De entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
pi_50980754
quote:

[..]

Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.

Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)

Hij was het niet zat om naar je zielige gewauwel te luisteren. Net als meerdere hier is hij het zat dat je adviezen niet opvolgt als je om raad vraagt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:25:29 #221
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50982121
quote:

[..]

...
Ok, sorry dan maar
pi_50985232
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberen De entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
gewoon gaan

zo moeilijk is het niet als je mensen kent in de stad om te blijven hangen.
knoop gewoon een gesprekje aan met die jongens die je ken.
biedt ze een biertje aan (als ze hun biertje op hebben), en hou het gesprek een beetje op gang
loop gewoon ff een rondje door disco heen en kijk of er bekenden zijn. etc.
blijf daar een beetje hangen.

succes
daar schrok je van!!
pi_50985315
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Hoe was het?
pi_50985544
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
[..]

Hoe was het?
tis morgen pas..
pi_50985900
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef roburt het volgende:
tis morgen pas..
'oops'
pi_51024656
quote:

Vertel eens over gisteravond! Hoe was het?
pi_51025252
Het viel mensen volgens mij inderdaad helemaal niet op dat ik alleen kwam, en het was wel redelijk leuk.

Het enige waar ik wel een beetje van baalde was het feit dat ik beetje aan de muur 'geplakt' stond. Ik moet echt eens leren dansen
pi_51027754
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef benzin het volgende:
Het viel mensen volgens mij inderdaad helemaal niet op dat ik alleen kwam, en het was wel redelijk leuk.

Het enige waar ik wel een beetje van baalde was het feit dat ik beetje aan de muur 'geplakt' stond. Ik moet echt eens leren dansen
Dat is sowieso een jongenskwaal meesten gaan pas de dansvloer op als ze al een paar biertjes op hebben.
Maar dus ook veel gepraat met anderen? Nu heb je de volgende keer als je ze ziet ook weer iets om over te praten, en misschien vragen ze wel of je meegaat naar een ander feest
pi_51029748
quote:
Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef bersenka het volgende:

Maar dus ook veel gepraat met anderen?
Wel redelijk wat, veel meer dan normaal iig Maar niet echt heel veel. Ik ben sowieso altijd iemand die in groepen het stilst is. Maar het is al meer dan ik eerst gedaanzou hebben denk ik.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:13:46 #230
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_51030186
Veel mensen hier hebben het over de sportschool maar mijn tip zou eerder zijn ga aan een teamsport doen, sociale contacten feitelijk guaranteed, plus teamsporten zijn imo leuker dan een beetje naar de sportschool (of hardlopen for that matter) maar das persoonlijke voorkeur denk ik
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_51030823
Weet je, benzin, ik vind het super dat je gisteren gegaan bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51031248
Haha, moet je jou eens horen "ik moet echt eens leren dansen", geweldig!
Nou, ga vooral zo door zou ik zeggen
pi_51032745
En nu niet in je oude patroon vallen, door blijven zetten!!!
up in the morning, out on the job
i work like the devil for my pay
i know that lucky old sun, has nothing to do
but to roll around heaven all day.
pi_51038731
quote:
Op zondag 1 juli 2007 17:54 schreef creative_monkey het volgende:
En nu niet in je oude patroon vallen, door blijven zetten!!!
Nee, das lastig

Ik heb nu ineens ook weer hoewel ik positief probeer te denken ineens zo'n moment dat ik weer denk dat ik saai ben en niet leuk ben etc. Ik weet niet echt waarom, zomaar weer ineens,

Pfff... hoop dat het morgen weer iets beter gaat.
  zondag 1 juli 2007 @ 21:20:56 #235
81237 releaze
best of both worlds
pi_51038760
quote:
Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, das lastig

Ik heb nu ineens ook weer hoewel ik positief probeer te denken ineens zo'n moment dat ik weer denk dat ik saai ben en niet leuk ben etc. Ik weet niet echt waarom, zomaar weer ineens,

niks, 'ik hoop!'
het gaat morgen beter, PUNT.
  maandag 2 juli 2007 @ 01:44:20 #236
82136 Xennia
gekroond
pi_51047187
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:20 schreef benzin het volgende:
Goed gedaan!
quote:
Leg de lat niet te hoog. Een stap tegelijk en sta stil bij je ''overwinningen''
  maandag 2 juli 2007 @ 02:22:50 #237
136780 Nosh
hurpdurp
pi_51047690
quote:

[..]

Nee, das lastig

Niet over inzitten en al helemaal niet over piekeren.
Dat is het verraderlijke van emoties, die komen en gaan. Kun je nog zoveel je geluk maken, zelfs dan heb je wel eens een kutbui.

Gewoon jezelf in de gaten houden, en zo door blijven gaan!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  maandag 2 juli 2007 @ 09:26:08 #238
51145 BeF_Aviko
1337 Aardappel
pi_51049886
quote:

Fake it 'till you make it, benzin... Als het niet vanzelf gaat, moet je desnoods maar even doen alsof; dit reflecteert via je omgeving weer terug op jou. En überhaupt, ook al voel je je dan misschien saai en niet leuk, had je de indruk dat andere mensen dat afgelopen zaterdag dan van jou dachten toen je er gezellig even mee aan het kletsen was? Ben je er überhaupt nu niet aan aan het werken?
Je weet het niet...
Ziezo! Da's mooi van Aviko! --> Power to the pieper!
pi_51065621
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:26 schreef BeF_Aviko het volgende:

En überhaupt, ook al voel je je dan misschien saai en niet leuk, had je de indruk dat andere mensen dat afgelopen zaterdag dan van jou dachten toen je er gezellig even mee aan het kletsen was?
Nee, ik had dat gevoel niet zaterdag, maar dat komt ook omdat gesprekken inhoudelijk nergens over gingen en het enigzins vanzelf liep, als ik zelf het gesprek meer had moeten leiden was ik verloren geweest.

Maar ik ben gewoon saai doordat ik veel teveel achter mijn pc heb gezeten. Als ik met vrienden iets doe en vaker wegga enz. wordt ik wel wat boeiender. Op dit moment ben ik nog saai. En dat merk ik vaak vooral als ik met meiden praat, andere jongens hebben leuke luchtige plezierige gesprekken, en ik krijg hoop vervelende stiltes en allemaal van die vragen als 'tot hoe laat moet je vandaag naar school?' en 'Waar kom je vandaan?' etc.

Maar het gaat vast beter komen Ik voel me vandaag ook weer wat beter.

Kan ik niet faken dat ik weet wat ik moet zeggen?
pi_51071278
Heej Benzin,

wat goed om te lezen dat je je leven een positieve draai aan het geven bent. Niemand is het waard om buiten spel te staan! Dat heb je gelukkig nu wel door.

Ik heb misschien nog wel een goeie tip voor je! Ik moet eerlijk toegeven, ik heb niet het hele draadje gelezen en weet dus niet of iemand hier al eens iets over gezegd heeft maar dan nog... het is best een waardevolle tip en als je van lezen houdt is dit zeker een manier om beter inzicht te krijgen in wat anderen denken/voelen/willen zonder zelfs maar één woord met ze gewisseld te hebben!

Lees jezelf eens wat in op het gebied van lichaamstaal. Ik heb een boektip voor je:
"Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen, wat ze eigenlijk niet willen vertellen", door Allan & Barbara Pease, ISBN 90-274-9797-4

Ik weet het, boeken...pff niet echt van deze tijd, maar voor mensen die het sociaal moeilijk hebben zou ik dit haast 'een must' willen noemen. In het boek word stuk voor stuk uit één gezet hoe mensen zich gedragen bij bepaalde gevoelens/gedachten/behoeften. Het leert je mensen non-verbaal te lezen. Doormiddel daarvan kun je bijvoorbeeld peilen of mensen je gezelschap waarderen of alleen maar aardig zijn omdat dat sociaal wenselijk is. Ook kun je zo zien of jouw verhaal hun boeit of niet. Zie je de verkeerde signalen (lichaamstaal) dan kun je halverwege je verhaal altijd nog van onderwerp veranderen en misschien het gesprek redden. En zo werkt dat allerlei kanten uit.

Ps: weinig mannen zijn goed in staat deze non-verbale signalen te spotten dan wel te vertalen naar een goed oordeel. Vrouwen doen dit min of meer van natura goed, zo werkt de antuur nou eenmaal. Lees jij dit boek (ik zou het als een bijbel bij me houden maar goed aan jou de keus) en trek je er je leringen uit, heb je al weer een beentje voor op al je mannelijke 'rivalen' als het neerkomt op weten wat de dames willen. Als dat je geen ego-boost meer geeft dan weet ik het niet meer. En wat betreft de mannen onder elkaar. Je zult zien dat jij niet de enige bent die regelmatig onzeker is. De meeste mannen camoufleren dat met stoer gedrag maar lichaamstaal verraadt een hoop.

Ik zou zeggen, lees het boek en doe er je voordeel mee.
pi_51076230
dat lijkt me best een interessant boek, het is dus echt de moeite waard?
heb je nog tips van boeken over zelfvertrouwen en het beter ontwikkelen van persoonlijke vaardigheden?

bestellen van bovenstaande boek kan hier trouwens:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002124393
15euro.

[ Bericht 18% gewijzigd door roburt op 02-07-2007 22:42:27 ]
pi_51079987
Sja als je het mij vraagt zeker de moeite waard. Maar wie ben ik. Ik heb slechts het boek gelezen, meer niet. Maar ik vond het best een boeiend boek. Een kijkje rond de kroeg maakt het daarna wel interessant. Natuurlijk zul je het boek wel een aantal keren er weer bij pakken want hoe graag je het ook wilt, als je hier van natura geen kijk op hebt zul je nooit alles in één keer begrijpen en wordt het terugbladeren geblazen. Maar dan nog. Heb je het gelezen, ben je in de kroeg en je ziet iemand die kennelijk wel 'open' tegenover jouw aanwezigheid staat dan heb je misschien gelijk een onderwerp om over te praten. Haha

[ Bericht 2% gewijzigd door Eline2602 op 03-07-2007 00:07:30 ]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:06:53 #243
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_51080163
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, ik had dat gevoel niet zaterdag, maar dat komt ook omdat gesprekken inhoudelijk nergens over gingen en het enigzins vanzelf liep, als ik zelf het gesprek meer had moeten leiden was ik verloren geweest.
Als je een gesprek bewust moet leiden dan loopt het sowieso verkeerd, dat geldt voor iedereen, een gesprek moet natuurlijk komen, je kunt hooguit ergens over beginnen.
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_51083324
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 00:06 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

Als je een gesprek bewust moet leiden dan loopt het sowieso verkeerd, dat geldt voor iedereen, een gesprek moet natuurlijk komen, je kunt hooguit ergens over beginnen.
Ja.. Ik heb soms ook het gevoel dat ik gewoon veel te hard probeer het gesprek een succes te laten worden en het daardoor spaak loopt
pi_51084215
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 07:49 schreef benzin het volgende:
Ja.. Ik heb soms ook het gevoel dat ik gewoon veel te hard probeer het gesprek een succes te laten worden en het daardoor spaak loopt
Ik dacht vroeger wel eens dat mensen niet geinteresseerd genoeg waren in wat ik te vertellen had. Op gegeven moment dacht ik gewoon bij mezelf: "ow, what the hack, just shoot", dus gooide een stelling erin (hoe ik tegen een bepaalde zaak aankeek) gaf daarbij mijn mening en was benieuwd naar de mening van anderen. Heb wel geexperimenteerd op terreinen waar ik me thuis voelde (dan was het ook niet zo'n probleem om een gesprek tot een succes te laten worden).
pi_51114010
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:18 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger wel eens dat mensen niet geinteresseerd genoeg waren in wat ik te vertellen had.
Dat denk ik voortdurend, ik probeer dus nu, sinds kort, om elke keer als ik mezelf erop betrap dat ik dat denk dat andere mensen sowieso liever niets vanme willen weten positief te denken en het tegendeel te denken.

Maar het is iets wat lastig is en lastig blijft.

Dat hardlopen is nog niets van gekomen. (Door het vele schoolwerk e.d, dus dat heb ik week vooruitgschoven, ik wilde maandag beginnen)

Ondanks dat ik me soms nog steeds behoorlijk rot voel op veel momenten en het lastig is gaat het tot nu toe redelijk. Ik doe iig iets.. (Al vind ik het eigenlijk niet genoeg, ik wil zoveel veranderen)

Ik hoop op de lang termijn mijn leven weer op orde te krijgen, maar erin te blijven geloven dat dat lukt is erg zwaar. Het gaat heel zwaar voor me worden, zeker op de rotmomenten, maar ik hoop echt dat mijn leven ooit leuker zal zijn en beter zal lopen.

Eigenlijk zou ik graag alle voortgang hier bij willen houden, maar het gaat niet zo hard, met name omdat ik het gevoel heb dingen eerst een soort van te moeten voorbereiden van tevoren, en achteraf verwerken.

Ik wil wel harder, maar het lukt niet, vandaar de weinige updates over mijn vooruitgang.

Ik hoop echt dat ik in de toekomst jullie veel positievere updates kan geven. En ik ga doorzetten om dat proberen waar te maken.

EDIT: Ja, dat advies van die boeken, over een paar weken heb ik vakantie, als jullie echt denken dat ik er wat aan heb zal ik dan proberen een paar boeken te lezen. (Hoewel ik niet echt boekentype ben, maar het moet dan maar )

Daarnaast moet ik misschien al wil ik weer eens uitgaan dan ook in de vakantie maar ens danscursus zoeken ofzo
pi_51115106
ik heb dat boek besteld.
pi_51120109
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef benzin het volgende:
Eigenlijk zou ik graag alle voortgang hier bij willen houden, maar het gaat niet zo hard, met name omdat ik het gevoel heb dingen eerst een soort van te moeten voorbereiden van tevoren, en achteraf verwerken.
Het werkt toch? Daar gaat het om! En het gaat volgens mij hard genoeg hoor. Als ik kijk naar hoe je een week geleden praatte en hoe je nu tegen dingen aankijkt, dan denk ik dat daar alleen maar trots op kunt zijn.
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 23:29 schreef benzin het volgende:
Dat denk ik voortdurend, ik probeer dus nu, sinds kort, om elke keer als ik mezelf erop betrap dat ik dat denk dat andere mensen sowieso liever niets vanme willen weten positief te denken en het tegendeel te denken.
Juist! Want zo werkt het. Wat er in je omgaat, straal je uit. En dwing jezelf vooral om positief te denken. Je bent goed op weg hoor.
pi_51124850
@ Roburt: Laat me even weten wat je er van vind! En of je er iets aan hebt.

@ Benzin: Dat het niet zo hard gaat met de vooruitgang is misschien vervelend, maar lang niet zo vreemd hoor! Dingen die hard gaan in het leven duren meestal ook niet zo lang, moet je maar denken. Een beroep leer je ook niet in 10 dagen, om maar een zijstraat te noemen....

Wat betreft dat boek. Kijk eens of ze hem bij de bieb niet voor je hebben liggen en zo misschien kunnen het dan voor je bestellen bij een andere bibliotheek. Toen ik jouw leeftijd had was 15 euro behoorlijk wat geld voor mij. En daar komt bij, misschien kun je dat geld dan beter besteden aan een leuke sociale activiteit.

Succes in ieder geval!
pi_51178639
Ik voel mezelf verbazingwekkend goed eigenlijk, zo heb ik mezelf al heel lang niet meer gevoeld.

Het meeste schoolwerk is nu af.. waar moet ik nu mee verder?

Omdat ik bijna op vakantie ga enzo is het niet handig om nu vrijdag baantje te gaan regelen, maar bij toeval kreeg ik van automatiseringsbedrijf het aanbod om laatste tijd van de vakantie bij hen te werken. En ik heb besloten dat te doen. Na de vakantie, ondanks dat het nog een tijd weg is vaster werk zoeken. Misschien vakken vullen of iets.. Ik weet nog niet.

Hardlopen heb ik vanwege het schoolwerk uitgesteld, ik had een mooi schema, en dat heb ik gewoon een week verschoven. Ik ga maandag beginnen.

Maar wat nu? Alle doelen die ik in mijn eerste positieve post hier heb geplaatst (degene die ik 20X zou printen ) heb ik nu dan dus eigenlijk in orde. Ik weet niet precies waar ik mee verder moet.

Iemand suggesties?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')