abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50952615
De jovialiteit springt uit je verhaal. Heerlijk om te lezen/zien
Je hebt echt de smaak te pakken, is het niet?

Succes met je schoolwerk
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:09:27 #202
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_50952836
Ik zit ergens echt nog met een 'hoax' gevoel, maar goed. .
pi_50953363
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
Huh?
pi_50953705
neejoh geen hoax.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:05:04 #205
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_50954897
Vergeet het "Fake it till you make it" effect niet he!
Voorbeeld: Je doet alsof je vrolijk bent, mensen zien dat en doen vrolijk tegen jou, dat vind jij leuk en daar wordt je vrolijk van!
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:07:15 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50954966
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Nairua het volgende:
idd, kloon, nep, enz. Sukkel
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_50955650
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Marietje_34 het volgende:
idd, kloon, nep, enz. Sukkel
Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.

Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:30:56 #208
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50955839
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:

[..]

Beetje jammer dat juist jij hiermee aan komt zetten. Snap je niet zo goed.
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.

En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:32:28 #209
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50955904
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:24 schreef MNR het volgende:

[..]

...

Edit: en dit is afkomstig van een meid die vanmorgen een uitgebreide PM van Benzin heeft ontvangen en hierin lag zoveel gevoel dat ik durf te zeggen dat je ongelijk hebt. Kan ernaast zitten, maar denk niet.
Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
pi_50956002
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nadat ik net alle reacties doorlees, heb ik toch echt de indruk dat dit een groot nepverhaal is, en dat heeft niks met het topic van Pam te maken. En daarom reageerde ik wat geirriteerd, want zo veel mensen proberen ts oprecht goed gemeende adviezen te geven.

En mocht ik het mis hebben; mijn nederige excuses aan ts. Maar ik ben bang dat het wel degelijk een nepverhaal is gezien de reacties, de toon en het taalgebruik van ts. Maar goed, I hope I'm wrong.
Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it

Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
  donderdag 28 juni 2007 @ 23:36:47 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50956052
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:35 schreef MNR het volgende:

[..]

Ja.. statistisch gezien is de kans net zo groot dat dat topic net zo nep is als dit topic. En mocht iemand een experiment aan het uitoefenen zijn om te kijken in hoeverre mensen zich op een forum mee laten slepen, so be it

Hoe dan ook, zullen er zeker mensen meelezen die van deze ervaringen van leren
En da's ook weer waar
pi_50960592
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik hoop ook echt dat ik ernaast zit en dit niet verzonnen is!
Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.

Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)

On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
pi_50961243
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 08:33 schreef benzin het volgende:
On topic: Ik heb ook besloten lijstje te maken met mijn goede punten en dit ook op te hangen. (Is tip die ik elders op internet vond)
Ow, ik krijg opeens een leuk idee. Ik zal het vanmiddag posten.
pi_50973512
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..

Zal ik wel gaan? Is het niet raar daar alleen aan te komen?
pi_50973708
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:
Morgenavond is er een feestje in de stad waarvan ik weet dat er iig paar jaargenoten (die ik enigzins ken) zullen zijn. Als ik ga moet ik denk ik wel alleen erheen..

ligt eraan wat voor feestje het is. Je kunt beter gewoon een keer met bekenden ergens naartoe gaan / meegaan
pi_50973805
JIJ vind het raar!!? dat is het punt toch...
up in the morning, out on the job
i work like the devil for my pay
i know that lucky old sun, has nothing to do
but to roll around heaven all day.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:53 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_50973818
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef benzin het volgende:

't Is nog maar zeer de vraag of het mensen überhaupt zal opvallen dat je alleen komt. Als je het een beetje ziet zitten, zou ik wel gaan. Gewoon om te kijken hoe je het vindt. Je kunt je voornemen om met tenminste een paar mensen een praatje te maken, net als van de week met dat meisje.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:10:41 #218
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_50973853
Maar van de andere kant maak je wel een grote stap vooruit als je ineens beslist iets te doen wat je normaal noooooooit zou hebben gedaan (naar dat feest gaan dus!).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_50980177
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberen De entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
pi_50980754
quote:

[..]

Zit je ook. Helaas niet verzonnen. Sowieso, ALS ik het verzonnen zou hebben, dan was een topic wel genoeg geweest.

Ik ben echt iemand die al flink lang in de put zit. Iemand die ik enigzins ken is hier lid en raadde me aan hier mijn problemen te posten (c.q. hij was het zat naar me te luisteren)

Hij was het niet zat om naar je zielige gewauwel te luisteren. Net als meerdere hier is hij het zat dat je adviezen niet opvolgt als je om raad vraagt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 29 juni 2007 @ 20:25:29 #221
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50982121
quote:

[..]

...
Ok, sorry dan maar
pi_50985232
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad maar moet gaan proberen De entree is gratis, dus als het niet bevalt ga ik gewoon weer naar huis.
gewoon gaan

zo moeilijk is het niet als je mensen kent in de stad om te blijven hangen.
knoop gewoon een gesprekje aan met die jongens die je ken.
biedt ze een biertje aan (als ze hun biertje op hebben), en hou het gesprek een beetje op gang
loop gewoon ff een rondje door disco heen en kijk of er bekenden zijn. etc.
blijf daar een beetje hangen.

succes
daar schrok je van!!
pi_50985315
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef benzin het volgende:
Hoe was het?
pi_50985544
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
Hmmm... het is me vanmiddag niet meer van gekomen om mijn idee uit te werken.
[..]

Hoe was het?
tis morgen pas..
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_50985900
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 22:22 schreef roburt het volgende:
tis morgen pas..
'oops'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties