stuur dan ook geen fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef ChillyWilly het volgende:
Het ene moment heb je de leukste gesprekken. Het volgende moment is het sorry maar het is beter dat we elkaar niet meer spreken...![]()
![]()
![]()
quote:
don;t get your hopes up, shortyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Maarja, het is maar waar je grenzen als partner liggen. Ik zou hetzelf helemaal niet erg vinden als ik een vriendin zou hebben die eens thuis afgezet zou worden door een collega of zo. Ik denk wel dat ik zelf ook pislink zou worden als m'n vriendin bijvoorbeeld elke avond urenlang met dezelfde gozer op MSN zit te cammen en zo.
Que?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
don;t get your hopes up, shorty
you're being played like a 5 cent piano
Eens!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
dat soort meiden moeten eens wat vaker van zich afbijten
Of in TS zijn pieleman bijten, dan blijft 'ie tenminste eens met z'n digitale vingers van andermans vriendin af.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:28 schreef TJDoornbos het volgende:
dat soort meiden moeten eens wat vaker van zich afbijten
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en eiquote:
Ach, ik vond het wel grappig. Ik ken het meisje in kwestie nog maar net en 't is nou niet bepaald een type waar ik gheyl van word.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en ei
gewoon keihard neuken en vd rest geen tijd in steken![]()
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ach, ik vond het wel grappig. Ik ken het meisje in kwestie nog maar net en 't is nou niet bepaald een type waar ik gheyl van word.
ja, business is businessquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingen
Maar ik neuk niet met iets waar ik niet gheyl van word.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Goede tipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vrowuen dat wel vaker doen vd aandacht, hoor je opeens 1 week later na alle aandacht ja we zijn gezellig weggeweest en nu is alles weer koek en ei
gewoon keihard neuken en vd rest geen tijd in steken![]()
hangt ervan af wat je onderschijt!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ik had dat bij m'n ex een keer gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die het wachtwoord van hun e-mails geven zodat hun vriendin kan checken of hij veel meisjes in zijn mail heeft
Royale Sadness
nou meestal gewoon de pleequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef Dichtneger het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je onderschijt!
je bent 'zoeen romanticus'?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Maar ik neuk niet met iets waar ik niet gheyl van word.![]()
dus je geeft toe dat het te lang is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijdzodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha
altijd hetzelfde liedje, jongens voelen zich inderdaad gelijk bedreigd
Bij jou op 't VMBO uiteraard wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijdzodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha
nou ik zit niet op het vmbo hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Bij jou op 't VMBO uiteraard wel ja.
1993quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou ik zit niet op het vmbo hoor..maar het maakt niet uit welke jongens, ze zijn het gewoon allemaal, zit in jullie genen dat jaloers zijn, zijn jullie mee geboren.
![]()
![]()
een dan ook nog 100 jongens..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
1993jij hoort nog niet naar andere jongens te kijken
de jeugd van tegenwoordig....
Ervaring wijst anders toch uit dat je het bij het verkeerde eind hebt hoor. Ho, wacht eens even, 1993? Ervaring? Laat maar...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou ik zit niet op het vmbo hoor..maar het maakt niet uit welke jongens, ze zijn het gewoon allemaal, zit in jullie genen dat jaloers zijn, zijn jullie mee geboren.
![]()
![]()
nou, als ik jouw reacties zo zie denk ik wel dat ik het bij het rechte eind heb, je voelt je gelijk aangesproken en begint gelijk met beledigingen, tenminste, dat probeer je dan... je bent 1 van de 99 dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ervaring wijst anders toch uit dat je het bij het verkeerde eind hebt hoor. Ho, wacht eens even, 1993? Ervaring? Laat maar...
drinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
wtf?wat wil je met die melk gaan doen dan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal hoor je hebt dus 2 meiden en 1 jongen en die jongen heeft het met 1 van die 2...
en dan is de jongen jaloers op? die andere meid omdat die mooier is ofzo :S?
en daarom wilt hij niet meer dat vriendin1 met vriendin2 optrekt? :S
ja joh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal hoor je hebt dus 2 meiden en 1 jongen en die jongen heeft het met 1 van die 2...
en dan is de jongen jaloers op? die andere meid omdat die mooier is ofzo :S?
en daarom wilt hij niet meer dat vriendin1 met vriendin2 optrekt? :S
ja ben ik nou dom bezig of klopt het niet helemaal ?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou, als ik jouw reacties zo zie denk ik wel dat ik het bij het rechte eind heb, je voelt je gelijk aangesproken en begint gelijk met beledigingen, tenminste, dat probeer je dan... je bent 1 van de 99 dusgeeft niet hoor mag je best toegeven
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
ja joh? [afbeelding]
en ik maar denken dat het iets anders was.... [afbeelding]
Lol en jij wil beweren dat vrouwen dat niet hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
Naja goed teken toch ? dat geeft aan dat hij om je geeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
misschien dat je ouders zo streng bij jou waren toen je 14 was (zeer lang geleden waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is het niet eens bedtijd voor jou?
jawel tuurlijk wel, maar lang niet zoveel als bij jongensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Lol en jij wil beweren dat vrouwen dat niet hebben![]()
Toen ik 14 was mengde ik me niet in grote-mensen discussies. Je komt net kijken en je denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. Ga stoeprandje spelen of zo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
misschien dat je ouders zo streng bij jou waren toen je 14 was (zeer lang geleden waarschijnlijk)
wtf is stoeprandje spelen nou weerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:05 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Toen ik 14 was mengde ik me niet in grote-mensen discussies. Je komt net kijken en je denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. Ga stoeprandje spelen of zo.![]()
En om effe op je eerdere gebrabbel terug te komen: meisjes zijn heilig zeker? Meisjes gaan net zo goed als jongens vreemd, meisjes kijken net zo goed naar andere jongens net zoals jongens naar andere meisjes kijken. Jongens komen d'r gewoon eerlijker voor uit. Die zeggen meestal wat d'r loos is, in klare taal. Meisjes, daarentegen, blijven maar alles ontkennen ondanks dat ze zichzelf verraden met een natte onderbroek.
Hoe kan je als je 14 bent nou al zeker weten dat vrouwen dat minder hebben ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wtf is stoeprandje spelen nou weerik speel dan nog liever een spelleke op internet
en ik merk al dat ik het bij het rechte eind heb anders reageer je niet zo kwaad.. je vriendinneke ooit vreemd gegaan jong
ach gut...
![]()
het erge is dat mensen die ouder zijn gelijk denken alles te weten en als een jonger iemand iets zegt, wat waar is, ze kwaad worden omdat ze nu niet kunnen zeggen dat ze gelijk hebbenga zelf stoeprandje spelen ofzo
![]()
![]()
Hoe kom je er bij dat je gelijk hebt? Waar ben ik kwaad? Je ligt constant wazige feiten uit je kleine meisjesduim te zuigen om vervolgens te fantaseren hoe mis anderen en ik het wel niet hebben. Echt, de kinderlijke (eigen)wijsheid straalt van je af. Dat heb je zelf volgens mij niet eens in de gaten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wtf is stoeprandje spelen nou weerik speel dan nog liever een spelleke op internet
en ik merk al dat ik het bij het rechte eind heb anders reageer je niet zo kwaad.. je vriendinneke ooit vreemd gegaan jong
ach gut...
![]()
het erge is dat mensen die ouder zijn gelijk denken alles te weten en als een jonger iemand iets zegt, wat waar is, ze kwaad worden omdat ze nu niet kunnen zeggen dat ze gelijk hebbenga zelf stoeprandje spelen ofzo
![]()
![]()
nou dat zien we wel aan de manier hoe jij telkens reageerd hoor, ja je hebt nooit een meid bezeikt omdat je nooit een meid gehad heb blijkbaar, en als ik je foto's zie kan ik me dat goed voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:16 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat je gelijk hebt? Waar ben ik kwaad? Je ligt constant wazige feiten uit je kleine meisjesduim te zuigen om vervolgens te fantaseren hoe mis anderen en ik het wel niet hebben. Echt, de kinderlijke (eigen)wijsheid straalt van je af. Dat heb je zelf volgens mij niet eens in de gaten.
Oh, en om "ik heb gelijk"-feestje en vooroordelen even te verpesten: ík heb nog nooit een meid bezeikt. Dat dat gewoon not done is had ik al vroeg genoeg in de gaten. Maar aan die fase van volwassenheid moet jij overduidelijk nog beginnen.
Ik reageer doodnormaal. Jij daarentegen komt alwéér met beledigingen, onzinnige feiten en incorrecte aannames.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou dat zien we wel aan de manier hoe jij telkens reageerd hoor, ja je hebt nooit een meid bezeikt omdat je nooit een meid gehad heb blijkbaar, en als ik je foto's zie kan ik me dat goed voorstellen
je exotische dieren zijn op zich wel weer mooi maar dat terzijde..![]()
hij heeft toch zeker wel een foto in zijn fobo staan met een leuk meisjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou dat zien we wel aan de manier hoe jij telkens reageerd hoor, ja je hebt nooit een meid bezeikt omdat je nooit een meid gehad heb blijkbaar, en als ik je foto's zie kan ik me dat goed voorstellen
je exotische dieren zijn op zich wel weer mooi maar dat terzijde..![]()
Je bedoelt niet toevallig vrouwen ipv jongens in je post? Vrouwen zijn echt jaloers. Zelf ben ik echt niet jaloers, ik heb totaal geen vrees dat mijn vriendin vreemdgaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |