hangt ervan af wat je onderschijt!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
er geil van worden en keihard neuken zijn twee heel verschillende dingen
Ik had dat bij m'n ex een keer gedaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die het wachtwoord van hun e-mails geven zodat hun vriendin kan checken of hij veel meisjes in zijn mail heeft
Royale Sadness
nou meestal gewoon de pleequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:49 schreef Dichtneger het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je onderschijt!
je bent 'zoeen romanticus'?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:46 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Maar ik neuk niet met iets waar ik niet gheyl van word.![]()
dus je geeft toe dat het te lang is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijdzodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha
altijd hetzelfde liedje, jongens voelen zich inderdaad gelijk bedreigd
Bij jou op 't VMBO uiteraard wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijdzodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha
altijd hetzelfde liedje, jongens voelen zich inderdaad gelijk bedreigd
nou ik zit niet op het vmbo hoor..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Bij jou op 't VMBO uiteraard wel ja.
1993quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou ik zit niet op het vmbo hoor..maar het maakt niet uit welke jongens, ze zijn het gewoon allemaal, zit in jullie genen dat jaloers zijn, zijn jullie mee geboren.
![]()
![]()
een dan ook nog 100 jongens..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
1993jij hoort nog niet naar andere jongens te kijken
de jeugd van tegenwoordig....
Ervaring wijst anders toch uit dat je het bij het verkeerde eind hebt hoor. Ho, wacht eens even, 1993? Ervaring? Laat maar...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:30 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou ik zit niet op het vmbo hoor..maar het maakt niet uit welke jongens, ze zijn het gewoon allemaal, zit in jullie genen dat jaloers zijn, zijn jullie mee geboren.
![]()
![]()
nou, als ik jouw reacties zo zie denk ik wel dat ik het bij het rechte eind heb, je voelt je gelijk aangesproken en begint gelijk met beledigingen, tenminste, dat probeer je dan... je bent 1 van de 99 dusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ervaring wijst anders toch uit dat je het bij het verkeerde eind hebt hoor. Ho, wacht eens even, 1993? Ervaring? Laat maar...
drinken?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
wtf?wat wil je met die melk gaan doen dan?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal hoor je hebt dus 2 meiden en 1 jongen en die jongen heeft het met 1 van die 2...
en dan is de jongen jaloers op? die andere meid omdat die mooier is ofzo :S?
en daarom wilt hij niet meer dat vriendin1 met vriendin2 optrekt? :S
ja joh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Ik snap het niet helemaal hoor je hebt dus 2 meiden en 1 jongen en die jongen heeft het met 1 van die 2...
en dan is de jongen jaloers op? die andere meid omdat die mooier is ofzo :S?
en daarom wilt hij niet meer dat vriendin1 met vriendin2 optrekt? :S
ja ben ik nou dom bezig of klopt het niet helemaal ?quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou, als ik jouw reacties zo zie denk ik wel dat ik het bij het rechte eind heb, je voelt je gelijk aangesproken en begint gelijk met beledigingen, tenminste, dat probeer je dan... je bent 1 van de 99 dusgeeft niet hoor mag je best toegeven
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |