abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50748176
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:47 schreef MASD het volgende:

[..]

ja joh? [afbeelding]

en ik maar denken dat het iets anders was.... [afbeelding]
pi_50748199
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:07 schreef Frederiqueske het volgende:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijd zodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha altijd hetzelfde liedje, jongens voelen zich inderdaad gelijk bedreigd
Lol en jij wil beweren dat vrouwen dat niet hebben
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:54:32 #53
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_50748209
Prutser.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:57:02 #54
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50748286
quote:
pak 100 jongens en 99 jongens zijn ook daadwerkelijk jaloers altijd zodra wij maar ff iets te lang naar een andere jongen kijken, halen ze zich gelijk vanalles in hun hoofd whaha altijd hetzelfde liedje, jongens voelen zich inderdaad gelijk bedreigd
Naja goed teken toch ? dat geeft aan dat hij om je geeft
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:57:10 #55
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_50748289
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:48 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Is het niet eens bedtijd voor jou?
misschien dat je ouders zo streng bij jou waren toen je 14 was (zeer lang geleden waarschijnlijk)
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:57:54 #56
154399 Frederiqueske
pi_50748310
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:54 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Lol en jij wil beweren dat vrouwen dat niet hebben
jawel tuurlijk wel, maar lang niet zoveel als bij jongens
pi_50748504
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

misschien dat je ouders zo streng bij jou waren toen je 14 was (zeer lang geleden waarschijnlijk)
Toen ik 14 was mengde ik me niet in grote-mensen discussies. Je komt net kijken en je denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. Ga stoeprandje spelen of zo.

En om effe op je eerdere gebrabbel terug te komen: meisjes zijn heilig zeker? Meisjes gaan net zo goed als jongens vreemd, meisjes kijken net zo goed naar andere jongens net zoals jongens naar andere meisjes kijken. Jongens komen d'r gewoon eerlijker voor uit. Die zeggen meestal wat d'r loos is, in klare taal. Meisjes, daarentegen, blijven maar alles ontkennen. Wel intussen rondlopen met een natte onderbroek.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:10:42 #58
154399 Frederiqueske
pi_50748676
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Toen ik 14 was mengde ik me niet in grote-mensen discussies. Je komt net kijken en je denkt te weten hoe de wereld in elkaar zit. Ga stoeprandje spelen of zo.

En om effe op je eerdere gebrabbel terug te komen: meisjes zijn heilig zeker? Meisjes gaan net zo goed als jongens vreemd, meisjes kijken net zo goed naar andere jongens net zoals jongens naar andere meisjes kijken. Jongens komen d'r gewoon eerlijker voor uit. Die zeggen meestal wat d'r loos is, in klare taal. Meisjes, daarentegen, blijven maar alles ontkennen ondanks dat ze zichzelf verraden met een natte onderbroek.
wtf is stoeprandje spelen nou weer ik speel dan nog liever een spelleke op internet en ik merk al dat ik het bij het rechte eind heb anders reageer je niet zo kwaad.. je vriendinneke ooit vreemd gegaan jong ach gut...
het erge is dat mensen die ouder zijn gelijk denken alles te weten en als een jonger iemand iets zegt, wat waar is, ze kwaad worden omdat ze nu niet kunnen zeggen dat ze gelijk hebben ga zelf stoeprandje spelen ofzo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:12:15 #59
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50748724
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

wtf is stoeprandje spelen nou weer ik speel dan nog liever een spelleke op internet en ik merk al dat ik het bij het rechte eind heb anders reageer je niet zo kwaad.. je vriendinneke ooit vreemd gegaan jong ach gut...
het erge is dat mensen die ouder zijn gelijk denken alles te weten en als een jonger iemand iets zegt, wat waar is, ze kwaad worden omdat ze nu niet kunnen zeggen dat ze gelijk hebben ga zelf stoeprandje spelen ofzo
Hoe kan je als je 14 bent nou al zeker weten dat vrouwen dat minder hebben ?
pi_50748860
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat je gelijk hebt? Waar ben ik kwaad? Je ligt constant wazige feiten uit je kleine meisjesduim te zuigen om vervolgens te fantaseren hoe mis anderen en ik het wel niet hebben. Echt, de kinderlijke (eigen)wijsheid straalt van je af. Dat heb je zelf volgens mij niet eens in de gaten.

Oh, en om "ik heb gelijk"-feestje en vooroordelen even te verpesten: ík heb nog nooit een meid bezeikt. Dat dat gewoon not done is had ik al vroeg genoeg in de gaten. Maar aan die ontwikkelingsfase moet jij overduidelijk nog beginnen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:19:25 #61
154399 Frederiqueske
pi_50748931
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:16 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat je gelijk hebt? Waar ben ik kwaad? Je ligt constant wazige feiten uit je kleine meisjesduim te zuigen om vervolgens te fantaseren hoe mis anderen en ik het wel niet hebben. Echt, de kinderlijke (eigen)wijsheid straalt van je af. Dat heb je zelf volgens mij niet eens in de gaten.

Oh, en om "ik heb gelijk"-feestje en vooroordelen even te verpesten: ík heb nog nooit een meid bezeikt. Dat dat gewoon not done is had ik al vroeg genoeg in de gaten. Maar aan die fase van volwassenheid moet jij overduidelijk nog beginnen.
nou dat zien we wel aan de manier hoe jij telkens reageerd hoor, ja je hebt nooit een meid bezeikt omdat je nooit een meid gehad heb blijkbaar, en als ik je foto's zie kan ik me dat goed voorstellen
je exotische dieren zijn op zich wel weer mooi maar dat terzijde..
pi_50749056
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

nou dat zien we wel aan de manier hoe jij telkens reageerd hoor, ja je hebt nooit een meid bezeikt omdat je nooit een meid gehad heb blijkbaar, en als ik je foto's zie kan ik me dat goed voorstellen
Ik reageer doodnormaal. Jij daarentegen komt alwéér met beledigingen, onzinnige feiten en incorrecte aannames.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:24:21 #63
165512 MASD
Music is dead.
pi_50749069
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 00:19 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

hij heeft toch zeker wel een foto in zijn fobo staan met een leuk meisje en je zit op hockey dus er is een grote kans dat je op jongens met roze polo's met hoge kraagjes houd (potentiele homo's zijn het)

als jongere moet ik tuvai gelijk geven
Long live music.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 00:25:04 #64
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50749087
ontopic JAH!

ps: zo geweldig, dat duitse accent
pi_50750258
quote:
Je bedoelt niet toevallig vrouwen ipv jongens in je post? Vrouwen zijn echt jaloers. Zelf ben ik echt niet jaloers, ik heb totaal geen vrees dat mijn vriendin vreemdgaat.
pi_50750845
geef nou maar toe, je zou der neuken als je de kans kreeg. goede keuze van dat meiske.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_50750987
Frederiqueske is zeg maar het lijdend voorwerp in de hele breezer-pedo-sex discussie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')