Zie editquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef locutus51 het volgende:
Als man ben ik het er toch mee eens!!! Hulde!!
ik ruzie zoeken? nooitttquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
maak ik zelf nog wel uit ja
zoek je ruzie ofzo
![]()
sorry ik zal me gedragen![]()
O geloof me, het is prima te zien hoor, wat de intentie is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik geloof niet dat dat te controleren valt. Wat iemand als een steek opgevat wordt kan door een ander wel heel vriendelijk bedoeld zijn. Veel opmerkingen zitten namelijk net op het randje.
nee hoor, we lezen gewoon mee don't worry....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef teigan het volgende:
Nog wel even 1 vraagje..
Blijven jullie daarop controleren? Of laten jullie de boel nu weer liggen tot er weer topic reports over komen?
ok, lijkt mij een goed plan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, we lezen gewoon mee don't worry....
Gezelligquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je mag ook mee babbelen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en nee je hoeft niet eerst 20 kilo aan te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh misschien doe ik dat wel eens, wie weet
Zeg is je BMI wel hoog genoeg dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh misschien doe ik dat wel eens, wie weet
wie komt me dan controleren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg is je BMI wel hoog genoeg dan?![]()
Ligt eraan waar je woont...quote:
niet in de buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont...![]()
dus dat betekent dat ik niet weg hoef te blijven uit het dieetclub topicquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O geloof me, het is prima te zien hoor, wat de intentie is.
Zie! Het is prima te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus dat betekent dat ik niet weg hoef te blijven uit het dieetclub topic
Zou het daar niet gewoon om draaienquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Je weet zelf ook wel dat er herrie zou komen van zo'n opmerking, Miss_S.
Als je wilt poetsen mag je mijn huis wel komen doenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef freecell het volgende:
Het is niet dat wij momenteeel kunnen posten in het andere topic oid
Prima, dank je wel voor het ingrijpen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Met geëmmer bedoel ik jubelen en natrappen. Je geeft het maar door in dat andere topic hoor
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:13 schreef Liejannuh het volgende:
Dank voor het ingrijpen Darkelf en Duderinnetje.
dat komt vast wel goed...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb hem weer opengegooid, graag ontopic verder dus.
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef Miss_S het volgende:
ik geef jullie ook alleen tips
maar dat mag ook niet
dat had ik niet mogen zeggen dus heb ik ook al lang weer verwijderdquote:Op zondag 8 juli 2007 13:39 schreef hummus het volgende:
[..]! "Jij hebt zwaar overgewicht maar wil geloven dat je gezond bent".
Lekkere tips geef jij.
Ik vind "Als -Trinity- het eet is het wel goed samengesteld maar als wij het eten komen we voedingsstoffen te kort." geen tip hoor, om een voorbeeld te noemen naast die hierbovenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:34 schreef Miss_S het volgende:
ik geef jullie ook alleen tips
maar dat mag ook niet
Geef mij eens de quote waarin ik zeg dat jij een anorexiapatient bent dan? Want dat is de reden waarom je op mij reageert dat ik veel overgewicht heb maar desondanks denk ik dat ik gezond ben. En dan kun je het wel weer verwijderen, maar die uitspraak is allang gelezen, dus dan moet je ze gewoon niet plaatsen. Je kunt niet zomaar alles plaatsen en dan maar weer weghalen als je het niet had moeten zeggen. Je zou op zijn minst je excuses kunnen aanbieden voor hetgeen je gezegd hebt, maar zelfs dat doe je niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat had ik niet mogen zeggen dus heb ik ook al lang weer verwijderd
maar nee jij bent net zo ongezond als een anorexia patient dat is goed advies
maar goed heb al eerder gezegt dat er met twee maten gemeten word
Dat is het echt niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind wel dat jullie heel erg op Miss_S lopen te bitchen, hoor. Ze mag nergens meer wat van zeggen of ze krijgt iedereen over zich heen. Als ik zoiets gezegd had als zij, wedden dat jullie het dan heel anders hadden opgevat? Het lijkt wel alsof de voorgeschiedenis het onmogelijk maakt om haar fair te behandelen.
goh en dat telt alleen voor mij?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef DarkElf het volgende:
nou geeft stof tot nadenken zou ik zeggen.
advies geven is niets mis mee, mensen dingen door te strot duwen op een nare betweterige manier is heel iets anders![]()
Ik heb persoonlijk het idee dat ze dat deels ook over haarzelf uitroept. Ik loop nog niet zo lang mee in de topics, en merk toch dat zij degene is die eerder persoonlijk naar gaat doen als er meningsverschillen zijn over dieten...quote:Op zondag 8 juli 2007 15:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind wel dat jullie heel erg op Miss_S lopen te bitchen, hoor. Ze mag nergens meer wat van zeggen of ze krijgt iedereen over zich heen. Als ik zoiets gezegd had als zij, wedden dat jullie het dan heel anders hadden opgevat? Het lijkt wel alsof de voorgeschiedenis het onmogelijk maakt om haar fair te behandelen.
en mij vergelijken met anorexia en boulimia patientenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Het schijnt niet tot Miss_S door te dringen dat Troel van haar arts momenteel niet verder af mag vallen om medische redenen. Ik vind het erg lullig dat ze daar steeds weer op terugkomt en alsmaar door blijft hameren op het feit dat Troel nog te zwaar is (70 kilo afgevallen telt niet, want dat is door een operatie).
Daar stoor ik me (het meest) aan.
nouja, was je daar ooit mee gestopt dan? met je adviezen?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
goed om te weten dat ik ook weer advies in de dieetclub mag gaan geven
en tuurlijk is het een wisselwerking
alleen grappig dat ik de enige ben die een ban krijgt
Ja, dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dames en heren met 20,30, 40 kilo overgewicht, die misschien al jaren lopen te worstelen hiermee, hebben er niks aan als er om de haverklap wordt geroepen dat het toch zó fijn is om zo slank te zijn, om geen last meer te hebben van [insert willekeurig iets] enz.
y'all get the point, I presume...
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:58 schreef MUUS het volgende:
"Ik eet sla en tomaat vandaag, meer niet. Gut user X, jij eet drie wortelen en een advocado vandaag. Is dat niet wat veel?"
"Zo, nu aan de wijn en het stokbrood.. Jeetje user X. heb je nu alweer een hele mandarijn op?"
"Ik pas eindelijk in een S!"
"Haha, mijn bikini is compleet. Een S"
*bam* foto's
"S...S...S....S....."
Dat d'r bloedsomloop compleet wordt afgekneld en ze blauw aanloopt door die S doetterniettoe natuurlijk. HIJ PAST!
Ik ontdekte ze pas toen de pleuris allang was uitgebroken. Wie weet wat voor een toffe dingen ik allemaal gemist heb.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Fantastisch... meer, meer. Dat ik al die topics gemist heb zeg.
Ken ik jou niet van vroeger? Was je niet die vervelende kutmod van V&A?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef Adelante het volgende:
Wat een wijventopic, een en al haat en nijd
OUD IS toch voor dikke wijven?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ja, een groep vrouwen bij elkaar is erg (zie OUD), maar DIKKE wijven
Misschien kunnen we een clubje oprichtenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ontdekte ze pas toen de pleuris allang was uitgebroken. Wie weet wat voor een toffe dingen ik allemaal gemist heb..
Voortaan PM ik je wel ff als er ergens stront an de knikker is..
klopt, helaas zijn mensen te beroerd om zich normaal te gedragen en op de fokwerkwijze noten we fijn door en hebben we vanzelf genoeg voor een langere ban..quote:Op maandag 9 juli 2007 00:00 schreef MUUS het volgende:
Oh, en dat 'vanaf nu normaal posten' werkt dus niet.
Het is net als het Duracell konijntje. It goes on and on and on and on and on and on and....
nee, ik ken jou ook niet!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ken ik jou niet van vroeger? Was je niet die vervelende kutmod van V&A?
Ze is wel oud he?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
Het is jammer dat Muus geen Oldbie is, anders had ik nog wel een interessant topic voor haar geweten.
prima, stukje oude kaas, van dobben bitterballen en pelpinda's er bij?quote:
Awwwww.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Liejannuh het volgende:
Het is jammer dat Muus geen Oldbie is, anders had ik nog wel een interessant topic voor haar geweten.
Mijn posts waren haske serieus.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
das ook prima hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn posts waren haske serieus.. Ik dacht dat een mening van een buitenstaander misschien ook wel leuk was. Objectiviteit enzo.
. En opkomen voor een ander enzo.
.
Enzo..
Goed punt!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
Dat postje van je had ik pas gezien na het plaatsen van mijn post.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
/edit: zoals ik zei, niet doen dus.
en anders pleur ik er gewoon een slotje op
Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef DarkElf het volgende:
kortom, ontopic en anders is de lol snel over...![]()
ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slotquote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?
popcorn is wél een gezondere keuze!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slot![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |