Mijn posts waren haske serieus.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
das ook prima hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn posts waren haske serieus.. Ik dacht dat een mening van een buitenstaander misschien ook wel leuk was. Objectiviteit enzo.
. En opkomen voor een ander enzo.
.
Enzo..
Goed punt!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
Dat postje van je had ik pas gezien na het plaatsen van mijn post.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
/edit: zoals ik zei, niet doen dus.
en anders pleur ik er gewoon een slotje op
Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef DarkElf het volgende:
kortom, ontopic en anders is de lol snel over...![]()
ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slotquote:Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?
popcorn is wél een gezondere keuze!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slot![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |