abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51277199
/edit: zoals ik zei, niet doen dus.

en anders pleur ik er gewoon een slotje op

[ Bericht 39% gewijzigd door DarkElf op 09-07-2007 00:11:34 ]
pi_51277265
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet ) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
Mijn posts waren haske serieus. . Ik dacht dat een mening van een buitenstaander misschien ook wel leuk was. Objectiviteit enzo. . En opkomen voor een ander enzo. .

Enzo. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51277331
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:12 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mijn posts waren haske serieus. . Ik dacht dat een mening van een buitenstaander misschien ook wel leuk was. Objectiviteit enzo. . En opkomen voor een ander enzo. .

Enzo. .
das ook prima hoor maar de rest kan achterwege blijven.

oh van iedereen dus, niet alleen van jou. Ik bedoel je bent vrouw en ik wil graag duidelijk zijn: je hoeft je niet alleen aangesproken te voelen, het gaat voor iedereen op.

kortom, ontopic en anders is de lol snel over...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juli 2007 @ 00:14:20 #104
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_51277346
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:09 schreef DarkElf het volgende:
maar goed dit is geen loltopic ofzo (nee echt niet ) , maar een dieetclub waarschuwingstopic dus als jullie elkaar nu lekker op de hoogte houden via de pm dan kunnen we dit topic gewoon ff lekker zo laten.
Goed punt!

En om de vergelijking met OUD nog even iets verder door te trekken, je moet het gewoon zien als wanneer jij een hele zware bevalling hebt gehad en iemand anders steeds even komt vertellen dat haar bevalling echt een droombevalling was en helemaal niet pijnlijk en helemaal niet ingescheurd en weet ik wat nog meer. Fijn voor haar, maar daar kun je niets mee.
pi_51277362
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:10 schreef SolidasRock het volgende:
/edit: zoals ik zei, niet doen dus.

en anders pleur ik er gewoon een slotje op
Dat postje van je had ik pas gezien na het plaatsen van mijn post.
pi_51277424
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:13 schreef DarkElf het volgende:

kortom, ontopic en anders is de lol snel over...
Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?
pi_51277460
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat is ontopic dan? Dit is (afgaande op de topictitel en de OP) puur een mededeling van de crew aan de users van Lifestyle. Dus wat is dan ontopic? Denk dat dit wel weer op slot kan nu de mededeling over is gekomen?
ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slot
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juli 2007 @ 00:35:07 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_51277899
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ach vind het prima als mensen praten over hoe het gaat in de dieetclubtopics maar veel hoeft er hier niet gepost te worden... we kozen ervoor het open te laten maar als het alleen maar gaat uitlopen in een popcorntopic dan kan het idd beter op slot
popcorn is wél een gezondere keuze!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_51278120
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
popcorn is wél een gezondere keuze!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 juli 2007 @ 00:51:36 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_51278296
FB kan in het feedbacktopic van LIF.

O en overigens nog wel dit:

Miss_S, je bent niet gebanned geweest omdat je 'je mening' gaf, maar omdat je een nare zuiger bent.
Toegegeven: de dames die om elk woord van Miss_S een TR+PM+mail versturen, zijn eigenlijk net zo erg. En als je het een beetje optelt, doen er zo'n drie/vier dames moeilijk en is de rest gewoon constructief bezig in de topics. Jammer.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')