Hier giet het al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn lief houdt het volgende week alweer 8 jaar met mij uit![]()
En het gaat hier volgens mij straks enorm gieten
Wij gaan zondagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Eind juli gaan we op vakantie. Kunnen we ff lekker stoom afblazen whehe
We kunnen ook een vakantie sms service opzetten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij gaan zondag![]()
Mis ik wel alle roddels hier natuurlijk![]()
Nou, heb je even???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou vraag ik me ineens af of er over mij ook geroddeld wordtWie durft?
Als jij er nu over mij hebt, en ik over jou ..... dan ruilen we wel, oké?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:17 schreef Leah het volgende:
We sms-en wel Easy. Uiteraard niet als jij het onderwerp van de roddel bent
![]()
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezigquote:
Oja, koffers pakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef No Nick het volgende:
[..]
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezig
Jij hoort roddel en je bent er weer als de kippen bij he?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:22 schreef No Nick het volgende:
[..]
Moest jij geen koffers pakken? Als jij begint dan ben je volgende week nog bezig
Shit nou flikker ik door de mand zeker?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Jij hoort roddel en je bent er weer als de kippen bij he?![]()
Dat ze iig niet over jou roddelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:29 schreef No Nick het volgende:
[..]
Shit nou flikker ik door de mand zeker?
Trouwens als dat kleine floppie bovenin je scherm roodgloeiend is wat kan dat betekenen?
Nee, ze gaan niet over mij want die ontvang ik natuurlijk niequote:
Die over jouw ken ik al.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:35 schreef No Nick het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet over mij want die ontvang ik natuurlijk nie
Ben ondertussen aan het lezen hoorholy shit zeg
Ik heb nu ineens echt jeuk aan mijn oorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ga niet Googlen, ik ben al hypochonder genoeg![]()
Jij wil gewoon post in je envelopje hebben hč...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[slijm-modus]
Hoe meer en langer ik hier post in OUD, hoe meer ik van jullie ga houden....
Stelletje getikte, leuke, lieve, fijne, steunende, aardige, humoristische mensen!
![]()
[/slijm-modus]
Wie nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef Igraine het volgende:
[..]
Jij wil gewoon post in je envelopje hebben hč...
Ik vond het feit dat ik zin had ik koekjes ook wel een goeiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:12 schreef snoopy het volgende:
Als je het nog met een paracetamol redt, dan zal het wel meevallen
Alsjeblieft, kijk maar of er wat bruikbaars tussenzitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:14 schreef m@x het volgende:
...........of erger nog, dan ga ik jullie googelen![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef Igraine het volgende:
[..]
Jij wil gewoon post in je envelopje hebben hč...
Jammer dat ze hem niet gepimpt heeft eigenlijk hč?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:23 schreef m@x het volgende:
Hij doet het alweer. No Nick, ik vind persoonlijk deze wel toepasselijk.
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef easy-going het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het nadenken voor een nieuwe user-icon
Oh die heb ik al voor je gevonden hoor: kiek danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:25 schreef easy-going het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het nadenken voor een nieuwe user-icon
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:29 schreef No Nick het volgende:
[..]
Oh die heb ik al voor je gevonden hoor: kiek dan![]()
Ik ben nog steeds niet klaar met lezen johquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
En waarom is mijn envelopje nog niet rood?!![]()
Die van mij wel nu.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
En waarom is mijn envelopje nog niet rood?!![]()
quote:
Een begrijpend lezer heeft maar 2 posts nodig om tot een nieuw roddelonderwerp te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:39 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met lezen joh
Ja, ik vond het altijd raar als die reclame voorbij kwamquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Easy Going, ik moet bij je naam steeds denken aan dit:
[afbeelding]
Kijk, met jou kan ik kletsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:41 schreef Lishe het volgende:
Hee roddeltantes. Ik zit hier duf op mijn werk en kan wel wat afleiding gebruiken.
Die gepimpte rolator!![]()
En easy, ik stem voor de nieuwe icon van no nick.
Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat je jezelf daarom zo genoemd had!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, ik vond het altijd raar als die reclame voorbij kwam
Ik heb ook al aan zoiets zitten denken idd.
Nee, het viel me later pas opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat je jezelf daarom zo genoemd had!
Oh, dus de nick is bewust gekozen vanwege je meegaande karakter?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee, het viel me later pas op
Coca Cola Light Break had beter bij mij gepast
Kan hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Lishe het volgende:
Die ging toch op vakantie BE? Tenminste, volgens mij vertelde er laatst iemand hier dat ze met een roseetje voor de caravan zat.
Kijk, dat imago bedoelde ik nu No Nickquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dus de nick is bewust gekozen vanwege je meegaande karakter?![]()
Whaaaaaaahahahahahaha pfffffffff, laten we het er maar op houden dat ze je hier niet echt kennen hč?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Kijk, dat imago bedoelde ik nu No Nick
En misschien probeert ze haar postaantal wat omlaag te krijgen na het bekend maken van de statistieken eerder dit jaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef cattie het volgende:
Belana is idd op vakantie, volgens mij tot volgende week zaterdag!
Hee, we hebben het over roddels, niet over sprookjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Kijk, dat imago bedoelde ik nu No Nick
Shit nou ben ik de tel kwijt, hoeveel had ik je nou gestuurd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Hee, we hebben het over roddels, niet over sprookjes![]()
Ik grijp meteen mjin kansquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
En misschien probeert ze haar postaantal wat omlaag te krijgen na het bekend maken van de statistieken eerder dit jaar![]()
Whehehehe!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef m@x het volgende:
Volgens mij moet ze dan wel 2 maanden weg blijven!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
En misschien probeert ze haar postaantal wat omlaag te krijgen na het bekend maken van de statistieken eerder dit jaar![]()
Nee joh, ik heb er nu pas 24 gekregen. Kan het zijn dat mijn pm-dingus vol is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:00 schreef No Nick het volgende:
[..]
Shit nou ben ik de tel kwijt, hoeveel had ik je nou gestuurd?
Alle 86 al?
Kunnen jullie nu echt niet wachten tot zondagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Leeggooien dan komt de rest eraanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb er nu pas 24 gekregen. Kan het zijn dat mijn pm-dingus vol is?
Dan hoort hij wel in OUD, kleine kindjes denken ook dat je ze niet ziet als ze hun handen voor hun ogen hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef easy-going het volgende:
Hé, dit topic verdwijnt steeds.
En wat ik niet zie is er niet![]()
Ik dacht dat ķk gek was. Pfioew!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:08 schreef easy-going het volgende:
Hé, dit topic verdwijnt steeds.
En wat ik niet zie is er niet![]()
Nee, dat was toch ........? Of ben ik nu in de war met een andere roddel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou ...
Dat is weer een andere roddel.
Ja, daarover heb ik iets gelezen in mijn postbakje...quote:
Heb je nr. 43 al gelezen? Die is echt té ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dat was toch ........? Of ben ik nu in de war met een andere roddel?
Heb je ze genummerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef No Nick het volgende:
[..]
Heb je nr. 43 al gelezen? Die is echt té erg
Het 1 kįn resulteren in het ander.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef Igraine het volgende:
God, ik moet toch meer energie steken in kliekjes-vorming zeg.
Of zal ik gewoon wat spectaculaire dingen verzinnen in de hoop op ongebreidelde aandacht?
hmmm dilemma's dilemma's...
Oh maar dan ben jij echt op de hoogte van alle roddels. PM me even BE.......pleeeeeeaaaaaaaase. Voor mijn verzamelingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes taait af...
Heb morgen 3 toetsen en moet eigenlijk nog een beetje leren morgenochtend.
Enneh... voor de roddeltantes... ik ben er dan wellicht niet de komende paar uur, maar vergeet niet dat ik de edit-geschiedenis kan checken.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik gisteren al openlijk bekend in dat andere topic, dus daar kan je mij niet op pakken....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef m@x het volgende:
en wist jij dat zij eigenlijk een hij is?
Watquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al openlijk bekend in dat andere topic, dus daar kan je mij niet op pakken....
Wat?????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef No Nick het volgende:
Wel stoer van hem om daar zo voor uit te komen, die ander doetut in het geniepie da's toch veel minder cool man.
No Nick, je zou daar toch je mond over houdenquote:
Gaan we????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef No Nick het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Dag Easy en M@x en dag meneer,
misschien kom ik ooit weer....
Truste en tot ooit als ik me weer s echt verveel![]()
Ik heb nix gezegd echniequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef m@x het volgende:
[..]
No Nick, je zou daar toch je mond over houden![]()
![]()
We gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gaan we????
reden tot roddelen geeft
Jij zoekt gewoon de mooie ronde getallen op hč?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef m@x het volgende:
Mijn bed roept ook al maar ik twijfel of hij nu mij of Maggie bedoelt. Tadaaaaaaaaaaaa, roddel nummer 120
Haar bed roept me weerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef No Nick het volgende:
Jij zoekt gewoon de mooie ronde getallen op hč?
Ohja, truste...
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:36 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!!
Zijn de roddeltantes al wakker?Ik ga vandaag op kraamvisite
Lijkt me niet, daar zou toch iedereen een beetje sjaggie van worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:15 schreef Sugar het volgende:
Is het heel erg dat ik het vanochtend dan toch even gehad had, voor het eerst?
Vraag dat maar aan de restquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef phluphy het volgende:
De dames (of hoe zat het nou*) hebben een orgie gehouden.
![]()
* leg eens uit m@x, heb je nou een piemol of niet?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef phluphy het volgende:
De dames (of hoe zat het nou*) hebben een orgie gehouden.
![]()
* leg eens uit m@x, heb je nou een piemol of niet?
Het was op een gegeven moment zo druk, geen idee van wie die wasquote:
Ja, ik weet het .... too much info hequote:
Hoe komt er nou ineens een schildpad in zn tuin... grote? Vanavond schildpaddensoep... ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:12 schreef easy-going het volgende:
Hier roept de buurman net, kom eens kijken in de tuin, zit er een schildpad in zijn tuin![]()
ja joh, als ik toch bezig ben ga ik meteen maar door hequote:
Het motregende een beetje, drukkende atmosfeer en een grijze lucht. Niet echt zomerachtig dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef Maggie het volgende:
Ik vind dat winkelwagentje wel het meest fascinerendWie neemt zijn spullen nou mee in een winkelwagentje? Even afgezien van het feit of je kinderen (hoe oud waren ze ongeveer PM?) wel of niet in alleen een luier zou laten spelen, daar kan ik nog wel redenen voor verzinnen, maar dat karretje met spullen vind ik echt heel bijzonder.
Oh edit: het is zeker bij jullie helemaal geen mooi weer?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:59 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, nav jouw aankoop op vakantie ben ik MP gaan speuren en ga ik straks misschien wel een mooie lens halen!
haha, ik zou er zo toe in staat zijn om te gaan kijken, maar helaas (helaas in dit geval dus, niet in het algemeen) woon ik in het buitenland..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef PM-girl het volgende:
Nou, weet je, die kinderen vertelden hoe ze heetten enzo, maar ook hoe hun ouders heetten en de school waar ze op zaten. Dus mocht ik echt gaan twijfelen, heb ik in ieder geval namen!
Maar ik wil je wel wat details PM- en, dan kun je zelf gaan!
3 x is echt scheepsrecht hier, het werktquote:Op zondag 24 juni 2007 11:12 schreef Saffier het volgende:
Hoe is het met de kaakklanten? Lois heeft kuurtje nummer 3 nu wel zijn werk gedaan en Serena hoe is het met je hamsterwang?
Dat komt door de cropfactor. Digitale spiegelreflexen hebben geen full-frame sensor (behalve de topmodellen), de sensor is dus kleiner dan de standaardafmetingen van een kleinbeeldfilm. Als je gebruik maakt van de lenzen van een analoge camera wordt er dus een kleiner gedeelte van het beeld opgevangen dan bij de analoge camera zou zijn. Als je beide beelden af zou drukken op 10x15 dan is het onderwerp genomen met de digitale camera dus groter (= meer ingezoomd).quote:Op zondag 24 juni 2007 11:06 schreef PM-girl het volgende:
Ik had al een Konica Minolta dynax 5d met een sigma lens (28-105), die eigenlijk voor analoog bedoeld is dus iets verder kan zoomen (vraag me niet waarom).
GIsteren heb ik via MP een 75-300 lens gekocht en ook nog een flitser erbij!
Maggie, bestaat er geen spaanse marktplaats, het kostte me nu 85 euro bij elkaar, geen geld toch?
Je hebt niks gemist. Regen, regen, regen, regen en voor de verandering: nog meer regen. Zelfs mijn persbandje maakte dat niet meer goedquote:Op zondag 24 juni 2007 17:01 schreef p_iglet het volgende:
parkpop is ook erg leuk diaan... alleen dit jaar helaas niet echt een line-up die mij aanspreekt.
dat icm met het niet echt meewerkende weer maakt dat ik geen 25 min heen en 25 min terug ga waggelen die kant uit..
op zich wel jammer, want verveel me hopeloos...
Dankje voor je uitleg! Zoiets zei m'n vader ook, maar ik ben echt te a-technisch om zoiets van schrift te snappen, ben wat dat betreft ben ik meer visueel ingesteld!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat komt door de cropfactor. Digitale spiegelreflexen hebben geen full-frame sensor (behalve de topmodellen), de sensor is dus kleiner dan de standaardafmetingen van een kleinbeeldfilm. Als je gebruik maakt van de lenzen van een analoge camera wordt er dus een kleiner gedeelte van het beeld opgevangen dan bij de analoge camera zou zijn. Als je beide beelden af zou drukken op 10x15 dan is het onderwerp genomen met de digitale camera dus groter (= meer ingezoomd).
Anders gezegd: de cropfactor geeft aan met hoeveel we een analoog 35mm beeld moeten vermenigvuldigen om hetzelfde beeld met een digitale spiegelreflex te krijgen.
Voor Canon is de cropfactor 1,6, voor Konica Minolta 1,5 en voor Nikon ook 1,5.
Jou 28-105 wordt op jouw Konica dus een 42-157,5. Bij zoomlenzen heb je dus ineens meer zoom in feiteVoor groothoeklenzen is het echter heel nadelig, want je bent een enorm deel van je groothoek kwijt door die cropfactor.
Hoezoquote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef snoopy het volgende:
29 juli bedoel je toch PM-girl?
Ik, vergissenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:26 schreef snoopy het volgende:
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht! 29 juli
Ik denk steeds dat je je in datum vergist. Maar misschien heb je gewoon meerdere meetings![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Als ie je dat cadeautje echt wil geven alleen om je een cadeautje te geven, dan kan ie het altijd nog opsturen, nietwaar?![]()
Noli, had ik je al gefelciteerd met Hanne? Anders bij deze!
[afbeelding]
Het is idd wel een beetje wrang... ik heb het verwijderd..... Zo ben ik ook helemaal niet, ben juist heel sociaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef Sugar het volgende:
Diaan, succes met het proces van bieden. Spannend he?
Er zijn weinig creatieve dingen waar ik niet van hou hahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:55 schreef DeLiedje het volgende:
Manekidie taart is echt he-le-maal geweldig!
![]()
Toevallig: ik wilde je al mailen om te vragen of je ipv knippen ook van kleien houdt...
Mail je even
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
jompelpost
Ik kan nog niks anders kopen zolang dit huis nog niet is verkocht. Ik zie bij jou in de buurt inderdaad een hoop leuke huizen staan. Heb je nog tips qua straten enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
spannend m@x!!
Heb je zelf ondertussen al iets gevonden?? Anders staan d'r nog steeds leuke huisjes bij mij in de buurt te koop hoor
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:59 schreef Vicky het volgende:
Kan me voorstellen dat je dan kookt lady-wrb! Wel alles goed met die vrouw??
m@x, kerklaan, eiklaan, lindelaan, verhagen methmanstraat, ieplaan, rembrandtkade.. allemaal leuke straatjes
Ik was 's morgens al naar de winkel geweest voor boodschappen. En die eieren moeten op kamertemperatuur zijn en de boter ook. En om kwart voor twaalf waren Sterre en Tristan vrij en Wouter om half een. En Sterre moest om twee uur op een feestje zijn en ik moest met Wouter om kwart over twee naar de dokter. Net weer thuis. Misschien ga ik straks nog even naar de winkel, zodat ik die taart vanavond kan maken. Ik had trouwens ook nog maar 150 gram roomboter ipv de 175 die ik nodig had. Dus het zat even niet mee allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef bixister het volgende:
heb je geen buren met eieren spuuglokje? of een winkel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:12 schreef Jelief het volgende:
Omdat ik alleen thuis ben en het ff kwijt moet: Mijn stiefmoeder heeft kanker in een nier en bovenste deel van haar rechterlong. Buiten dat dat gewoon k*t is maak ik mij boos dat ik niet al eerder heb gebeld. En zij zal er niet kwaad om worden ok hč. Maar goed morgen moet ze naar het zh om te onderzoeken of het operabel is of dat ze aan de chemo moet.
-einde zieligdoen-
ik las "heb je geen buren met een eisprong"quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef bixister het volgende:
heb je geen buren met eieren spuuglokje? of een winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |