Heb je nr. 43 al gelezen? Die is echt té ergquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dat was toch ........? Of ben ik nu in de war met een andere roddel?
Heb je ze genummerd?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef No Nick het volgende:
[..]
Heb je nr. 43 al gelezen? Die is echt té erg
Het 1 kán resulteren in het ander.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:23 schreef Igraine het volgende:
God, ik moet toch meer energie steken in kliekjes-vorming zeg.
Of zal ik gewoon wat spectaculaire dingen verzinnen in de hoop op ongebreidelde aandacht?
hmmm dilemma's dilemma's...
Oh maar dan ben jij echt op de hoogte van alle roddels. PM me even BE.......pleeeeeeaaaaaaaase. Voor mijn verzamelingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes taait af...
Heb morgen 3 toetsen en moet eigenlijk nog een beetje leren morgenochtend.
Enneh... voor de roddeltantes... ik ben er dan wellicht niet de komende paar uur, maar vergeet niet dat ik de edit-geschiedenis kan checken.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik gisteren al openlijk bekend in dat andere topic, dus daar kan je mij niet op pakken....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef m@x het volgende:
en wist jij dat zij eigenlijk een hij is?
Watquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren al openlijk bekend in dat andere topic, dus daar kan je mij niet op pakken....
Wat?????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef No Nick het volgende:
Wel stoer van hem om daar zo voor uit te komen, die ander doetut in het geniepie da's toch veel minder cool man.
No Nick, je zou daar toch je mond over houdenquote:
Gaan we????quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef No Nick het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd.
U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheid.
Dag Easy en M@x en dag meneer,
misschien kom ik ooit weer....
Truste en tot ooit als ik me weer s echt verveel![]()
Ik heb nix gezegd echniequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef m@x het volgende:
[..]
No Nick, je zou daar toch je mond over houden![]()
![]()
We gaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Gaan we????
reden tot roddelen geeft
Jij zoekt gewoon de mooie ronde getallen op hè?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:40 schreef m@x het volgende:
Mijn bed roept ook al maar ik twijfel of hij nu mij of Maggie bedoelt. Tadaaaaaaaaaaaa, roddel nummer 120
Haar bed roept me weerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef No Nick het volgende:
Jij zoekt gewoon de mooie ronde getallen op hè?
Ohja, truste...
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:36 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!!
Zijn de roddeltantes al wakker?Ik ga vandaag op kraamvisite
Lijkt me niet, daar zou toch iedereen een beetje sjaggie van worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:15 schreef Sugar het volgende:
Is het heel erg dat ik het vanochtend dan toch even gehad had, voor het eerst?
Vraag dat maar aan de restquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef phluphy het volgende:
De dames (of hoe zat het nou*) hebben een orgie gehouden.
![]()
* leg eens uit m@x, heb je nou een piemol of niet?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:27 schreef phluphy het volgende:
De dames (of hoe zat het nou*) hebben een orgie gehouden.
![]()
* leg eens uit m@x, heb je nou een piemol of niet?
Het was op een gegeven moment zo druk, geen idee van wie die wasquote:
Ja, ik weet het .... too much info hequote:
Hoe komt er nou ineens een schildpad in zn tuin... grote? Vanavond schildpaddensoep... ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:12 schreef easy-going het volgende:
Hier roept de buurman net, kom eens kijken in de tuin, zit er een schildpad in zijn tuin![]()
ja joh, als ik toch bezig ben ga ik meteen maar door hequote:
Het motregende een beetje, drukkende atmosfeer en een grijze lucht. Niet echt zomerachtig dus.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:50 schreef Maggie het volgende:
Ik vind dat winkelwagentje wel het meest fascinerendWie neemt zijn spullen nou mee in een winkelwagentje? Even afgezien van het feit of je kinderen (hoe oud waren ze ongeveer PM?) wel of niet in alleen een luier zou laten spelen, daar kan ik nog wel redenen voor verzinnen, maar dat karretje met spullen vind ik echt heel bijzonder.
Oh edit: het is zeker bij jullie helemaal geen mooi weer?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:59 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, nav jouw aankoop op vakantie ben ik MP gaan speuren en ga ik straks misschien wel een mooie lens halen!
haha, ik zou er zo toe in staat zijn om te gaan kijken, maar helaas (helaas in dit geval dus, niet in het algemeen) woon ik in het buitenland..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:13 schreef PM-girl het volgende:
Nou, weet je, die kinderen vertelden hoe ze heetten enzo, maar ook hoe hun ouders heetten en de school waar ze op zaten. Dus mocht ik echt gaan twijfelen, heb ik in ieder geval namen!
Maar ik wil je wel wat details PM- en, dan kun je zelf gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |