Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoef geen coach met uitstraling. Ik wil er 1 met keiharde resultaten.
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker komend seizoen moeten laten zien ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.
Oh, dat zeker. Mits de groep redelijk bij elkaar blijft, met goede versterkingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.
Bij Ajax mag het hele stadion vol met Surinaamse vlaggen hangen wat mij betreftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker komend seizoen moeten laten zien ja!
Eerst ff die vlaggen uitbannen![]()
Jammer, daar is hij zeker wel de man voorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef BB-boy het volgende:
Foppe kon een aantal jaren geleden naar Ajax (als hoofd jeugdopleiding geloof ik).
idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Alle respect voor Foppe hoor, maar qua uitstraling is er maar 1 man die Henk kan vervangen en die zit in Alkmaar.
Van Gaal heeft nooit goed bij ons gepresteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Zouden jullie de Ridder nog terugwillen na dit EK?
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiėren naar de hoogste trede van het voetbal.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiėren naar de hoogste trede van het voetbal.
Dat is sowieso onmogelijk natuurlijk, dan zou je Chelsea, Milan en Barcelona moeten voorbijgaanquote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiėren naar de hoogste trede van het voetbal.
hij is niets voor niets bij ons weggegaan. en hij heeft in die anderhalf jaar niet erg veel gespeeld. ik denk niet dat het de moeite waard is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Mwah onmogelijk denk ik niet, lastig dat zeker wel, maar zie ons echt nog wel binnen nu en 10 jaar de CL weer pakkenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijk natuurlijk, dan zou je Chelsea, Milan en Barcelona moeten voorbijgaan
Maar de Ridder is wel degene die op het hoogste Europese niveau z'n ploeg naar de titel geholpen heeft met 3 assists, veel beter kun je het op dit moment niet doen natuurlijk
dan speel ik liever elke week bij bijv groningenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef ub40_bboy het volgende:
De ridder mag van mij best komen alleen dan moet hij wel genoegen nemen met een plek op de bank.
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |