Mee eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoef geen coach met uitstraling. Ik wil er 1 met keiharde resultaten.
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker komend seizoen moeten laten zien ja!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.
Oh, dat zeker. Mits de groep redelijk bij elkaar blijft, met goede versterkingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen dat Ten Cate komend seizoen kan oogsten.
Bij Ajax mag het hele stadion vol met Surinaamse vlaggen hangen wat mij betreftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker komend seizoen moeten laten zien ja!
Eerst ff die vlaggen uitbannen![]()
Jammer, daar is hij zeker wel de man voorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef BB-boy het volgende:
Foppe kon een aantal jaren geleden naar Ajax (als hoofd jeugdopleiding geloof ik).
idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Alle respect voor Foppe hoor, maar qua uitstraling is er maar 1 man die Henk kan vervangen en die zit in Alkmaar.
Van Gaal heeft nooit goed bij ons gepresteerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
Nee.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Zouden jullie de Ridder nog terugwillen na dit EK?
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiëren naar de hoogste trede van het voetbal.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiëren naar de hoogste trede van het voetbal.
Dat is sowieso onmogelijk natuurlijk, dan zou je Chelsea, Milan en Barcelona moeten voorbijgaanquote:Op zondag 24 juni 2007 00:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope, leuke speler voor jullie maar wij ambiëren naar de hoogste trede van het voetbal.
hij is niets voor niets bij ons weggegaan. en hij heeft in die anderhalf jaar niet erg veel gespeeld. ik denk niet dat het de moeite waard is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Mwah onmogelijk denk ik niet, lastig dat zeker wel, maar zie ons echt nog wel binnen nu en 10 jaar de CL weer pakkenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat is sowieso onmogelijk natuurlijk, dan zou je Chelsea, Milan en Barcelona moeten voorbijgaan
Maar de Ridder is wel degene die op het hoogste Europese niveau z'n ploeg naar de titel geholpen heeft met 3 assists, veel beter kun je het op dit moment niet doen natuurlijk
dan speel ik liever elke week bij bijv groningenquote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef ub40_bboy het volgende:
De ridder mag van mij best komen alleen dan moet hij wel genoegen nemen met een plek op de bank.
Ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:10 schreef Malibu-06 het volgende:
dat is natuurlijk ook een goede optiequote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Ridder mag van mij terugkomen bij Ajax, maar dan zou ik proberen hem eerst een jaartje te verhuren aan pakweg Groningen of Twente ofzo. Komend seizoen op de bank gaan zitten bij Ajax, heeft niemand wat aan.
Denk dat Foppe ook uit principe niet bij Ajax zou willen zittenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoef geen provinciaaltjes als trainer bij ajax. Leuke coach voor jong oranje maar niet voor ajax.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Ridder mag van mij terugkomen bij Ajax, maar dan zou ik proberen hem eerst een jaartje te verhuren aan pakweg Groningen of Twente ofzo. Komend seizoen op de bank gaan zitten bij Ajax, heeft niemand wat aan.
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan, op het 'hoe mooi de club ook is'-stukje naquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Foppe zou nooit naar Ajax komen. Hoe mooi de club ook is en hoe goed Foppe ook is, ze passen niet bij elkaar en Foppe is nuchter genoeg om dat in te zien.
Dan heb jij iets minder gelijk dan ikquote:Op zondag 24 juni 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me voor 100 % bij aan, op het 'hoe mooi de club ook is'-stukje na![]()
Ik zou niet weten wat wij met de Ridder moeten. Bovendien huurt Groningen geen spelers meer behalve als dat echt noodzakelijk is.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
Een aanval met Nilsson - Alves - De Ridderquote:Op zondag 24 juni 2007 11:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat wij met de Ridder moeten. Bovendien huurt Groningen geen spelers meer behalve als dat echt noodzakelijk is.
Zie Slijngard, op die posities hadden we hard iemamd nodig op de bank vorig seizoen.
Maar ik denk dat de Ridder sowieso kwaliteit tekort komt voor Ajax. Ik heb het gevoel dat hij net tekort komt voor de top. Lijkt me echt zo'n speler die het uitstekend zou doen bij een goede subtopper. Heerenveen lijkt me DE club voor de Ridder.. Zou me dan ook niets verbazen als hij die kant op gaat.
Vraag me niet waarom.![]()
Dan hadden we eerder moet zijn, niet nuquote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Donk mag van mij per direct komen, die maakte ook gisteravond weer een geweldige indruk.
Klopt helemaal, kijk naar de Drenthe hype. Heel het seizoen amper opgevallen. Natuurlijk was dit als linksback, maar zelfs dan had 'ie wel meer mogen laten zien als je mag geloven hoe goed 'ie nu is n.a.v. dit EK.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:45 schreef Suijk het volgende:
Dat is het probleem met die jonge gastjes, tegen leeftijdsgenoten en in een leuk draaiend team doen ze het allemaal wel leuk, maar bij een club is het weer even wat anders...
Bakkal kan prima achter de spitsen spelen en op verschillende posities op het middenveld en Zuiverloon wordt een topper. AZ zal er wel weer sneller mee aan de haal gaan omdat wij eerst wachten tot ie een seizoen op CL niveau speelt. Het eerste jaar gebruik je die jongen voor de breedte en daarna is ie denk ik wel niet weg te denken uit de basis.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:43 schreef twi het volgende:
Ik zie niet wat we met Bakkal moeten, en Zuiverloon is ook geen constante revelatie. Donk mag van mij per direct komen, die maakte ook gisteravond weer een geweldige indruk. En dat terwijl ik een jaar terug nog niet zo hoog op had van Donk.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:01 schreef twi het volgende:
Behalve dat ik twijfel aan hun kwaliteiten blijven het ook nog eens een Rotterdamse Feyenoorder en een Eindhovense PSV'er.
Waarom lach je daar om? Dan geef ik liever een jeugdspeler, een Ajacied, de kans. Zulke bijzondere spelers zijn het namelijk niet, die twee. Van een Huntelaar en Stam weet je dat het twee spelers zijn met bovengemiddelde kwaliteiten, maar zodra we spelers als Beerens, Bakkal en Zuiverloon aan moeten gaan trekken dan gaat het met ons dezelfde kant op als met Feyenoord en diens Green, Tiendalli en Charisteas. De lat moet hoger liggen, en de veruit meest belovende spelers van Jong Oranje op dit moment zijn Donk en Aissati gezien hun kwaliteit op hun leeftijd.quote:
Ik ook! Ik wil verdomme in de ArenA zitten onze helden aanmoedigen!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Pritt het volgende:
Ik ben de zomerstop beu!
Ik vond Drenthe de laatste twee wedstrijden helemaal niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:48 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt helemaal, kijk naar de Drenthe hype. Heel het seizoen amper opgevallen. Natuurlijk was dit als linksback, maar zelfs dan had 'ie wel meer mogen laten zien als je mag geloven hoe goed 'ie nu is n.a.v. dit EK.
ik wou het net postenquote:'Duo Huntelaar en Babel als tweede keus in beeld om Henry op te volgen'
quote:Alhoewel, Gianni Zuiverloon "moet nog even bellen" of er überhaupt wel een vakantie voor hem is geboekt. Hedwiges Maduro wil eigenlijk helemaal niet op vakantie. "Ik wil meteen verder. Ik ben geloof ik nog nooit zo fit geweest als nu. Dat ga ik laten zien bij Ajax."
Op de arsenal forums zien veel het wel zitten in Huntelaar, helemaal na het verlies van Henry.quote:
Zou wel raar zijn als hij moe zou zijn na dit seizoen.quote:
Maduroquote:
Komop, dat gebeurt echt niet hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maduro![]()
En als we Huntelaar en Babel kwijtraken zou dat echt enorm kut zijn.![]()
En zoals ik al 2 of 3 keer zei, komt het wel zo over...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zoals ik al 2 á 3 keer aangaf (lees je soms niet??) gaat het niet om mensen in het algemeen, maar om andere supportersgroepen, noem er eens 1 die geen hekel aan "joden" hebben?
Maar het idee alleen al.quote:
dat gebeurt nietquote:
dat snappen hun gelukkig ookquote:Babel spent much of the year out on the left wing rather than up front.
Huntelaar is an interesting talent, and his scoring record this season was phenomenal. But he has only been at Ajax for half a season and I doubt they will want to sell. Which means bigger money.
die quote lijkt me een jaar oud.quote:
Ze zouden bereid zijn alle 25 miljoen pond die ze voor Henry gekregen hebben te investeren in Huntelaar + Babel.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:26 schreef Houniet het volgende:
die is een jaar oud, maar het ging over het feit dat ze erg veel geldjes moeten geven willen ze hem uberhaupt kunnen overnemen. en dat zie ik arsenal niet doen
Als die 2 worden verkocht en daarnaast ook nog eens Sneijder, breekt de pleuris uit in Amsterdam.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik wil verdomme in de ArenA zitten onze helden aanmoedigen!![]()
'Duo Huntelaar en Babel als tweede keus in beeld om Henry op te volgen'
Het grote transfercircus in Europa lijkt nu echt begonnen te zijn met de transfer van Henry naar Barcelona. Volgens diverse tabloids heeft Arsene Wenger Anelka bovenaan zijn lijstje geplaatst als gewenste opvolger. Slaagt die transfer niet dan zou Wenger het Ajax duo Huntelaar en Babel willen halen, zo meldt News of the World. Hij zou daar dan het volledige bedrag van 25 miljoen pond, dat voor Henry werd betaald, voor over hebben.
Ten eerste geloof ik echt niet dat Huntelaar en Babel dit seizoen al vertrekken en ten tweede 25 miljoen vind ik nog te mager.
Arsenal heeft maar 24 miljoen euro gevangen voor Henry hoor...quote:Op zondag 24 juni 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze zouden bereid zijn alle 25 miljoen pond die ze voor Henry gekregen hebben te investeren in Huntelaar + Babel.
Dat is ongeveer 30 a 35 miljoen euro. Daar zullen ze toch even goed over nadenken bij Ajax vrees ik.
Maar goed, zolang het allemaal bij Engelse bronnen blijft, is er weinig aan de hand denk ik.
Is dat zo? oh... dan zat die engelse bron er ook naast.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Arsenal heeft maar 24 miljoen euro gevangen voor Henry hoor...
"Maar"quote:Op zondag 24 juni 2007 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Arsenal heeft maar 24 miljoen euro gevangen voor Henry hoor...
We worden wereldkampioenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Het opportunisme viert weer hoogtij.
ik vind het ook niet veelquote:
Ach bij Ajax weet je het nooit, kijkend naar het verledenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Ajax laat natuurlijk nooit Huntelaar EN Babel gaan.
Tenminste dat zou je denken.
Inderdaad, 1 van de 2 zou nog kunnen maar om ze beide te verkopen? Nee zo dom is ajax ook weer nietquote:Op zondag 24 juni 2007 14:04 schreef venomsnake het volgende:
Ajax laat natuurlijk nooit Huntelaar EN Babel gaan.
Tenminste dat zou je denken.
Voor een spits van 30?quote:
Amen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:19 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoop dat HTC dit toernooi heeft opgelet. Misschien kan hij Babel eindelijk anders gebruiken..
We hebben Baki, die schaal ik iets hoger in op dit moment dan de Ridder.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef toma het volgende:
hoop dat we de Ridder binnenkort binnehalen. Zou een goede vervanger voor de Mul zijn als hij vertrekt.
Die anelka is erg slecht dus ik denk dat ze al gauw bij Huntelaar of babel uitkomen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef PizzaSalami het volgende:
24/6/2007 - 'Duo Huntelaar en Babel als tweede keus in beeld om Henry op te volgen'
(Gepost door RvN)
Het grote transfercircus in Europa lijkt nu echt begonnen te zijn met de transfer van Henry naar Barcelona. Volgens diverse tabloids heeft Arsene Wenger Anelka bovenaan zijn lijstje geplaatst als gewenste opvolger. Slaagt die transfer niet dan zou Wenger het Ajax duo Huntelaar en Babel willen halen, zo meldt News of the World. Hij zou daar dan het volledige bedrag van 25 miljoen pond, dat voor Henry werd betaald, voor over hebben.
Anelka slechtquote:Op zondag 24 juni 2007 16:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die anelka is erg slecht dus ik denk dat ze al gauw bij Huntelaar of babel uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |