Ben benieuwdquote:PSV: 'Tot eind augustus de tijd voor Perez'
22/6/2007 19:38
Wat PSV betreft is de komst van Kenneth Perez nog niet definitief van de baan. De gesprekken met Ajax over de overname van de 32-jarige Deen zijn weliswaar afgebroken, maar de Eindhovense club wanhoopt niet.
'We hebben nog tot eind augustus de tijd', tekende RTV Noord-Holland op uit de mond van PSV-woordvoerder Pedro Salazar-Hewitt. 'We laten het even bezinken en komen dan mogelijk wel weer terug in de race.'
PSV heeft met Perez al een persoonlijk akkoord bereikt, maar kon het tot op heden niet eens worden met Ajax over de afkoopsom. De Amsterdammers zouden een vergoeding van 1,8 miljoen euro eisen om Perez' tot medio 2009 doorlopende contract te ontbinden.
Volgens Van Geel niet nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Ajax heeft geen interesse in Beerens.
Van een kale kip kan je weinig plukken..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is fuckin maar 1,8 miljoen, wat doen die lampen nou moeilijk...
Die avatar blijft geniaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Madine het volgende:
No sense and simplicity he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Als jij dat wilt moet je dat denken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:25 schreef Madine het volgende:
Dan is de andere helft tegen Ajax...
Nee hij bedoelt mensen in een rolstoel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef BobbyHill het volgende:
Denthemen, dat No one likes us, we don't care! heeft toch niks met Ajax te maken he? Half Nederland noemt zich Ajacied
niet lachen, 450 plekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:08 schreef Silenus het volgende:
De meest gehate en meest geliefde club van Nederland. Zolang iedereen ons nog steeds op staat te wachten bij de gemiddelde buscombi om met de middelvinger omhoog 'kankerjoden' te roepen ben ik in ieder geval tevreden. Het zou wat zijn als we door iedereen geliefd zouden zijn zeg!
Hoeveel plaatsen heeft het uitvak van De Graafschap eigenlijk?
ehhh nee?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt mensen in een rolstoel.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
ehhh nee?
Ik bedoel dat wij door élke andere supportersgroep worden uitgekotst, We don't care
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jullie zijn de grootste club van Nederland, wat moet je dan met zo'n calimerosig?
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
Het zou Calimero zijn als ik zeg dat wij het erg vinden
Raar btw dat er nu opeens zo'n ophef over is, het is een kreet die al jaren bij Ajax gebruikt is
Idd, wat een onzin om nietsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Raar btw dat er nu opeens zo'n ophef over is, het is een kreet die al jaren bij Ajax gebruikt is
Voor mij is Ajax geen zakelijk iets hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het toch meer weggelegd voor kleinere schopploegjes, dan een beursgenoteerd miljoenenbedrijf met een historie van sierlijk voetbal.
Zoals hier boven ook al is gezegd, is dat meer voor een klein provinciaals clubje met een selecte aanhang. Niet voor een grote club met fans over de hele wereld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:23 schreef twi het volgende:
Het wordt inderdaad al jaren gebruikt, maar dat maakt het verder niet een minder kansloze uitspraak natuurlijk
Jij snapt het echt niet hé?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoals hier boven ook al is gezegd, is dat meer voor een klein provinciaals clubje met een selecte aanhang. Niet voor een grote club met fans over de hele wereld.
Maar het zal wel stoer zijn om zoiets te zeggen.
En denk je dat die anderen het uitmaakt dat jullie er schijt aan hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hé?
Lieg ik als ik zeg dat alle andere supportersgroepen een hekel aan ons hebben? Nee!
Ik zeg alleen maar dat wij er schijt aan hebben, dat we er zelfs om lachen, is dat nou zo erg? Waarom is dat iets voor een provincie club? Zou iedereen daar een hekel aan hebben?
de spinnekopjesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wel pal naast de HK van de Graafschap, waar zie je dat tegenwoordig nog!![]()
Ajax is veranderd ja in een zakelijke club, maar zo zie ik het niet, zoals een groot deel van de supporters niet, veelal mensen die ajax al steunde in De Meer. Destijds waren we ook een club met vechtsupporters, moesten we het ook niet altijd van goed voetbal hebben, hadden we ook een grote bek, dit is bij mij blijven hangen, ik ben niet met die Arena trend meegegaan, ik hoef ons niet op die klotebeurs, ik hoef niet zo'n klote stadion, ik vind het geweldig als Ajax supporters een paar Alkmaarders wat tikken geven als ze een grote bek hebben, maar dit is mijn gevoelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:40 schreef BobbyHill het volgende:
In Nederland is ADO Den Haag eerder een club waar ze dit mogen roepen. Kleine volksclub, mouwen opstropen, schoppers, grote bek en een berucht stel kutsupporters. Zelfde geldt voor MIlwall. Wat die spreuk met het grote wereldwijd geroemde Ajax te maken heeft snap ik echt niet.
Zoals ik al 2 á 3 keer aangaf (lees je soms niet??) gaat het niet om mensen in het algemeen, maar om andere supportersgroepen, noem er eens 1 die geen hekel aan "joden" hebben?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met die sig komt het meer over dat je zegt dat iedereen een hekel aan Ajax heeft, terwijl jullie juist de meeste "fans" hebben.
jouw maakt het iig heel veel uit, aangezien je er al een heel aantal posts over ligt te zeiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En denk je dat die anderen het uitmaakt dat jullie er schijt aan hebben?![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
jouw maakt het iig heel veel uit, aangezien je er al een heel aantal posts over ligt te zeiken.
Ja, als je de populairste club van Nederland bent en wereldwijd verspreid fans hebt zitten, dan heb je automatisch ook een grotere groep die dat niet is. Lijkt me vrij logisch. Maar om dan met No one likes us aan te komen... Maargoed, komen we toch niet uit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:53 schreef denthemen het volgende:
Zoals ik al 2 á 3 keer aangaf (lees je soms niet??) gaat het niet om mensen in het algemeen, maar om andere supportersgroepen, noem er eens 1 die geen hekel aan "joden" hebben?
Wat wil je dan dat ik neerzet? No one likes us (behalve clubs uit het buitenland en de eigen supporters)? We zijn de club met de meeste fans, klopt, we zijn ook de club met de meeste mensen die een hekel aan ons hebben, en daar gaat dit overquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ja, als je de populairste club van Nederland bent en wereldwijd verspreid fans hebt zitten, dan heb je automatisch ook een grotere groep die dat niet is. Lijkt me vrij logisch. Maar om dan met No one likes us aan te komen... Maargoed, komen we toch niet uit.
Maar ik heb verder niks te willen hoor, ik dacht ik snij het even aanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef denthemen het volgende:
Wat wil je dan dat ik neerzet? No one likes us (behalve clubs uit het buitenland en de eigen supporters)?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar ik heb verder niks te willen hoor, ik dacht ik snij het even aan
maar doe dan maar geen van beiden![]()
En door wannabe hoolies van nog 23 andere Nederlandse clubsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
sluit me hierbij aanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Voor bijna elke club is Ajax-thuis de wedstrijd van het jaar. En echt niet omdat er overal in het land zoveel fans van Ajax wonen. In Utrecht trekken ze zich een jaar af op de dag dat ze zich als een stel nazi-zwijnen kunnen gedragen, elk zichzelf respecterend provincieclubje (psv, twente, groningen, roda etc etc) mag veel verliezen, als ze maar godverdomme van die arrogante teringjoden winnen, vuile teletekst/successupporters! Vieze joden, bah! Als ze verliezen hoor je ze niet maar als ze winnen hebben ze een grote bek! Lucky Ajax, gatver! Altijd geluk! KNJB!!!
Meestal worden deze teksten gebezigd door supporters van clubjes die bij een gemiddelde uitwedstrijd 75 man meenemen, maar mochten ze onverhoopt in de bekerfinale staan is het land te klein om aan de tienduizenden kaarten te komen. Ik merk het bij elke uitwedstrijd (Zelfs Heerenveen, hoewel dat wel in veel mindere mate is) hoe Ajax iets los kan maken bij de niet-Ajaxsupporter. Alsof ikzelf Satan in hoogst eigen persoon ben staan ze schuimbekkend naar me te gebaren, maar dat vind ik natuurlijk alleen maar prachtig.
Niks is fijner als in de laatste minuut te winnen in Utrecht, Feyenoord weg te vagen in Rotterdam, PSV kapot te spelen in Eindhoven, Twente vernederen in Enschede of een 2-0 achterstand ombuigen in een 2-3 overwinning in Groningen.
Al die roodaangelopen sufferds die 10 minuten voor tijd naar huis gaan, en voordat ze in de omlopen van hun stadion verdwijnen nog met zo'n gezicht:of
wankergebaren maken, keelsnijbewegingen, of ehhh....'kom dan' roepen.
Heerlijk, HEERLIJK!
Nee, Ajaxsupporter is het fijnste wat er is. 15 wedstrijden per jaar een heel stadion tegen je, en af en toe voor de gezelligheid naar Kerkrade, Venlo of Heerenveen.
Samenvatting: Ik ben het met Denthemen eens.![]()
Dan kan je net zo goed thuis blijven. Het gebeuren om de wedstrijd heen is meestal leuker dan het voetbal zelf, vooral tijdens de topwedstrijden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef twi het volgende:
Ik richt me bij Ajax echt voor 100% op het voetbaltechnische.
En jij helemaal geen een!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij hebt ook een originele sig hoor![]()
Otman Bakkal wel in de basis van Jong Oranjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:55 schreef BB-boy het volgende:
Ajax heeft geen interesse in Beerens.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Voor bijna elke club is Ajax-thuis de wedstrijd van het jaar. En echt niet omdat er overal in het land zoveel fans van Ajax wonen. In Utrecht trekken ze zich een jaar af op de dag dat ze zich als een stel nazi-zwijnen kunnen gedragen, elk zichzelf respecterend provincieclubje (psv, twente, groningen, roda etc etc) mag veel verliezen, als ze maar godverdomme van die arrogante teringjoden winnen, vuile teletekst/successupporters! Vieze joden, bah! Als ze verliezen hoor je ze niet maar als ze winnen hebben ze een grote bek! Lucky Ajax, gatver! Altijd geluk! KNJB!!!
Meestal worden deze teksten gebezigd door supporters van clubjes die bij een gemiddelde uitwedstrijd 75 man meenemen, maar mochten ze onverhoopt in de bekerfinale staan is het land te klein om aan de tienduizenden kaarten te komen. Ik merk het bij elke uitwedstrijd (Zelfs Heerenveen, hoewel dat wel in veel mindere mate is) hoe Ajax iets los kan maken bij de niet-Ajaxsupporter. Alsof ikzelf Satan in hoogst eigen persoon ben staan ze schuimbekkend naar me te gebaren, maar dat vind ik natuurlijk alleen maar prachtig.
Niks is fijner als in de laatste minuut te winnen in Utrecht, Feyenoord weg te vagen in Rotterdam, PSV kapot te spelen in Eindhoven, Twente vernederen in Enschede of een 2-0 achterstand ombuigen in een 2-3 overwinning in Groningen.
Al die roodaangelopen sufferds die 10 minuten voor tijd naar huis gaan, en voordat ze in de omlopen van hun stadion verdwijnen nog met zo'n gezicht:of
Heerlijk, HEERLIJK!
Nee, Ajaxsupporter is het fijnste wat er is. 15 wedstrijden per jaar een heel stadion tegen je, en af en toe voor de gezelligheid naar Kerkrade, Venlo of Heerenveen.
Dat is onzin, de TV kan echt niet op tegen in een stadion inclusief de sfeer in en om het stadion. Alleen kan ik me gewoon helemaal niet vinden in het "prima vinden" dat er een paar Alkmaarders met een grote bek een paar klappen krijgen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:58 schreef BB-boy het volgende:
Dan kan je net zo goed thuis blijven. Het gebeuren om de wedstrijd heen is meestal leuker dan het voetbal zelf, vooral tijdens de topwedstrijden.
Check.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Oke, dit ziet er toch goed uit met de Ridder, halen die jongen.
het leven van een Ajax supporterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:44 schreef Silenus het volgende:
Heerlijk, HEERLIJK!
Basta heeft de hele wedstrijd al last van dom balverlies. Die komt echt te kort.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef twi het volgende:
Tsja, ik zit nu naar die Basta te kijken en dat is toch ook wel een leuke voetballer. Heeft potentie voor een 10 in zich, en ook als rechtsbuiten een optie.
Copy that.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:45 schreef Luco het volgende:
Babel speelde geweldig vandaag!!! Duidelijk dat Babel bij Ajax moet blijven, en een andere rol dan linksbuiten moet krijgen!!
Hij glijdt wat uit, maar verder was hij zeker in de 1e helft de meest dreigende speler. Bovendien heeft 'ie al heel wat ervaring, hij speelde een jaar of vier terug al met Rode Ster tegen PSV in de voorronde van de CL.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Basta heeft de hele wedstrijd al last van dom balverlies. Die komt echt te kort.
Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:03 schreef RayMania het volgende:
Maakt het niet uit dat hij bij Feyenoord heeft gespeeld?
Ja, ik weet niet hoe groot de rivaliteit is. Lijkt de laatste tijd bij beide clubs wel minder geworden te zijn met Leonardo, Charisteas, De Cler en het gedoe rondom Perez.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?
Een Palestijn is welkom, zijn we eindelijk van die onnozele Israelische vlaggen af.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Voor mij niet. Elke goede en geschikte speler is welkom, ongeacht afkomst. Je gaat toch ook geen palastijn afwijzen omdat het geen Jood is, maar wel goed kan voetballen?
niet helemaal mee eens, ik vind dat een goeie speler wel gewoon mag komen al heeft hij niet echt wat met feyenoord, maar stel (al was hij goed) danny buijs kwam naar ajax had ik hem uitgekotst! en dat geldt voor meerdere kakkerlakjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen in De Ridder zien, leuke speler in een winnend team, maar dan speelt Kruiswijk zelfs goed, mits hij goedkoop opgehaald kan worden dan kan ik er nog begrip voor tonen, maar ik zou geen miljoenen voor hem neer leggen, te middelmatig.quote:
De Cler is al in zijn Ajax tijd een Feyenoordfan geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe groot de rivaliteit is. Lijkt de laatste tijd bij beide clubs wel minder geworden te zijn met Leonardo, Charisteas, De Cler en het gedoe rondom Perez.
Tuurlijk. Maar een Drenthe in de vorm van met name tegen Portugal en Israël, mag van mij komen hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens, ik vind dat een goeie speler wel gewoon mag komen al heeft hij niet echt wat met feyenoord, maar stel (al was hij goed) danny buijs kwam naar ajax had ik hem uitgekotst! en dat geldt voor meerdere kakkerlakjes!
Dan ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar een Drenthe in de vorm van met name tegen Portugal en Israël, mag van mij komen hoor.
Mottaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens![]()
Zeker drenthe zou een aanwinst zijn, dan kunnen we wesley wel verkopen al komt motta ook!
Ik bedoelde een soort van motta,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Motta. 1 keer een klein gerucht en heel Barcelona komt, bij wijze van.
En no way dat Royston Wesley kan vervangen.
De Ridder mag van mij wegblijven, alles behalve constant en voor het hoogste niveau niet geschikt. Niveautje de Mul.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:11 schreef Roflbroek het volgende:
Wat mij betreft komen Beerens en de Ridder allebei. Beerens heeft een goede aggressie en heeft ook een gezonde arrogantie over zich. De Ridder heeft dit EK laten zien dat hij wel degelijk goed kan voetballen.
Neuh. Laat hem maar lekker bondscoach van Oranje wordenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:25 schreef Pritt het volgende:
Zullen we Foppe ruilen voor Henk?
Ik hoef geen coach met uitstraling. Ik wil er 1 met keiharde resultaten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef twi het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Alle respect voor Foppe hoor, maar qua uitstraling is er maar 1 man die Henk kan vervangen en die zit in Alkmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |