Pff, heb er 328 bij laatste telling... Nu even wat filteren. Vrees dat het toch zo'n 200-250 foto's worden om te uppen...quote:Op zondag 24 juni 2007 09:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Het was idd super! Dat partyfotografie is echt leuk...entree in ruil voor foto's en plezier makende mensen vast leggen..wat wil je nog meer![]()
Dussss..vanmiddag mijn 200 foto's maar ff afleveren![]()
Voor een partyfotograafgroentje ben je ook lekker bezig geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, heb er 328 bij laatste telling... Nu even wat filteren. Vrees dat het toch zo'n 200-250 foto's worden om te uppen...
Ik zal er een paar plaatsen in het party topic zodra ze ook op technolusion staan. anders een beetje lullig voor onze "opdrachtgever". Was wel tof hoor, backstage bij Eric E en Remyquote:Op zondag 24 juni 2007 11:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Krijgen we hier nog wat foto's te zien van de party??
Dat waren ze jahquote:Op zondag 24 juni 2007 11:50 schreef freud het volgende:
En Luciën Foort en Activator!!
Gewoon de lineup op de sitequote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat waren ze jahMail eens ff een lijstje door
![]()
Speciaal voor robbequote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Is het niet ik heb een kamera??
Maar BTW gefeliciteerd
Dan mag ik hopen dat je bij die andere 369 wel de voeten er aan heb laten zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef ralpje het volgende:
*zucht* gisteren 370 keer ongeveer dezelfde foto gemaakt
[afbeelding]
Maar ach, wel gelachen met die belg die in dat pak zat. Die had het gezien het zonnetje een stuk zwaarder dan ik
En ook ietsje scherper zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 13:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je bij die andere 369 wel de voeten er aan heb laten zitten![]()
daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 24 juni 2007 15:54 schreef An24 het volgende:
* ... en druk met Outdoor Stereo fototjes bezig is..
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef PankPinther het volgende:
[..]
daar ben ik wel benieuwd naar
heb je ook een goeie methode om ze te bekijken?
dat gestaar naar twee plaatjes naast elkaar vind ik niet zo denderend
[..]
[..]
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:42 schreef PankPinther het volgende:
[..]
ok, doe ze dan maar gewoon onder elkaar![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Yoni het volgende:
En fotograferen vanuit een Albert Heijn tas is een interessante gewaarwording![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Neej, die heb ik net gemaaktquote:
Haha, dat maakt de regenachtige dag zowiezo wel goed lijkt me...ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 24 juni 2007 19:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, die heb ik net gemaaktDacht: laat ik er maar een plaatje bijstoppen
![]()
Was wel erg grappig. Normaal zie je alle fotografen hun tas openen, camera pakken, lens opschroeven, dopjes in tas flikkeren. Nu kwamen er vervolgens nog plastic zakken van allerlei winkels tevoorschijn, elastiekjes etcetera en pakte iedereen zijn camera in voor ze op pad gingenHeb een aantal heeeele rare reacties gehad vanmiddag
Ja dat is echt balen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Xilantof het volgende:
Echt balen...
Pa is op vakantie... Mag ik de auto lenen. Kom ik vanmorgen bij de auto. Deuk erin
Mooie parkeer schade van waarschijnlijk een auto die hem er nog even naast wilde zetten.
Mijn pa komt dinsdag terug. Ik haal hem op van het vliegveld.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dat is echt balen.
Dat is een van de redenen, dat ik jaren geleden, een garage gebouwd heb.
Maar dan nog....... 5 weken terug had mijn vrouw hem bij school geparkeerd. En toen ze na haar werk naar huis wilde zat er een behoorlijk kras op de motorkap. Waarschijnlijk iemand zijn fiets op laten vallen.
Ik heb er nog maar 4 dagen "last" van. Dan wordt onze grijze dame ingeruild![]()
We zullen voor je duimen, maar zoals ik tegen mijn dochters altijd zeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Chanty het volgende:
Morgen 08.45 uur duimen allemaal, tentamen bestuursrecht
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
We zullen voor je duimen, maar zoals ik tegen mijn dochters altijd zeg.
Als je de stof goed geleerd hebt heb je niets om je zorgen voor te maken
* An24 alvast begintquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgenMaar als er mensen voor je duimen is toch altijd weer fijn
Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk doen weet je nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Vrouwen die duimen in hun slaap![]()
Kan me niet voorstellen dat je wakker blijft de hele nacht
ik durf het haast niet te vragen, maar wat doe je dan nog meer naast het duimenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk doen weet je nog!![]()
70-200 L 2.8 niet twijfelen maar gewoon doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat zegt men, maar op de een of andere manier is men niet echt geloofwaardig.
Hmmm, dilemma, 70-200 L 2.8 of 4... hmm, nog ff doorsparen of meteen leuk speelgoed....
Voor mij een weet....quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
ik durf het haast niet te vragen, maar wat doe je dan nog meer naast het duimen![]()
heel simpelquote:
Nee dat kan goedkoper.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Met is wordt hij me toch echt te duur met IS.
Zonder is hij al 1200 euro
Maar daar heb je toch geen duim bij nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |