Volgens mij als je op het knopje van de ontspanner drukt krijg je een fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef prupke het volgende:zo ik heb weeeeeekeeeeeendddd
![]()
btw : iemand een idee hoe een polaroid pasfotocamera werkt???
Oh, ik dacht een kandelaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij als je op het knopje van de ontspanner drukt krijg je een foto![]()
zou het??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee het is echt een fietsquote:
bij een gewone polaroid wel iddquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Misschien staat ie hier tussen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef prupke het volgende:zo ik heb weeeeeekeeeeeendddd
![]()
btw : iemand een idee hoe een polaroid pasfotocamera werkt???
Heel lief van je marjoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Misschien staat ie hier tussen?
http://www.polaroid.com/s(...)c/idpassport_ug.html
Waarschijnlijk ben ik de enige op dit moment, maar fijne vakantie..quote:
Ja als het goede foto's zijn krijg ik er natuurlijk voor betaaldquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:47 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan zou ik altijd wel iets vragen, als groot bedrijf zijnde heb je daar geld voor. Bij mijn eerste opdrachtjes ging het om mijn toenmalige werkgever en toen vroeg ik ook gewoon een bedrag, toen ¤5,- per portretje die op de website werd geplaatst. Waren 15 foto`s nodig en het was ongeveer 1,5 uur werk (maken en nabewerken).
Mja ik woon er eigenlijk heel dicht bij, en ben er nooit geweest. Wil er graag eens heen om lekker te pielen met 'n camera. Goed voor de oefening en misschien een paar leuke pics maken voor aan de wand.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Ynske het volgende:
Dagkaartje voor amersfoort is
Oudere kinderen en volwassenen
¤ 16,50
Abonnement voor amersfoort is
Oudere kinderen en volwassenen
¤ 55,00
Parkeer aboo is
Parkeerabonnement
¤ 25,00
maar ik vind t park redelijk tegenvallen, kleine hokken, niet mijn ding
80 euro dusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:11 schreef NoXxa het volgende:
Zapper hoe duur was je kaartje voor A'foort dierenpark?
Relatief aantrekkelijk. Al ga ik meestal niet heel vaak naar de dierentuin. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik er geweest ben. Zal er binnenkort eens heen gaan wie weet werkt het verslavendquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:44 schreef ..zapper het volgende:
[..]
80 euro dus.
Als ik vier keer ga heb ik het er uit.
Rhenen is ook nog een optiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:47 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Relatief aantrekkelijk. Al ga ik meestal niet heel vaak naar de dierentuin. Het is denk ik al meer dan 10 jaar geleden dat ik er geweest ben. Zal er binnenkort eens heen gaan wie weet werkt het verslavend. Volgend weekend naar Noorderdierenpark Emmen
. Daar heb ik ook al veel mooie plaatjes van gezien.
JE HEBT EEN SMS ONTVANGEN...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef freud het volgende:
Zo. Outdoor Stereo was errrg leuk. Veel foto's dus morgen ook wat te doen. Mijn benen voel ik niet meer, en heb net 2,5 uur gereden. S L A A P
Freud uit.
betraptquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat heeft niet met water temaken hoor, meer met gist, suikers en tijd
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
ff vollullen?? dan moet ik gaan werken dan heb ik de tijd om de sc vol te lullen (tenminste als ik ict-ert zou zijn
nopequote:Op zondag 24 juni 2007 00:56 schreef Mauro het volgende:
Was dat een steek onder water naar niet nader te noemen personen?
Waar stonden die dan allemaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Yoni het volgende:
Ik heb teveel boeken geloof ik.... net de laatste ingepakt (op nog wat ICT zooi na): 13 dozen vol
In mijn boekenkastquote:Op zondag 24 juni 2007 08:17 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag lekker naar het strand
.
[..]
Waar stonden die dan allemaal.
Ik kan op de fiets naar de dierentuin in Amersfoort, misschien zelfs lopend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Rhenen is ook nog een optie
49 euro voor een abbo en gratis parkeren
Ik zeik je niet af hoor Yoni. Hoop niet dat het zo over kwam.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:21 schreef Ynske het volgende:
@ Yoni, maar t begint nu wel ergens op te lijken? met inpakken enzo?
@ NoXxa, t was maar als tip bedoeld. verder niets.
Oh dan heb je geen parkeerkaart nodig en ben je voor 55 euro klaarquote:Op zondag 24 juni 2007 09:08 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets naar de dierentuin in Amersfoort, misschien zelfs lopend.
Mogguh btw.
Jupquote:Op zondag 24 juni 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan heb je geen parkeerkaart nodig en ben je voor 55 euro klaar.
Het was idd super! Dat partyfotografie is echt leuk...entree in ruil voor foto's en plezier makende mensen vast leggen..wat wil je nog meerquote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef freud het volgende:
Zo. Outdoor Stereo was errrg leuk. Veel foto's dus morgen ook wat te doen. Mijn benen voel ik niet meer, en heb net 2,5 uur gereden. S L A A P
Freud uit.
Is het niet ik heb een kamera??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |