JE HEBT EEN SMS ONTVANGEN...quote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef freud het volgende:
Zo. Outdoor Stereo was errrg leuk. Veel foto's dus morgen ook wat te doen. Mijn benen voel ik niet meer, en heb net 2,5 uur gereden. S L A A P
Freud uit.
betraptquote:Op zondag 24 juni 2007 00:47 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat heeft niet met water temaken hoor, meer met gist, suikers en tijd
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
ff vollullen?? dan moet ik gaan werken dan heb ik de tijd om de sc vol te lullen (tenminste als ik ict-ert zou zijn
nopequote:Op zondag 24 juni 2007 00:56 schreef Mauro het volgende:
Was dat een steek onder water naar niet nader te noemen personen?
Waar stonden die dan allemaalquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:37 schreef Yoni het volgende:
Ik heb teveel boeken geloof ik.... net de laatste ingepakt (op nog wat ICT zooi na): 13 dozen vol
In mijn boekenkastquote:Op zondag 24 juni 2007 08:17 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen. Vandaag lekker naar het strand
.
[..]
Waar stonden die dan allemaal.
Ik kan op de fiets naar de dierentuin in Amersfoort, misschien zelfs lopend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Rhenen is ook nog een optie
49 euro voor een abbo en gratis parkeren
Ik zeik je niet af hoor Yoni. Hoop niet dat het zo over kwam.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:21 schreef Ynske het volgende:
@ Yoni, maar t begint nu wel ergens op te lijken? met inpakken enzo?
@ NoXxa, t was maar als tip bedoeld. verder niets.
Oh dan heb je geen parkeerkaart nodig en ben je voor 55 euro klaarquote:Op zondag 24 juni 2007 09:08 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Ik kan op de fiets naar de dierentuin in Amersfoort, misschien zelfs lopend.
Mogguh btw.
Jupquote:Op zondag 24 juni 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan heb je geen parkeerkaart nodig en ben je voor 55 euro klaar.
Het was idd super! Dat partyfotografie is echt leuk...entree in ruil voor foto's en plezier makende mensen vast leggen..wat wil je nog meerquote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef freud het volgende:
Zo. Outdoor Stereo was errrg leuk. Veel foto's dus morgen ook wat te doen. Mijn benen voel ik niet meer, en heb net 2,5 uur gereden. S L A A P
Freud uit.
Is het niet ik heb een kamera??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |