Jupquote:Op zondag 24 juni 2007 09:37 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh dan heb je geen parkeerkaart nodig en ben je voor 55 euro klaar.
Het was idd super! Dat partyfotografie is echt leuk...entree in ruil voor foto's en plezier makende mensen vast leggen..wat wil je nog meerquote:Op zondag 24 juni 2007 00:04 schreef freud het volgende:
Zo. Outdoor Stereo was errrg leuk. Veel foto's dus morgen ook wat te doen. Mijn benen voel ik niet meer, en heb net 2,5 uur gereden. S L A A P
Freud uit.
Is het niet ik heb een kamera??quote:
Pff, heb er 328 bij laatste telling... Nu even wat filteren. Vrees dat het toch zo'n 200-250 foto's worden om te uppen...quote:Op zondag 24 juni 2007 09:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Het was idd super! Dat partyfotografie is echt leuk...entree in ruil voor foto's en plezier makende mensen vast leggen..wat wil je nog meer![]()
Dussss..vanmiddag mijn 200 foto's maar ff afleveren![]()
Voor een partyfotograafgroentje ben je ook lekker bezig geweestquote:Op zondag 24 juni 2007 11:08 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, heb er 328 bij laatste telling... Nu even wat filteren. Vrees dat het toch zo'n 200-250 foto's worden om te uppen...
Ik zal er een paar plaatsen in het party topic zodra ze ook op technolusion staan. anders een beetje lullig voor onze "opdrachtgever". Was wel tof hoor, backstage bij Eric E en Remyquote:Op zondag 24 juni 2007 11:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
Krijgen we hier nog wat foto's te zien van de party??
Dat waren ze jahquote:Op zondag 24 juni 2007 11:50 schreef freud het volgende:
En Luciën Foort en Activator!!
Gewoon de lineup op de sitequote:Op zondag 24 juni 2007 11:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat waren ze jahMail eens ff een lijstje door
![]()
Speciaal voor robbequote:Op zondag 24 juni 2007 10:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Is het niet ik heb een kamera??
Maar BTW gefeliciteerd
Dan mag ik hopen dat je bij die andere 369 wel de voeten er aan heb laten zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef ralpje het volgende:
*zucht* gisteren 370 keer ongeveer dezelfde foto gemaakt
[afbeelding]
Maar ach, wel gelachen met die belg die in dat pak zat. Die had het gezien het zonnetje een stuk zwaarder dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |