quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Yoni het volgende:
En fotograferen vanuit een Albert Heijn tas is een interessante gewaarwording![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Neej, die heb ik net gemaaktquote:
Haha, dat maakt de regenachtige dag zowiezo wel goed lijkt me...ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 24 juni 2007 19:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Neej, die heb ik net gemaaktDacht: laat ik er maar een plaatje bijstoppen
![]()
Was wel erg grappig. Normaal zie je alle fotografen hun tas openen, camera pakken, lens opschroeven, dopjes in tas flikkeren. Nu kwamen er vervolgens nog plastic zakken van allerlei winkels tevoorschijn, elastiekjes etcetera en pakte iedereen zijn camera in voor ze op pad gingenHeb een aantal heeeele rare reacties gehad vanmiddag
Ja dat is echt balen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:59 schreef Xilantof het volgende:
Echt balen...
Pa is op vakantie... Mag ik de auto lenen. Kom ik vanmorgen bij de auto. Deuk erin
Mooie parkeer schade van waarschijnlijk een auto die hem er nog even naast wilde zetten.
Mijn pa komt dinsdag terug. Ik haal hem op van het vliegveld.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dat is echt balen.
Dat is een van de redenen, dat ik jaren geleden, een garage gebouwd heb.
Maar dan nog....... 5 weken terug had mijn vrouw hem bij school geparkeerd. En toen ze na haar werk naar huis wilde zat er een behoorlijk kras op de motorkap. Waarschijnlijk iemand zijn fiets op laten vallen.
Ik heb er nog maar 4 dagen "last" van. Dan wordt onze grijze dame ingeruild![]()
We zullen voor je duimen, maar zoals ik tegen mijn dochters altijd zeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:00 schreef Chanty het volgende:
Morgen 08.45 uur duimen allemaal, tentamen bestuursrecht
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
We zullen voor je duimen, maar zoals ik tegen mijn dochters altijd zeg.
Als je de stof goed geleerd hebt heb je niets om je zorgen voor te maken
* An24 alvast begintquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgenMaar als er mensen voor je duimen is toch altijd weer fijn
Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk doen weet je nog!quote:Op zondag 24 juni 2007 22:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Vrouwen die duimen in hun slaap![]()
Kan me niet voorstellen dat je wakker blijft de hele nacht
ik durf het haast niet te vragen, maar wat doe je dan nog meer naast het duimenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen meer dingen tegelijk doen weet je nog!![]()
70-200 L 2.8 niet twijfelen maar gewoon doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Dat zegt men, maar op de een of andere manier is men niet echt geloofwaardig.
Hmmm, dilemma, 70-200 L 2.8 of 4... hmm, nog ff doorsparen of meteen leuk speelgoed....
Voor mij een weet....quote:Op zondag 24 juni 2007 23:10 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
ik durf het haast niet te vragen, maar wat doe je dan nog meer naast het duimen![]()
heel simpelquote:
Nee dat kan goedkoper.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Met is wordt hij me toch echt te duur met IS.
Zonder is hij al 1200 euro
Maar daar heb je toch geen duim bij nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |