Waterkraant dichtdraaien, toilet doorspoelen (daarna vult deze zich dus niet meer), pot losmaken en dan in balans houdenquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Hmmm, ik vraag me af hoe jullie het water uit de wc pot hebben gehaald. Als je het zo los draai, wordt het dan niet een zooitje? Iemand die het weet?
Dat is minder goed te zien dan een spoelknop dat niet in het midden van een accent strook zit. Maar uiteindelijk is dat een kwestie van smaak.quote:Op zondag 30 december 2007 17:47 schreef milanese het volgende:
[..]
Dat zowiezo, maar dan heb je rechts ongeveer 3cm meer witte tegel dan links.
Een nieuwe foto heb ik net even voor je gemaakt. Zoals je kunt zien zijn er niet al te veel vorderingen maar dat heeft verschillende redenen. We hebben een fijne buurvrouw die pertinent géén geluid wil na half 8 's avonds (fijn, als je pas om half 7 uit je werk bent..), en doordat we een kleine lekkage haddenquote:Op maandag 14 januari 2008 08:09 schreef Skyflipper het volgende:
Zijn er al weer nieuwe foto's beschikbaar???
IK ben erg benieuwd hoe het er inniddels uit ziet! (Ik heb mezelf speciaal geregistreerd om dit te kunnen vragen, omdat er al een tijdje niet gepost was)
IK ben zelf ook al een tijdje de toilet aan het verbouwen, dus voorbeelden zijn altijd welkom!
Ze hebben kleine kinderen en aangezien we die misschien zelf ook nog eens gaan krijgen proberen we er rekening mee te houden.. We hebben totaal geen band met de buren maar vind het prettiger dat je rekening houdt met elkaar en als "fijne" buren naast elkaar leeft dan elkaar zonder groeten voorbij loopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Wil je graag vrienden blijven met die buurvrouw dat je dat half acht ook respecteert? Want uiteindelijk geldt de wet (tot 22uur) of (als je bv. in een flat woont) een VVE-reglement (in mijn geval tot 20uur).
Inderdaad! Maar als je één keer een weekje het toilet gaat doen en zegt dat je tot half 9 wilt klussen zal ze daar vast niet over klagenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:30 schreef Raissa het volgende:
Ze hebben kleine kinderen en aangezien we die misschien zelf ook nog eens gaan krijgen proberen we er rekening mee te houden.. We hebben totaal geen band met de buren maar vind het prettiger dat je rekening houdt met elkaar en als "fijne" buren naast elkaar leeft dan elkaar zonder groeten voorbij loopt.
Dat mag jequote:Op zondag 20 januari 2008 14:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Volgens mij was het trouwens al ergens gevraagd maar ik had nog geen antwoord gezien maar mag ik brutaal vragen wat jullie verbouwing ongeveer kost?
Ik moet ook nieuwe tegels, muren stucen, gipsplaten plafond en een inbouwplee namelijk.
Heb je gelijk in, maar we zijn nu in principe bijna klaar en zo kon Milanese ook nog eens een avond op de bank zitten omdat het "te laat" was om herrie te makenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:34 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar als je één keer een weekje het toilet gaat doen en zegt dat je tot half 9 wilt klussen zal ze daar vast niet over klagen.
Nee, geen betere handleiding. Maar alles lijkt heel erg lastig maar als je gewoon begint is het allemaal best logischquote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef Skyflipper het volgende:
Heb je trouwens nog ergens een betere handleiding gevonden?
Heb je trouwens bovenop de WC ook nog een balk gemonteerd?
Bedoel je een installatie tekening van het inbouwreservoir ?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef Skyflipper het volgende:
Ziet er goed uit!
Die fonteintjes zijn echt vervelend! In de winkel lijken ze heel klein, maar als je ze in de WC hangt ligt ie op je schoot! Er zijn maar heeeeel weinig hoekfonteintjes die heel klein zijn. Ik was eerst aan het kijken voor een hoek geval, maar ben uiteindelijk voor een 'normaal' exemplaar gegaan, omdat die gewoon veel kleiner zijn.
Heb je trouwens nog ergens een betere handleiding gevonden?
In het begin had ik ook geen idee waar alles moest, maar als je alles een beetje in elkaar zet blijft er niks over, dus dan zal het wel kloppen
Heb je trouwens bovenop de WC ook nog een balk gemonteerd?
Het ging erom dat de handleiding die standaard bij de WC iets meer dan 1 a4tje is. Maar zoals gezegd, als je de boel in elkaar zet blijft er niks over. Ik heb nog wel een slang op mijn geberit zitten waarvan mij het doel ontgaat. Deze loopt van het reservoir naar beneden en zit dan vast naast de aanvoer van je waterspoeling. De slag is gewoon dicht aan het einde en ik heb hem ook niet nodig, maar ik zou niet weten wat ik er mee moet of waarom het er zit!quote:Op maandag 21 januari 2008 17:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Bedoel je een installatie tekening van het inbouwreservoir ?
Die zijn gewoon op internet te vinden op de site van Geberit
Het valt me alleszins mee, maar ik ben zelf ook even gaan rekenen. Ik wil de volgende dingen wijzigen/kopen:quote:Op zondag 20 januari 2008 14:46 schreef Raissa het volgende:
Rond de ¤ 1000,- (we hebben een inbouwtoilet, design radiator, fonteintje, véél leidingen moeten verleggen en dus een nieuw plafond)
Watervast verlijmd multiplex is het om precies te zijn. Gipsplaten zijn niet sterk genoeg. Bovendien gaan dan waarschijnlijk je tegels breken op gipsplatenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een houten voorzetwand en geen gipsplaten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |