Natasja vind het niet leuk dat Amanda aandacht krijgt van Mitch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Amanda ligt met haar hoofd op Mitch.
Natasia valt Mitch aan. Mitch springt half op.
Amanda: niet doehoen, ik lig net zo lekker
Natasia: ga maar naar je vriendje beneden. Ga daar maar op liggen.
ik ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja vind het niet leuk dat Amanda aandacht krijgt van Mitch.
En het ligt er ook zoooo dik bovenopquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
het blijven gewoon enge wijven...
Staat in de OP...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:45 schreef markisboer het volgende:
hoelaat komt die nieuwe miljonair ?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:47 schreef BarryK het volgende:
Johan , Peter en Jerry tarten Japio op school waardoor hij zich nu nog soms zo kut voelt
Misschien Peter6000.quote:
22:00 uurquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Hoe laat komt de nieuwe miljonair?
Ik ook van jou!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Morgenochtend om 06.00quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
nieuwe miljonair? vandaag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
ik hoop jaapquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
Natasja staat op springen volgens mij, ik ben benieuwd wie ze gaat bespringen.
En op wie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
welke?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Hoe laat komt de nieuwe miljonair eigenlijk ?
Stom wijf, dat is al 10 keer gevraagd, lees eens een keer terug!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
Hoe laat komt de nieuwe miljonair eigenlijk ?
Komt er een nieuwe miljonair dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand hoe laat die nieuwe miljonair komt?
als ze met jaap gaat sexen is het wel lekker zacht ze zijn alle 2 dik, voel je geen botjes op het kerkhofquote:
Dit is Commentaren Op Streams en geen Commentaren Op Users.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom wijf, dat is al 10 keer gevraagd, lees eens een keer terug!!!![]()
Komt er een nieuwe miljonair? Bron!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:51 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand hoe laat die nieuwe miljonair komt?
belachelijk, hij zeker nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Amanda is ook 19 en die heeft ondertussen toch ook half amsterdam gehad"
en hoe laat komt ie danquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef demins het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe miljonair? Bron!!!![]()
BSOL.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef demins het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe miljonair? Bron!!!![]()
Ik hoorde dat morgen een nieuwe komt... Heb ergens zijn www.superdudes.nl profiel voorbij zien komen!quote:
Dan hoop ik dat het die ene isquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik hoorde dat morgen een nieuwe komt... Heb ergens zijn www.superdudes.nl profiel voorbij zien komen!
Ik zit hier echt dubbel, kid zit me echt stom aan te kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef BarryK het volgende:
Seks hebben in de villa, nee dat gaat BOVEN mijn niveau.
Neeeeeeeeeeeee Deminsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou toch een vrouw zijn, Saskia?![]()
Jij meent het niet... stop met grappen.. NIET LEUKquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand trouwens hoe laat die nieuwe komt?
Syl moet helemaal uit Barca komen, dat duurt even...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
op het moment dat Natasia de kooi uitstapt. Tijdstip onbekend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
meisje van sugababes was er gisterquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
Vandaag in Jensen trouwens niet alleen Jaap, Natasja en Palma maar ook Mutya (vroeger van de Sugababes). Het gesprek met JNP zal dus wel niet zo interessant zijn dat er een hele aflevering van gemaakt kon worden.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
nieuwe? waar hebben jullie het toch overquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef SiRojK het volgende:
Oké dankjewel.. Sonja heette ze toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef JohnFoK het volgende:
22:00 uur..talpa kennende word het wel 22:30uur
toch geen shawl?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef demins het volgende:
Ik mag niet te lang meer Fokken hier van de productie...![]()
En ik bén al omgekleed!![]()
Saskiaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Oké dankjewel.. Sonja heette ze toch?
Wel een leuk grapje... Als het hem echt luktquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef ozewiesewoze het volgende:
Huub gaat het volgende meisje een telefoon verkopen
Toch wel doorgestyled, net als Natasja. Op en top blingbling?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef demins het volgende:
Ik mag niet te lang meer Fokken hier van de productie...![]()
En ik bén al omgekleed!![]()
ze staat vast bij alle providers op de zwarte lijst......quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:03 schreef Haunter het volgende:
Ze mag geen abbo, maar wel op een groupiedag komen
Wel dus. Beetje anti climax eigenlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:03 schreef Noisemaker het volgende:
Weet ze soms niet dat ze Huub aan de lijn heeft?
Prachtig dit
Het moet wel een verrassing blijven!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch wel doorgestyled, net als Natasja. Op en top blingbling?
Nakendequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet wel een verrassing blijven!![]()
Dan nog.. Dan mogen ze ook nog Jensen zien. Toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Bijna iedereen al op de bank.
Volgens mij komt straks de nieuwe mijonair.
Als Jaap en Huub nu even opschieten met die domme telefoongesprekken.
Jou streams lopen echt voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef BarryK het volgende:
Haha : d'r moeder vind het allemaal maar onzin... ze is er geen voorstander van dat dr dochter gaat dus
Die moet komen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:10 schreef BarryK het volgende:
Woow dat mens gaat ff Lieke uitschelden voor lelijk mens
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB:Natas , ben je nerveus?
Natasja: Waarom zou ik nerveus zijn?
WB: geef normaal antwoord.
Natasja: Ik ben niet nerveus.
WB: Misschien net als ik en zit op mijn pik.
Grote hilariteit.![]()
![]()
![]()
Ze zijn niet zo eng als die Fok!er die Huub maar bleef stalkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
het blijven gewoon enge wijven...
Waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Ze liggen hier allemaal dubbel bij de productie. Ze hebben al de hele week met die meisjes gemaild en gebeld. Die vragen van Huub en Jaap zijn zo discreet!![]()
Ik word nou wel wat nerveus...
ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar?![]()
Zijn er nu opeens al 6 mensen op dit forum die bij Tien werken?Is daar een lijstje van?
Haha. Hier precies hetzelfde, ik ving dat zinnetje op en ben meteen weer naar Jaap en Huub gegaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Brian "het kan je geen stroom geven door een dwarsbomende ding"
tja... ik switch maar weer naar Jaap
Komt wel goed! Even wat helende steentjes in je oren, en je walst ze allemaal platquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Ze liggen hier allemaal dubbel bij de productie. Ze hebben al de hele week met die meisjes gemaild en gebeld. Die vragen van Huub en Jaap zijn zo discreet!![]()
Demins denkt dat hij dennis de nieuwe miljonair is en straks de kooi in gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar?![]()
Zijn er nu opeens al 6 mensen op dit forum die bij Tien werken?Is daar een lijstje van?
Ze moet haar haar harsen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ga je haren wassen!!!!
Dus of hij is hardhorend, of dit meisje praat gewoon te zacht zoals het lijkt op de streams.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jaap houdt zijn andere oor de hele tijd dicht
Het is ook echt heel erg grappig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Bijna, maar toen hoorde hij dat ze meerdere keren op hem had gestemdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef Soho het volgende:
Dit is Jaap denk snel zat, die hangt zo weer abrupt op.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Dit staat op TVGids.nl:quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef grazygirl het volgende:
[..]
meisje van sugababes was er gister
Is ook gelul, gisteren was geloof ik Do er ofzo.. En Kelly van Destiny's child.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dit staat op TVGids.nl:
Ex-'Sugar Babe' Mutya Buena is te gast en zingt haar huidige hit ‘Real Girl’.
Natasia, Palma en Jaap praten over het tv-programma 'De Gouden Kooi'.
Knippenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
klopt hoor, gisteren was Kelly Rowlandquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dit staat op TVGids.nl:
Ex-'Sugar Babe' Mutya Buena is te gast en zingt haar huidige hit ‘Real Girl’.
Natasia, Palma en Jaap praten over het tv-programma 'De Gouden Kooi'.
Doe maar vast afwijzen voor het neukenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar is Mitch?? Ik wil dat Natasja hem neukt en dat hij haar helemaal afwijst...
Jahaaaaaaaaaaaah dat bedoelde ik ook, ik kan niet goed typenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe maar vast afwijzen voor het neuken![]()
Ik vind het vooral irritant als Huub het zegt. Het is gewoon Jaap zijn stopwoordje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Gert nog bedankt voor het steeds weer wijzen op het 'mooi' van Huub en Jaap. Nu valt het mij ook heel erg op.
Moet je nagaan hoe ergerlijk dat over een week is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Gert nog bedankt voor het steeds weer wijzen op het 'mooi' van Huub en Jaap. Nu valt het mij ook heel erg op.
Het blijft triest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
Amanda kijkt naar Brian: Oh....... wat een slimme kerel heb ik toch.
het valt mij pas op nu iedereen erover gaat postenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
Huub, hou je rot bek met je moooooi....
Ik erger me er kapot aan. Huub in het strafhoekje voor 5 minuten: MUTE
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
Was het maar waar, maar deze is het niet schat. Het is een cap , alleen van zijn hoofd, met een hele enge blik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
Ah. Deze is ook wel eng, vandaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...
Precies... als je iets kopieert moet je zeker weten dat het beter is dan het orgineel... Dit is gewoon ergerlijk... Elke 5 minuten mooooi....quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant als Huub het zegt. Het is gewoon Jaap zijn stopwoordje.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
Jezus ze heeft nú pas door dat ze met Juuuuuup van de Gouden Kooi praat.![]()
Eric is toch al weg?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Marielle flipt....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
de nieuwe komt om 22.00 uur
Dat zou lullig zijn, ik heb net weer al mijn caps weggedonderdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...
Nieuwe? Welke nieuwe?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
Nieuwe? Die Saskia kwam toch morgen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
Volgens mij wordt deze bedoeld ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
En Mitch, en Dimitri, en Palma, en... en...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nieuwe? Die Saskia kwam toch morgen?
Dat is ook scary shit maar het is een hele donkere foto met een close up van zijn gezicht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Dan had ik haar al afgewezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Meisje: "Kom ik dan ook op tv?"
Jaaaaaa, die bedoel ik in ieder gevalquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wordt deze bedoeld ...
At own risk
[COS# 1744] Eric heeft zijn koffers gepakt....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Meisje: "Kom ik dan ook op tv?"
Eeeeeeeeeeeek! Die ja!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
At own risk
Dat meen je niet?. Weet je nog wel wanneer je die gepost heb? Ik bedoel dan de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat zou lullig zijn, ik heb net weer al mijn caps weggedonderd
Oh ja, jakkes... wat een griezel is het hierquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
At own risk
Weg met haarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef Peter6000 het volgende:
Heeeeeeeeeeeee, dit is wel een echte streamster.![]()
bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
At own risk
Maar klinkt beter dan fucking niet normaal.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Moooooi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |