Ik vind het vooral irritant als Huub het zegt. Het is gewoon Jaap zijn stopwoordje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Gert nog bedankt voor het steeds weer wijzen op het 'mooi' van Huub en Jaap. Nu valt het mij ook heel erg op.
Moet je nagaan hoe ergerlijk dat over een week is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef scanman01 het volgende:
Gert nog bedankt voor het steeds weer wijzen op het 'mooi' van Huub en Jaap. Nu valt het mij ook heel erg op.
Het blijft triest.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
Amanda kijkt naar Brian: Oh....... wat een slimme kerel heb ik toch.
het valt mij pas op nu iedereen erover gaat postenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef akveor het volgende:
Huub, hou je rot bek met je moooooi....
Ik erger me er kapot aan. Huub in het strafhoekje voor 5 minuten: MUTE
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
Was het maar waar, maar deze is het niet schat. Het is een cap , alleen van zijn hoofd, met een hele enge blik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
Ah. Deze is ook wel eng, vandaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...
Precies... als je iets kopieert moet je zeker weten dat het beter is dan het orgineel... Dit is gewoon ergerlijk... Elke 5 minuten mooooi....quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant als Huub het zegt. Het is gewoon Jaap zijn stopwoordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |