quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef Gert het volgende:
Jezus ze heeft nú pas door dat ze met Juuuuuup van de Gouden Kooi praat.![]()
Eric is toch al weg?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Marielle flipt....
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
de nieuwe komt om 22.00 uur
Dat zou lullig zijn, ik heb net weer al mijn caps weggedonderdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
De cap die iedereen bedoeld is volgens mij van Sirojk. Best donkere cap, waar Brian achter de pc zit...
Nieuwe? Welke nieuwe?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
Nieuwe? Die Saskia kwam toch morgen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
even tussendoor
Volgens mij wordt deze bedoeld ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
En Mitch, en Dimitri, en Palma, en... en...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nieuwe? Die Saskia kwam toch morgen?
Dat is ook scary shit maar het is een hele donkere foto met een close up van zijn gezicht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef Disana het volgende:
Volgens mij waren noekje en beequeen even geleden op zoek naar een enge cap van Brian. Is het deze misschien? Hier verkeert hij nog in de overwinningsroes vlak nadat hij had gedreigd met het adres van Cora.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |