Ze zijn niet zo eng als die Fok!er die Huub maar bleef stalkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:42 schreef De_Moester het volgende:
het blijven gewoon enge wijven...
Waar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Ze liggen hier allemaal dubbel bij de productie. Ze hebben al de hele week met die meisjes gemaild en gebeld. Die vragen van Huub en Jaap zijn zo discreet!![]()
Ik word nou wel wat nerveus...
ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar?![]()
Zijn er nu opeens al 6 mensen op dit forum die bij Tien werken?Is daar een lijstje van?
Haha. Hier precies hetzelfde, ik ving dat zinnetje op en ben meteen weer naar Jaap en Huub gegaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Brian "het kan je geen stroom geven door een dwarsbomende ding"
tja... ik switch maar weer naar Jaap
Komt wel goed! Even wat helende steentjes in je oren, en je walst ze allemaal platquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Ze liggen hier allemaal dubbel bij de productie. Ze hebben al de hele week met die meisjes gemaild en gebeld. Die vragen van Huub en Jaap zijn zo discreet!![]()
Demins denkt dat hij dennis de nieuwe miljonair is en straks de kooi in gaat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waar?![]()
Zijn er nu opeens al 6 mensen op dit forum die bij Tien werken?Is daar een lijstje van?
Ze moet haar haar harsen!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ga je haren wassen!!!!
Dus of hij is hardhorend, of dit meisje praat gewoon te zacht zoals het lijkt op de streams.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jaap houdt zijn andere oor de hele tijd dicht
Het is ook echt heel erg grappig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:12 schreef demins het volgende:
Bijna, maar toen hoorde hij dat ze meerdere keren op hem had gestemdquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef Soho het volgende:
Dit is Jaap denk snel zat, die hangt zo weer abrupt op.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ga je haren wassen!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |