Matthieu?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:05 schreef TheGeneral het volgende:
Mwah test tegen de ultieme choker.
quote:AO: Nadal door dankzij opgave Mathieu
spot1.nl
Rafael Nadal heeft weinig krachten hoeven verspillen om een plaats af te dwingen in de kwartfinales van de Australian Open. De Spanjaard (2) zag zijn Franse tegenstander Paul-Henri Mathieu (23) bij een 6-4 3-0-voorsprong opgeven met een beenblessure.
Nadat Nadal door één servicebreak de eerste set had opgeëist, werd Mathieu al behandeld aan zijn been. De Fransman besloot nog wel om door te spelen, maar hij had - mede door de blessure - geen kans tegen een bij vlagen briljant spelende Nadal. Bij een 3-0 stand in de tweede set gaf Mathieu er de brui aan.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:03 schreef BVO het volgende:
Rafa!
Ik mailde hem heel lang terug, en sindsdien reageert hij altijd op me (hoe groupie). Maar een held is het wel
. Behalve als hij afzegt voor Rotterdam
![]()
![]()
.
quote:AO: superieure Tsonga via Nadal naar finale
De sensationele opmars van Jo-Wilfried Tsonga is nog niet ten einde. In de halve finale van de Australian Open gaf de ongeplaatste Fransman de als tweede ingeschaalde Rafael Nadal geen enkele kans en won met de alleszeggende cijfers 6-2 6-3 6-2.
Meteen vanaf het begin was duidelijk dat Nadal een zware dobber zou gaan krijgen aan Tsonga. De 22-jarige Fransman serveerde uitstekend en zette Nadal op diens servicegames vrijwel steeds onder druk. Waar Tsonga Nadal in de eerste twee sets meerdere keren wist te breken, kreeg Nadal in de eerste twee bedrijven geen enkel breekpunt op de service van zijn tegenstander.
Pas aan het begin van de derde set leek Nadal een servicegame van Tsonga te gaan pakken, maar de nummer 38 van de wereld werkte drie breekpunten weg en pakte de game alsnog. In de volgende game viel de voorbeslissing toen Nadal opnieuw zijn opslag moest inleveren waardoor Tsonga op 2-1 kwam. De tennisser, die qua uiterlijk vergeleken wordt met de legendarische bokser Mohammed Ali, kwam in het verloop van de derde set niet meer in de problemen en plaatste zich zodoende voor de eindstrijd op de Australian Open.
quote:Op zondag 2 december 2007 01:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik las dat hij deze graag in z'n voortuin wil zetten
Vanaf 25 juli 2005. Dus reken maar uit Brucequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:59 schreef Bruce117 het volgende:
Hij staat nu toch al wel behoorlijk lang 2e.
dacht dat ik tijdens de AO hoorde dat het nu al zo'n 130 weken zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |