En als je nou door een dronken automobilist word doodgereden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:56 schreef hummus het volgende:
Nou, ik weet niet hoor. Als andere mensen alcohol drinken is dat in ieder geval niet schadelijk voor mijn gezondheid. Als andere mensen aan het roken zijn dan ondervindt mijn lijf daar de schade van. Is dat niet het hele punt? Mensen die willen roken, prima, maar niet waar ik naast zit.
en dat gebeurt ook altijd wanneer je uitgaat hèquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En als je nou door een dronken automobilist word doodgereden?
Of als je nou een klap krijgt omdat je naar "zijn vriendin keek"?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Autorijden is al verboden met alcohol op. Al helemaal in de kroeg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat redeneren: wat nou als ik doodgereden word door een automobilist die net een sigaret aan het opsteken was en dus niet goed uitkeek. Als je op deze manier gaat doorredeneren moet je bijna ALLES verbieden. Oftewel, onzin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, laten we autorijden verbieden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Haha, hou jij nu nooit op?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zeker slecht in statestiek.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:11 schreef Hathor het volgende:
Niet voor het een of ander, maar het zijn nog altijd de NUCHTERE automobilisten die voor de meeste ongevallen zorgen, zo'n 66% om precies te zijn.![]()
't is inderdaad allang niet meer geloofwaardig met al die kulargumenten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:13 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Haha, hou jij nu nooit op?
Kleine gratis hint: Dronken rondrijden is (ja, ja) verboden. Klote overheid altijd, die zich met onze privé-zaken in wil laten![]()
Om redenen eerder vermeld (zie rookverbodtopic) is dit mijn laatste post hier, maar dit was weer echt te stupide om te laten liggen.
Er is een groot verschil:quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn stelling is dat andere genotsmiddelen net zo gevaarlijk zijn als tabak en ons net zo veel ellende opleveren. Als je roken wilt verbieden (bijvoorbeeld in de horeca) dan moet je dat ook doen met alcohol.
Personen als jij halen de complete geloofwaardigheid van de pro-rokers beweging onderuit. Je mede-rokers zullen trots op je zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om wat een bepaald genotsmiddel met je eigen lichaam doet, het gaat erom wat een bepaald genotsmiddel met de lichamen van anderen in je directe omgeving doet. Iets wat je in de fik moet steken en rook produceert is meteen schadelijk voor anderen in je omgeving. Iets wat je in pilvorm inneemt, van een spiegeltje afsnuift met een rietje, in een glas kan gieten, of eetbaar is is niet direct schadelijk.
Statestiek?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:16 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zeker slecht in statestiek.
Hoeveel kilometer wordt er door nuchtere mensen gereden, en hoeveel door dronken?
Kom dan nog maar eens met een percentage.
Jij hebt gewoon teveel Southpark gekeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:08 schreef Slarioux het volgende:
Jaarlijk sterven er zo'n 7000 mensen in het regenwoud.. bovendien komen er meer dan 300 verschillende kankerverwekkende stoffen uit datzelfde regenwoud. Alles maar verbranden?
Het klopt wel, heb het ooit opgezocht. Blijft een wazige bewering, maar het is hetzelfde komische principequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon teveel Southpark gekeken.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |