Onzin, Piet. Zowel Darwin als Einstein waren niet religieus en gebruikten God alleen als een metafoor voor hun ontzag voor de natuur.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef pietje77 het volgende:
Ik heb ook veel docu's over Einstein gezien, en best veel gelezen, het idee dat uit een oerknal totale perfectie ontstaat, onnoemelijk ingewikkeld en ingenieus gaat er bij mij ook niet meer in.
Het is in essentie bijna debiel om te veronderstellen dat "alles" toeval is. Helemaal als je gaat kijken op kwantumfysisch gebied, het is té geniaal.
err, dus ik geloof wel dat er "iets" is, maar ik durf me niet te wagen aan een beschrijving( alle quotes en daden van Jezus bevatten wel onmenselijke wijsheid bijna, vind ik)
**edit sorry voor de totale oftopic** dit heeft echt niets met 911 te maken... alhoewel....![]()
Nu schiet me trouwens wel weer de ongeloofelijke verkrachting van de geschiedenis te binnen, en hoe ze Darwin zijn visie en woorden compleet verneuken.
Wij krijgen in essentie op onze regerings-trainingskampen ( scholen) er allemaal ingelepeld dat het eigenlijk een tweestrijd is tussen evolutie en creationisme, terwijl GVD ( excuse moi) de uitvinder van de evolutie -theorie een creationist was.
het is dus niet evolutie óf creationisme, maar én. ( tenminste volgens de uitvinder zelf, en dat vertellen de propaganda kanaaltjes niet)
In welke theorie past een totalitair regime het best. hmmmm, wat voor volk zal zich het makkelijkste schikken naar de wil van "de leider". hmmm
http://www.stephenjaygould.org/ctrl/quotes_einstein.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef pietje77 het volgende:
Darwin zijn quotes spreken voor zich, en ik vind die van Einstein ook overtuigend genoeg, al heeft hij zich weleens verdedigd tegen de associatie met "christenen" als ik mij goed herinner.
"God dobbelt niet" is een twijfelachtige quote van Einstein, maar hij had er meer.
Je mag me het tegendeel best bewijzen als je dat wilt. (mijn mail werkt, Darwin is de belangrijkste in mijn ogen, kom maar op)
Als je me kan overtuigen, beken ik het graag meteen publiekelijk
Lijkt me duidelijk.quote:“It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it.”
Ja, die ken ik. Is een fabeltje.quote:Ken je die sterfbed quotes van Darwin? ( spijt had de gelovige man dat zijn theorie zo misbruikt werd)
Hier beschrijf je toch gewoon weer jezelf, jij gaat niet op de feiten. De vraag was toch heel simpel en duidelijk en zeker niet onbelangrijk voor je stand down claim: Wie of wat had dat vliegtuig bij het Pentagon moeten neerschieten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef pietje77 het volgende:
De waarheid is kei-keihard, en je blijft maar zoeken naar onbelangrijke smoesjes om niet op de feiten in te gaan hoor, dat doe je non-stopecht non-stop, totdat je 1 ding vind waar je een hele lange onbelangrijke "discussie" zonder inhoud over kunt voeren.
hoeveel militaire vliegvelden liggen wel niet in de nabijheid van het pentagon?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hier beschrijf je toch gewoon weer jezelf, jij gaat niet op de feiten. De vraag was toch heel simpel en duidelijk en zeker niet onbelangrijk voor je stand down claim: Wie of wat had dat vliegtuig bij het Pentagon moeten neerschieten?
Waarom kan/wil je daar geen antwoord op geven en draai je er omheen met overdreven posts waar je vanalles en nog wat aanhaalt wat niks met de vraag te maken heeft. Je kan die energie toch beter besteden aan gewoon antwoord geven op een relevante vraag?
Verschillende.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef huupia het volgende:
hoeveel militaire vliegvelden liggen wel niet in de nabijheid van het pentagon?
jaja, ik ken het bogus verhaal dat er geen vliegtuigen beschikbaar warenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Verschillende.
Hoeveel van die vliegvelden hebeen afweergeschut paraat?
En op hoeveel staan vliegtuigen klaar om onderschepte vliegtuigen neer te halen?
En ik ken het verhaal dat ze maar op één knop hoeven te drukken om alle vliegtuigen in de buurt neer te schieten. Dat is helemaal onzin....quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:53 schreef huupia het volgende:
jaja, ik ken het bogus verhaal dat er geen vliegtuigen beschikbaar waren
what a load of crap
Dat is een verzinsel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef pietje77 het volgende:
Ken je die sterfbed quotes van Darwin? ( spijt had de gelovige man dat zijn theorie zo misbruikt werd)
De gedachte dat de aanwezigheid van militaire vliegvelden in de buurt garantie is voor veiligheid is heel naief en onrealistisch. Er zijn er namelijk diverse maar daar stonden geen scramble ready fighters, er waren 14 gevechtsvliegen op standby voor de gehele oostkust. Dat is geen bogus verhaal maar een feit. Als je het beter denkt te weten bewijs het eens! 14 vliegtuigen klink weinig en dat is het ook maar dat was de realiteit gezien de directe dreiging van buitenaf op de VS op dat moment neem dat eens mee in je gedachtegang. Er zijn fighters gescrambled richting washington, eentje zelfs zonder toestemming en wapens, alleen waren deze er pas 20 minuten na de crash in het pentagon. Het enige militaire vliegtuig in de lucht boven washington was een C130 welke visueel contact had met flight 77 en heeft gevolgd tot de impact met het pentagon. Wat had flight 77 moeten neerhalen dan? Het niet bestaande anti aircraft geschut van het pentagon? Het Pentagon had en heeft anti missile defenses rondom washington voor een dreiging van een raketaanval van buiten de grenzen, daar haal je geen vliegtuig mee neer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef huupia het volgende:
[..]
hoeveel militaire vliegvelden liggen wel niet in de nabijheid van het pentagon?
Om er nog maar over te zwijgen dat het redelijk ondenkbaar was dat een (eigen) burgervliegtuigen neergehaald zou worden vóór 9/11.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef mouzzer het volgende:
. Wat had flight 77 moeten neerhalen dan? Het niet bestaande anti aircraft geschut van het pentagon? Het Pentagon had en heeft anti missile defenses rondom washington voor een dreiging van een raketaanval van buiten de grenzen, daar haal je geen vliegtuig mee neer.
Zelfs niet zo veel voor de oostkust. Er waren 7 'alert bases' met elk 2 vliegtuigen voor heel 'continental USA' (zonder Alaska dus).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:51 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Er zijn er namelijk diverse maar daar stonden geen scramble ready fighters, er waren 14 gevechtsvliegen op standby voor de gehele oostkust.
Nou nee hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef pietje77 het volgende:
Heb ook wel weer in 1 pagina bevestigd gezien dat de debunkertjes allemaal geobsedeerd zijn door 1 selectieve vraag, wederom de belangrijkste vragen negerend.
Als het allemaal een zo goed georganiseerd complot is, zou je die mensen niet weg hoeven te sturen. Sterker nog, dat zou alleen maar verdacht zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.courtfool.info(...)2011%20september.htm
§ De voorzitter van de “Joint Chiefs of Staff” vliegt boven de Atlantische Oceaan op weg naar Europa. [97]
§ De directeur van de “Federal Emergency Management Agency” is op een conferentie in Montana. [97]
§ De coordinator voor vliegtuigkapingen van de FAA, die het Nationale Militaire Commando Centrum moet waarschuwen in geval van een vliegtuigkaping, bevindt zich in Porto Rico en kan niet bereikt worden. [97]
§ Alle FBI-agenten voor bestrijding van terroristen en alle FBI-medewerkers op top niveau voor speciale operaties, zijn, samen met de leden van de speciale anti-terroristische eenheid van de CIA, op een oefening in Monterey (Californië.) [97]
§ Voor de dag van 11 september heeft de commandant van het Nationale Militaire Commando Centrum verzocht om vervangen te worden door iemand zonder ervaring. [97]
Deze punten wist eigenlijk niet echt. Het zijn weer idiote toevalligheden op de grote hoop. Inweze kan je het al geen toevalligheden meer noemen maar doelbewuste preperatie.
[97] http://complete911timeline.org/timeline.jsp?timeline=complete_911_timeline&day_of_9/11=dayOf911
Dan heb je niet veel Serial Killing of Heist films gekeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het allemaal een zo goed georganiseerd complot is, zou je die mensen niet weg hoeven te sturen. Sterker nog, dat zou alleen maar verdacht zijn.
Weer een totaal onlogisch complotverhaal....
Dit is net zoiets als een inbreker die een perfect inbraak uitvoert maar dan toch express zijn visitekaartje laat liggen....
Ja die Bush en Cheney en iedereen die er aan heeft meegewerkt, het zijn allemaal psycho'squote:Op maandag 2 juli 2007 20:16 schreef Lambiekje het volgende:
Dan heb je niet veel Serial Killing of Heist films gekeken.
Dat soort gasten laten juist hun visite kaartje achter. Door een bepaalde manier van vermoorden. Marks acher laten op de huid en dergelijke.
Ja volmondig JA. Bush en Cheney en Rumsfeld zijn volmaakte psycho'squote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja die Bush en Cheney en iedereen die er aan heeft meegewerkt, het zijn allemaal psycho's
Affijn, ik heb die linkjes van je weer eens bekeken. Kan er niks schokkend aan ontdekken. Weer een groot aantal vermoedens, aannames en interpretaties....
Wat goed dat alleen jij dat ziet!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:21 schreef Lambiekje het volgende:
Ja volmondig JA. Bush en Cheney en Rumsfeld zijn volmaakte psycho's
Helaas hebben ze dat vaker NIET gedaan dan wel. Deze OBL aanhangers hebben nog nooit onderhandeld over iets. Waarom zouden ze dat bij 9/11 ineens wel gedaan moeten hebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef Lambiekje het volgende:
Als de kapers één of andere Arabische of Islamitische zaak zouden nastreven, dan zouden ze vermoedelijk in een sterkere positie zijn geweest, als ze teruggekeerd waren naar vliegvelden met vier vliegtuigen en honderden VS-burgers in hun macht. Ze hadden kunnen onderhandelen over de vrijlating van politieke vluchtelingen. Ze hadden de terugtrekking van VS-troepen uit Saoudi Arabië kunnen eisen. Ze hadden kunnen pleiten voor elke zaak die ze maar wilden.
hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef calvobbes het volgende:
Ja die Bush en Cheney en iedereen die er aan heeft meegewerkt, het zijn allemaal psycho's
Het buffet van vanavond gaat niet door, de avond zelf wel,quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Bedrocks het volgende:
William Rodriguez (huismeester WTC, 'Last Man Out')
William Rodriguez, de huismeester van het WTC op 9/11 en de laatste man die uit de toren ontsnapte, komt naar Nederland op zondagavond 15 juli. Zijn indrukwekkende verhaal over de explosies voorafgaand aan het instorten van de torens, hoe hij vijftien mensen heeft gered uit het puin, hoe hij velen redde door deuren te openen met zijn 'master key' wordt in een breder kader geplaatst door ex MI5-agent Annie Machon. Zij stapte uit de Britse geheime dienst MI5, dook onder met een andere klokkenluider van MI5, David Shayler, en legt uit hoe en waarom 9/11 volgens haar heeft kunnen gebeuren. Zij en Rodriguez en een aantal Nederlandse gasten waaronder Patrick Savalle van Zapruder beantwoorden verontrustende vragen over 9/11, gesteld door Daan de Wit van DeepJournal.
De avond wordt op 15 juli 2007 gehouden in de grote zaal van Mecurius te Amsterdam, pal tegenover het Centraal Station. Aanvang 19.30 uur, toegang ¤7,50. Er is een mogelijkheid om deel te nemen aan het buffet. Toegang plus buffet is ¤22,50 Meld je daarvoor aan via via buffet@deepjournal.com Het buffet is open van 17.30 tot de aanvang van het programma om 19.30 uur.
http://www.deepjournal.com/p/2/a/nl/840.html
Ik ga zeker
Gewoon herhalingen van het origineel uit oktober 2001.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef pietje77 het volgende:
http://infowars.com/artic(...)5_yr_old_footage.htm
HAHA, wat een mop.
De geschiedenis herhaalt zich wel supersnel het laatste decennia.
Je zou toch fucking Bin Laden foto's verdedigd hebben als debunker(<--lol).
Weer een mooi verhaal (de link doet het overigens niet, de URL copy-pasten welquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:41 schreef pietje77 het volgende:
Hoe is het met de "debunkers"(lol!)?
even de nieuwste (regerings-onafhankelijke) demolitie expert:
http://nationalwriterssyndicate.com/index.php?option=com_content&task=view&id=128&Itemid=2
quote:nothing to see her folks
quote:Wat hoop ik toch op "de schepper" waar Darwin en Einstein aan refereerde.
Zeg, die waanzinnige eigendunk van jou, was die er debet aan dat je van school werd verwijderd? Iemand die niet eens voldoende kritische zin heeft om oudewijvenverhalen over het sterfbed van Darwin door te prikken, zou in staat zijn om ''aaaabsoluuuute TOPexperts'' aan te wijzen. En dan dat voortdurende schermen met de bevolking van Nazi-Duitsland. Pover is het, zeer pover.quote:officiele theorie gelover
Dat je tot in den treure uit is gelegd dat dat helemaal niet waar is gaat zeker niet doordringen ofwel? Dergelijke niet kloppende beweringen blijven herhalen gaat ze echt niet meer waar ofzo maken. Met zo'n nietszeggend filmpje komen helpt ook al niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef pietje77 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5474006551011489413
Niet alleen brandweermannen en politie-agenten en overlevenden rapporteren allemaal duidelijk explosieven en/of Controlled Demolition flitsen en knallen, nu hebben we ook hier beeld van gevonden:
zie de video op 7.53 voor flitsen en knallen.
Dus nu hebben we letterlijk ALLE TYPISCHE KENMERKEN van een standaard Controlled Demolition al aangetroffen.... naast de talloze Demolitie experts die 100% overtuigd zijn van controlled demolition, en dat weer buiten het feit dat sommige fysische eigenschappen die waargenomen zijn op 911 uitsluitend verklaarbaar zijn middels explosieven, zoals vele experts tot in den treure uitleggen.
nou, cyclonis en co kom maar op, zeker 'n ondeskundig persoon ?quote:“I think the official conclusion that NIST arrived at is questionable,”
“In my opinion, the WTC investigation by NIST falls short of expectations by not definitively finding cause, by not sufficiently linking recommendations of specificity to cause, by not fully invoking all of their authority to seek facts in the investigation, and by the guidance of government lawyers to deter rather than develop fact finding.
1. Why is not the design process of assigning fire protection to the WTC towers fully called out for fault? ...
2. Why were not alternative collapse hypotheses investigated and discussed as NIST had stated repeatedly that they would do? ...
3. Spoliation of a fire scene is a basis for destroying a legal case in an investigation. Most of the steel was discarded, although the key elements of the core steel were demographically labeled. A careful reading of the NIST report shows that they have no evidence that the temperatures they predict as necessary for failure are corroborated by findings of the little steel debris they have. Why hasn't NIST declared that this spoliation of the steel was a gross error?
4. NIST used computer models that they said have never been used in such an application before and are the state of the art. For this they should be commended for their skill. But the validation of these modeling results is in question. Others have computed aspects with different conclusions on the cause mechanism of the collapse. Moreover, it is common in fire investigation to compute a time-line and compare it to known events. NIST has not done that.
5. Testing by NIST has been inconclusive. Although they have done fire tests of the scale of several work stations, a replicate test of at least & [sic] of a WTC floor would have been of considerable value. Why was this not done? ...
6. The critical collapse of WTC 7 is relegated to a secondary role, as its findings will not be complete for yet another year. It was clear at the last NIST Advisory Panel meeting in September [2005] that this date may not be realistic, as NIST has not demonstrated progress here. Why has NIST dragged on this important investigation?"
Oeh, nice one, deze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef Resonancer het volgende:
Former Chief of NIST's Fire Science Division Calls for Independent Review of World Trade Center Investigation
http://www.opednews.com/a(...)er_chief_of_nist.htm
[..]
nou, cyclonis en co kom maar op, zeker 'n ondeskundig persoon ?
Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef Resonancer het volgende:
Former Chief of NIST's Fire Science Division Calls for Independent Review of World Trade Center Investigation
http://www.opednews.com/a(...)er_chief_of_nist.htm
[..]
nou, cyclonis en co kom maar op, zeker 'n ondeskundig persoon ?
Wat ik het meest interessant vindt van de uitlatingen van die man is dit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:40 schreef gorgg het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Is er in de wetenschappelijke wereld unaniemiteit over de exacte redenen dat de WTC torens instortten? Neen, er zijn verschillende wetenschappers die andere hypothesen naar voor schuiven en stellen dat hun hypothese beter is. Zo is er redelijk wat discussie over de stelling van NIST dat de torens waarschijnlijk zouden zijn blijven staan als de fire-proofing door de impact niet op bepaalde plaatsen geheel/gedeeltelijk verwijderd was. Anderen zeggen dan weer dat zelfs als de fire-proofing niet beschadigd was geweest, het gebouw nog steeds was ingestort. Sommigen, zoals oa. Greening, leggen meer nadruk op bepaalde exothermische chemische reacties binnen de WTC-torens die volgens hen plaats vonden en een belangrijke rol speelden om het gebouw te laten instorten.
Nogal logisch dat mensen die een andere theorie vooropstellen, de conclusies en de manier waarop die bekomen worden, in vraag stellen.
Quintiere is het niet eens dat de verwijdering van de fire-proofing tijdens de impact een cruciale rol speelde in het instorten van de gebouwen. Zoals in dit artikel van hem bijvoorbeeld (A suggested cause of the fire-induced collapse of the World Trade Towers).
Btw:
Quintiere is een van de experts die hun ding doen in het artikel + boek van PM.
Quintiere is zoals in je artikel staat ook duidelijk dat hij de conspiracy theorieën niet ondersteund (of meer bepaald de vermeende bommen in de WTC-torens).
Dit doet mij een beetje denken aan bepaalde creationisme-argumenten. Daar brengt men ook aan dat de experts het niet altijd eens zijn met elkaar (alhoewel ze allemaal creationisme verwerpen). En dat moet dan op een of andere onnavolgbare manier bewijzen dat evolutie niet waar is.
Wie weet zegt hij nu wel op een politiek correcte manier dat het zaakje gewoon stinkt zonder te veel schade op te willen lopen.quote:In my opinion, the WTC investigation by NIST falls short of expectations by not definitively finding cause, by not sufficiently linking recommendations of specificity to cause, by not fully invoking all of their authority to seek facts in the investigation, and by the guidance of government lawyers to deter rather than develop fact finding.
Waar hij op doelt is dat volgens hem de WTC-gebouwen niet voldoende beveiligd waren tegen brand. De fire-proofing had inderdaad enige gebreken. Volgens hem lag de fout dan ook mede bij de eigenaar van de gebouwen die enigszins nalatig was en het gebouw niet voldoende beveiligd hadden. NIST concludeerde dat het gebouw redelijk veilig was (het zou niet instorten bij een grote brand) terwijl Quintiere daar blijkbaar niet zo zeker van is en denkt dat NIST het safe speelt en liever niet een deel van de schuld op de eigenaar schuift (met mss. wel aanklachten als gevolg).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat ik het meest interessant vindt van de uitlatingen van die man is dit:
[..]
Wie weet zegt hij nu wel op een politiek correcte manier dat het zaakje gewoon stinkt zonder te veel schade op te willen lopen.
quote:I point out some alarming facts. The fire program at NIST received a boost in the 1970's under the confluence of several forces: NSF advancing $2 million per year for fire research, consumer product safety legislation (CPSC), and the funding advanced by industry and government agencies for fire research (about $ 2–3 million per year). This funding has considerably dropped in real dollars. The NIST fire program continues to survive by taking contracts from government and the private sector that could otherwise support academic or private industry. The extramural research program of NIST, inherited from NSF, has shrunk from effectively $2 million to about $500k in 1970 dollars. The NSF has defaulted a fire program to NIST so investigators in academia have no program to turn to at NSF. The NASA microgravity program had taken up the slack in fire research beginning about 1985, but its current fire research budget has been decimated in a shift from space station needed research to a Mars human flight program. The Science Committee has oversight over NSF, NASA, and NIST. It should investigate how it can best support the needed fire research.
NIST speaks to the need for education. I left NIST to contribute to that goal. The U.S. produces about 50 fire protection engineers per year when about 500 are really needed. If the fire service would incorporate fire engineers this number would double. There is a big lack of knowledge here, and it contributes to an infrastructure of fire safety that is currently fraught with good intentions, special interests, and ignorance. The Science Committee should recognize this deficiency.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |