Ik vind hem mega interessant!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef Echo99 het volgende:
www.theghosthunter.nl is al helemaal lachwekkend. Wat een kneus
mooi vind ik die klimop tegen die oude binnenmuren aan...arffffffffquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
Maar damn, dat moet ooit een mooi gebouw zijn geweest,.
Ja, tenslotte bestaat er niets anders dan je kan zienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Laton het volgende:
ziet er mooi uit dat huis. verder is het totale bullshit natuurlijk.
ach meneer de spookhunter heeft toevallig een schreeuw. laat een hoop metingen en deskundigen los op het huis en de "geesten" zijn afgeschrikt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, tenslotte bestaat er niets anders dan je kan zienAbstracties zijn ook volkomen ongeloofwaardig.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
ach meneer de spookhunter heeft toevallig een schreeuw. laat een hoop metingen en deskundigen los op het huis en de "geesten" zijn afgeschrikt.
zit puur in het hoofd van die lui.
Ik vind hem ook mega interessant. Waarschijnlijk op een iets andere manier, maar dat geeft niet.quote:
Behalve die Char bezoekenquote:
Lees de OP, eerste alineaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:50 schreef syntaxerror het volgende:
waar ligt sluis?
Dat doe ie bijna in elk topic op zijn sitequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef svdmeer het volgende:
Ziet er geweldig uit.
Zouden er niet heel vele bezoekers heen gaan nu het in de Telegraaf heeft gestaan?
Verhaaltje van The Ghosthunter over het gebouw: http://www.theghosthunter.nl/stannatermuiden.htm
Wat is nou zo gevaarlijk? Wat mij opvalt in het verhaal van ghosthunter is dat hij in bijna iedere alinea waarschuwingen geeft. Is het echt zo link daar? Dan zouden er toch ook rare dingen moeten zijn gebeurd met de dorpsbewoners? Lijkt mij sterk dat mensen uit de buurt daar nooit zijn komen kijken.
Had ik niet gezien, sorry.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hier loopt al een topic over:
Satan in Sluis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |