Mijn ervaring is dat het risico op spoken zien naar voren komt bij het oproepen
![]()
Je bent zo bezig met het oproepen dat je spoken gaat zien die niet bestaan of misschien wel bestaan in je gemoedstoestand, dat het in bepaalde sferen naar voren komt dus ook. Dan zie je dus echt spoken. Maar of die spoken bestaan dat is een ander verhaal
Je roept iets op in je eentje of met meer, maar het is dan omdat je er actief mee bezig bent. Daarom zie je spoken. Die spoken ontstaan door jou activiteit. Het zit tussen de oren
![]()
En misschien ook wel buiten de oren.
Ik heb dus wel eens een spook gezien, maar dat spook heb ik zelf aangemaakt omdat ik niet in de realiteit stond. Als je voeten van aarde verliest dan komen er al snel spoken naar voren. Je mind kan van alles aanmaken.
Ik denk dus ook dat een wazige eigen geest een wazige geest-verschijning kan oproepen in zekere zin.
De mate van helderheid en duidelijkheid in je leven. Als je helder en duidelijk bent dan is de kans op een verschijning kleiner.
Als heldere en duidelijke persoon zie je niet zo snel een wazig verschijnsel en omgekeerd hetzelfde verhaal. Nogmaals mijn gedachte dat een wazig bewustzijn en wazige geest zelf dingen begint aan te maken die je vervolgens gaat zien.
Of het vervolgens echt bestaat is dan ook de vraag. Wie weet ben je als mens met wazige geest wel in staat tot zien van wazige geesten
![]()
Dat je aanleg moet hebben daarvoor. Dat je moet open staan in je geest, dat je geest niet structuur moet hebben zoals de schilderijen van Piet Mondriaan.
Dat je het pas ziet als je zelf niet van deze aarde bent
Zonder te bashen maar zomaar omdat ik moet lachen even
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-02-2007 17:43:44 ]