Ik nog nooit, maar denk er wel over om keer te doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef persoon14362 het volgende:
Vroeger hadden me vrienden en ik wel is geesten opgeroepen met zo'n bord met nummers en letters erop en 'ja' en 'nee' erop. We gingen vragen hoe die geest heette, hij heette Omen en hij was 14 jaar en allemaal vragen stellen enz. Ook kon die geest vertellen wat voor kleur trui ik aanhad.Dus dat was wel eng...
Hebben jullie wel is geesten opgeroepen en lukte het?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
Omen, verrassende geesten naam....nee echt verrassend!11!!
Je had een geest met als naam omen, dat is me een voorteken, je gaat deaud denk ik, je trui gaat je killen![]()
Ik heb het nooit gedaan en ga het ook nooit doen
Het is gewoon een onbewuste vorm van een zelf hypnose, daarbij word je bovendien veel gevoeliger en vang je dus meer signalen op.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Al is het waar of niet, geesten of je onderbewustzijn. Mensen worden er wel echt gek vanDus nee dankje
Maar pst aub de verhalen wel
Het maakt me niet uit wat het isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Nee het volgende:
[..]
Het is gewoon een onbewuste vorm van een zelf hypnose, daarbij word je bovendien veel gevoeliger en vang je dus meer signalen op.
Ja mensen schijnen er gek van te worden en misschien is het wel zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Al is het waar of niet, geesten of je onderbewustzijn. Mensen worden er wel echt gek vanDus nee dankje
Maar pst aub de verhalen wel
Ja in de meeste gevallen roep je het zelf op! Ik heb toch echt genoeg gezien zonder het opgeroepen te hebben. Dat wil zeggen, zonder dat ik ermee bezig was. Juist door die gevallen ben ik mij erin gaan verdiepen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
O ja? En wie heeft dat dan bewezen? Bron?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:47 schreef clowncloon het volgende:
[olie-op-het-vuur-modus]Wat een boel zelfverklaarde experts hier...ouija boards en geesten oproepen is bewezen meer dan iets dan tussen je oren zit. Het is een methode om een nog onbekend zintuig te activeren.[einde-modus]
Als je met de juiste intentie eraan begint, kan er vrij weinig mis gaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat het isMensen worden er wel gestoord van, en als die kans er is zeg ik liever nee, Nee.
Hier kan ik dan wel heel erg in meegaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja in de meeste gevallen roep je het zelf op! Ik heb toch echt genoeg gezien zonder het opgeroepen te hebben. Dat wil zeggen, zonder dat ik ermee bezig was. Juist door die gevallen ben ik mij erin gaan verdiepen.
Ik denk zeker dat het echt is, maar een groot deel is ook fantasie.
Nh, da hoeft helemaal niequote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Nee het volgende:
[..]
Als je met de juiste intentie eraan begint, kan er vrij weinig mis gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |