abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45885057
Vroeger hadden me vrienden en ik wel is geesten opgeroepen met zo'n bord met nummers en letters erop en 'ja' en 'nee' erop. We gingen vragen hoe die geest heette, hij heette Omen en hij was 14 jaar en allemaal vragen stellen enz. Ook kon die geest vertellen wat voor kleur trui ik aanhad. Dus dat was wel eng...

Hebben jullie wel is geesten opgeroepen en lukte het?
pi_45885110
Omen, verrassende geesten naam....nee echt verrassend!11!!

Je had een geest met als naam omen, dat is me een voorteken, je gaat deaud denk ik, je trui gaat je killen
Ik heb het nooit gedaan en ga het ook nooit doen
pi_45886229
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef persoon14362 het volgende:
Vroeger hadden me vrienden en ik wel is geesten opgeroepen met zo'n bord met nummers en letters erop en 'ja' en 'nee' erop. We gingen vragen hoe die geest heette, hij heette Omen en hij was 14 jaar en allemaal vragen stellen enz. Ook kon die geest vertellen wat voor kleur trui ik aanhad. Dus dat was wel eng...

Hebben jullie wel is geesten opgeroepen en lukte het?
Ik nog nooit, maar denk er wel over om keer te doen.
pi_45886250
- - dit soort opmerkingen maak je maar ergens anders, of je verteld op een andere manier dat jij er niet in geloofd - -

[ Bericht 71% gewijzigd door Lilith-Wicca op 01-02-2007 16:29:11 ]
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:19:33 #5
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_45886279
Ik heb nog wel echte amerikaanse ouija boards te koop...als je durft...
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_45887003
'echt' ?

Rofl.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:41:45 #7
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_45887028
Tis dikke bullshit, dit soort grappen worden puur door je onderbewuste gestuurd, wees maar niet bang, het is nep en je doet het zelf zonder dat je het merkt
Jaaa!
pi_45887103
mijn huisgeest kan mij de kleur van mn trui niet vertellen, hij is kleurenblind
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:56:36 #9
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_45887571
nog nooit aan meegedaan, aan de ene kant te bang voor., ben wel iemand die echt tests zou doen om te kijken of het idd niet je onderbewustzijn is (een kleur trui hoort daar dus niet bij )

bv een ondoorzichtige beker met 3 dobbelstenen rollen en vragen welke 3 getallen eronder liggen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_45889482
Ik heb er geen behoefte aan, het gaat volgens mij ook vaak genoeg fout.
pi_45904334
Wel gedaan vroeger, niks onverklaarbaars meegemaakt. De sterke verhalen vooraf maken het wel extra spannend!
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:55:33 #12
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45927315
Al is het waar of niet, geesten of je onderbewustzijn. Mensen worden er wel echt gek van Dus nee dankje

Maar pst aub de verhalen wel
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45929345
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
Omen, verrassende geesten naam....nee echt verrassend!11!!

Je had een geest met als naam omen, dat is me een voorteken, je gaat deaud denk ik, je trui gaat je killen
Ik heb het nooit gedaan en ga het ook nooit doen
dacht hetzelfde

Maar ja, ik wil het eigenlijk ook wel eens een keer een kans geven. Ben wel ontzettend cynisch op dit gebied maar des te meer motivatie eigenlijk. Ken gewoon geen mensen die zich met dat soort zaken bezighouden. Soort zoekt soort
Ik doe hier niet aan mee.
pi_45931376
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Al is het waar of niet, geesten of je onderbewustzijn. Mensen worden er wel echt gek van Dus nee dankje

Het is gewoon een onbewuste vorm van een zelf hypnose, daarbij word je bovendien veel gevoeliger en vang je dus meer signalen op.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:27:26 #15
150152 Queen_Bee
pi_45932646
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:45 schreef Nee het volgende:

[..]

Het is gewoon een onbewuste vorm van een zelf hypnose, daarbij word je bovendien veel gevoeliger en vang je dus meer signalen op.
Het maakt me niet uit wat het is Mensen worden er wel gestoord van, en als die kans er is zeg ik liever nee, Nee.
I'm super sonic man
pi_45939493
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:

Ja mensen schijnen er gek van te worden en misschien is het wel zo. Ik denk zelf eerlijk gezegd ook dat het onbewust gebeurd dat zo'n glaasje gaat draaien maar op dat moment geloofde ik er heilig in dat het geesten waren.

Maar inderdaad post verhalen mensen.
pi_45939987
http://geesten.startkabel.nl/forum/?id=1327

Een link uit een willekeurig forum via google ;o))
  zaterdag 3 februari 2007 @ 17:30:06 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45945878
Mijn ervaring is dat het risico op spoken zien naar voren komt bij het oproepen

Je bent zo bezig met het oproepen dat je spoken gaat zien die niet bestaan of misschien wel bestaan in je gemoedstoestand, dat het in bepaalde sferen naar voren komt dus ook. Dan zie je dus echt spoken. Maar of die spoken bestaan dat is een ander verhaal

Je roept iets op in je eentje of met meer, maar het is dan omdat je er actief mee bezig bent. Daarom zie je spoken. Die spoken ontstaan door jou activiteit. Het zit tussen de oren En misschien ook wel buiten de oren.

Ik heb dus wel eens een spook gezien, maar dat spook heb ik zelf aangemaakt omdat ik niet in de realiteit stond. Als je voeten van aarde verliest dan komen er al snel spoken naar voren. Je mind kan van alles aanmaken.

Ik denk dus ook dat een wazige eigen geest een wazige geest-verschijning kan oproepen in zekere zin.

De mate van helderheid en duidelijkheid in je leven. Als je helder en duidelijk bent dan is de kans op een verschijning kleiner.

Als heldere en duidelijke persoon zie je niet zo snel een wazig verschijnsel en omgekeerd hetzelfde verhaal. Nogmaals mijn gedachte dat een wazig bewustzijn en wazige geest zelf dingen begint aan te maken die je vervolgens gaat zien.

Of het vervolgens echt bestaat is dan ook de vraag. Wie weet ben je als mens met wazige geest wel in staat tot zien van wazige geesten Dat je aanleg moet hebben daarvoor. Dat je moet open staan in je geest, dat je geest niet structuur moet hebben zoals de schilderijen van Piet Mondriaan.

Dat je het pas ziet als je zelf niet van deze aarde bent

Zonder te bashen maar zomaar omdat ik moet lachen even

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-02-2007 17:43:44 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45956715
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 17:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ja in de meeste gevallen roep je het zelf op! Ik heb toch echt genoeg gezien zonder het opgeroepen te hebben. Dat wil zeggen, zonder dat ik ermee bezig was. Juist door die gevallen ben ik mij erin gaan verdiepen.

Ik denk zeker dat het echt is, maar een groot deel is ook fantasie.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:47:13 #20
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_45965577
[olie-op-het-vuur-modus]Wat een boel zelfverklaarde experts hier...ouija boards en geesten oproepen is bewezen meer dan iets dan tussen je oren zit. Het is een methode om een nog onbekend zintuig te activeren.[einde-modus]
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_45965915
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:47 schreef clowncloon het volgende:
[olie-op-het-vuur-modus]Wat een boel zelfverklaarde experts hier...ouija boards en geesten oproepen is bewezen meer dan iets dan tussen je oren zit. Het is een methode om een nog onbekend zintuig te activeren.[einde-modus]
O ja? En wie heeft dat dan bewezen? Bron?
pi_45971482
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:27 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Het maakt me niet uit wat het is Mensen worden er wel gestoord van, en als die kans er is zeg ik liever nee, Nee.
Als je met de juiste intentie eraan begint, kan er vrij weinig mis gaan.
pi_45971629
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ja in de meeste gevallen roep je het zelf op! Ik heb toch echt genoeg gezien zonder het opgeroepen te hebben. Dat wil zeggen, zonder dat ik ermee bezig was. Juist door die gevallen ben ik mij erin gaan verdiepen.

Ik denk zeker dat het echt is, maar een groot deel is ook fantasie.
Hier kan ik dan wel heel erg in meegaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 4 februari 2007 @ 19:20:27 #24
150152 Queen_Bee
pi_45981459
quote:
Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Nee het volgende:

[..]

Als je met de juiste intentie eraan begint, kan er vrij weinig mis gaan.
Nh, da hoeft helemaal nie
I'm super sonic man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')