quote:
![]()
Ik zie fok als een groot brain-storm project
![]()
Hier worden de duivelse plannen ontwikkeld, en hier wordt straks the temple of doom gelanceerd
![]()
Als de admins straks the magische programmeer-code installeren dan krijg je echt een complete hel hier op aarde
![]()
Dan gaat the eye of cybersky zijn werk doen
![]()
Niet alleen the eye of cybersky maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer. ( eye of cybersky is dus mijn icoon nu, zo heet dat ding, dat ding staat ook in mijn fotoboek)
Zonder gein ff. Ik geloof in geesten, dat ze in andere werelden zijn en vanuit andere werelden kunnen ze toegang krijgen tot onze wereld, en dat ze dus ook in dromen kunnen rondspoken. En daarom juist dat je wakker wordt en net op het moment van ontwaken een seconde of 5 zo'n verschijning ziet.
Ik geloof ook in demonen in andere werelden en dat demonen toegang kunnen krijgen tot onze wereld. Ik geloof eigenlijk in super veel werelden. En als het ff meezit gaan al die werelden straks 1 wereld worden. Kun je natuurlijk zeggen dat je liever geen last van demonen hebt, maar dan denk ik van.." Welcome to the jungle". Reken maar lekker af met monsters. Dan denk ik van. Kom maar op met het leuke uitdagende spel. Demonen versus de mensheid. En de mensheid wint toch altijd
![]()
Maar het is gewoon de uitdaging dat er gewoon een nieuwe uitdaging komt, het spel moet in leven blijven. Net zoals het spel op de computer in leven blijft.
Die verschijning die ik zag dat leek dus echt realiteit.
Je hebt nog the twilight zone.
Goede serie was dat vroeger ook. "The twilight zone". Ik vroeg net aan mijn broer of hij die niet misschien kan downloaden, ik kan me nog een paar steengoede afleveringen herinneren daarvan. Wazig herinneren maar dat ware dus echt wazige afleveren. X-files achtig maar dan anders
![]()
Ik geloof dat ooit echt de hel los-barst. Ze zeggen dat ze in de hemel geen bier schenken. Hier op aarde is het een hel, het is een hel en zal nog sterker een hel worden, met liters bier en met veel mogelijkheden. Hier op aarde moet de hel losbarsten. En dan is de hel de playground van de duivel.
"The devil's playground".
En geloof maar dat de duivel een mooi spel voor ogen heeft
Nu tijd om naar buiten te gaan met biertje even
![]()
De duivel helpen om zijn plannen te verwezenlijken
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-07-2006 17:07:55 ]