Op zich zit er in mijn ogen wel enig waarheid in. Als mijn spirituele vrouw helemaal uitgeput is, dan gaat ze karaoke'n om haarzelf weer op te laden. Ze vertelde ook dat wij bestonden uit (elektrisch) energie. Ook als je de topic "Online cursus automatisch schrift" leest dan lijkt het ook zo waar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:40 schreef DePresident het volgende:
Ik hoorde van een spiritueel iemand dat we over electriciteit na moeten denken omdat je het niet kan 'zien' en hetzelfde geld voor 'geesten'. En elke keer als er een storing is in de electriciteit als bijvoorbeeld je lamp ff hapert ofzo, dan zijn er geesten actief. Dat was zeg maar het verhaal om mij te overtuigen dat er geesten zouden bestaan. Geloof ik er nu in? Eh......nee niet echt
jaaaaa zo'n verhaal heb ik ook gehoord! Een man verloor zijn pink toen hij hem per ongeluk afsneed in de bakkerij.....en ik heb gehoord dat de geest van die pink nog steeds ronddwaalt in de bakovenquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:33 schreef OldJeller het volgende:
Ken je het verhaal van de oude molenaar?
Er was eens een oude molenaar..
Op een dag viel hij tussen de twee stenen waarin graan wordt verhalen..
Hij stierf..
Sindsdien dwaalt zijn geest daar rond..
Natuurlijk niet! Is gewoon een dipje in de spanning, veroorzaakt door een apparaat dat inschakelt en dat ineens veel stroom trekt. Denk aan wasmachines, electrische kachels enz.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:10 schreef Sabbie het volgende:
[..]
Op zich zit er in mijn ogen wel enig waarheid in. Als mijn spirituele vrouw helemaal uitgeput is, dan gaat ze karaoke'n om haarzelf weer op te laden. Ze vertelde ook dat wij bestonden uit (elektrisch) energie. Ook als je de topic "Online cursus automatisch schrift" leest dan lijkt het ook zo waar.
Als de lampen flikkeren? In de badkamer flikkerden onze halogeen lampen. Na nieuwe lampen er in te hebben gezet werkte het nog niet. We hebben niet kunnen vinden wat de oorzaak was, maar om nou gelijk aan geesten te denken...
Ik heb het spook gemist in jouw verhaal..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef NijntjesUk het volgende:
Dit verhaal ken ik van mijn opa en ik weet ook niet alle details maar goed.
Tijdens de Tweede Wereldoorlog is zijn vader (mijn opa was toen 13) opgepakt door de Duitsers. Ze hoorden niets meer van hem. Op een dag stond zijn moeder in de voorkamer naar buiten te kijken en plotseling zag ze daar haar man staan. Hij schreeuwde in paniek:"Help me, help me dan toch! Ze gaan me vermoorden!", terwijl hij met zijn armen zwaaide. Zijn moeder stond als aan de grond genageld en kon het nog net opbrengen om mijn opa te roepen. Toen mijn opa kwam, was de verschijning weg.
Zijn vader is nooit meer thuisgekomen.
Ooh zo, dat was me dus even voorbij gegaan..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:56 schreef NijntjesUk het volgende:
Haar man is opgepakt, nooit meer thuisgekomen, maar ze heeft zijn verschijning/geest/schim in de tuin zien staan, terwijl hij dus ergens in een kamp ofzo zat.
Dat lijkt me echt kut om mee te maken. Wel zielig voor je oma.quote:Op zondag 9 mei 2004 03:48 schreef Keromane69 het volgende:
Er zijn veel verhalen die zich afspeelden in WO-II.
Iets wat me eraan deed denken (sorry als ik het al eerder postte en nu in herhaling val):
De vader van mijn moeder overleed in 1964. Hij was postbode. Elke middag kwam hij thuis voor het middageten. Na zijn dood heeft mijn oma nog een paar keer de poort gehoord. Alsof haar man thuiskwam. De fiets over de kiezels, de deur, de voetstappen...
ik zeg tog dat als je BESCHRIJVINGEN hoort, of als je FILMS ziet, of FOTO's bekijkt zie je ze ALTIJD in zwart wit...sjongejongejongejongejongejonge.....quote:Op maandag 10 mei 2004 13:35 schreef Thrilled het volgende:
dat is ook iets om te discussieren, als je foto's , filmpjes, verhalen , beschrijvingen enz enz hoort /ziet/leest. dan word de entiteit altijd zwart/wit beschreven, waarom nooit in kleur??
DAT is juist het discussiepunt wijsneus...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
nah dat wat je net zei slaat nerges op want hoe kom je erbij dat het alleen in zwart wit is ? :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |