quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Ik vind het hele ding lelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef Goover het volgende:
Ik heb dit weekend in een C4 gereden. Gehuurd door mijn stageBen er mee naar Brussel heen en weer gereden. Reed wel leuk, ik vind het dash alleen erg lelijk
Inderdaad, die knipperlichten onder de zijspiegelsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het hele ding lelijk.
En hoi Goover!
De PTA SC is aan het veranderenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
Damn, gewoon al een post of 6 ontopic
Bek houden ziphoerquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De PTA SC is aan het veranderen.
Ik zie zelfs nog niemand afgekraakt worden.
Wtf.
Peu? Waar ben je?
Zo ik weet niet wat hij gebruikt. Maar ik hoef het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
En ook_gek zegt enge dingen op MSN;
mark zegt:
zie je wel je bent leuk
Ieuw. Volgens mij ben jij een HELE enge papaquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
ZIE JE WEL WE WORDEN OUDERS!!!!!
vroeger was het nog leuk. Mensen werden tot op het bot kapot gemaakt, weg gepest, complexen aangepraat. Er is er zelfs 1 opgetieft naar het huitenland.
dat waren nog eens tijden
Jezelf vermenigvuldigen is inderdaad lastig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
En ik word dus echt géén ouder. En ook geen volwassenen.
Ik voel me wel ouder dan 4 jaar terug, maar ik geloof dat dat wel normaal is..
zelfs de spelfouten worden te normaal. Vroeger kon je er niks op uitmaken nu zijn het compleet normale woorden gewordenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ieuw. Volgens mij ben jij een HELE enge papa
Conservatieve relnicht....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zelfs de spelfouten worden te normaal. Vroeger kon je er niks op uitmaken nu zijn het compleet normale woorden geworden![]()
Vroeger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |