K*tnummer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef bigshadow het volgende:
Knap van je Belsen, ik wist er echt geen een meer te verzinnen
quote:....................................
All You Give I Need It
Come On Baby Show Me How
If You Got Desire
I Can Light Your Fire
Come On Baby Show Me Now
quote:You can't be me
I'm a![]()
I'm rhyming on the top of a cop car
I'm a rebel and my .44 pops far
Iggy+1quote:
quote:I'm aI wanna move around the floor
I'm aI gonna make you beg for more
I'm agonna make you jump and shout
I'm aI'll show you what it's all about
Vinnem goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef bigshadow het volgende:
Herman van Veen
Herman Dune
Herman Finkers
Toon Hermans
Herman Brood
Al zijn sommige meer grappig dan muzikaal, een beter lijstje krijg ik momenteel niet voor elkaar.
Sorry had even overleg....quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef bukgeit het volgende:
I'm A Dancer van Herman
hoezo nogquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:00 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik nog vijf muzikale Hermannen?
En dan heb je de Hermannen wel zo'n beetje gehad... Herman van Keeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
hoezo nog
Herman Brood
Herman's Hermits
Herman van Boeyen (vitesse)
Pee Wee Herman (heeft ook vast wel albums)
Herman Emmink (heeft toch ook gezongen?)
Zelfs met ? tikt iggy sneller dan zijn concurrenten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Daft Punk?
Is natuurlijk goed! the_watcher +1quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef the__watcher het volgende:
greenday - working class hero
Op vrijdagavond, ik denk 1991/1992. Met de krantenbezorger..ben de titel ff kwijt (volgens mij heb ik 'm zelf ook eens gevraagd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef ranja het volgende:
Stand
geen KIng, een comedy serie die hier volgens mij op zaterdagmiddag op rtl4 is geweest (en tig keer in de herhaling).
als je titel niet weet maar wel kunt omschrijven waar het over ging is het ook goed.
Jij vroeg 'm waarschijnlijk andersom. Best kans dat ik het punt hadquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Op vrijdagavond, ik denk 1991/1992. Met de krantenbezorger..ben de titel ff kwijt (volgens mij heb ik 'm zelf ook eens gevraagd.)
Life goes on dacht ik eerst ook, moest het ook opzoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ha, die life dus tochh..zat de hele tijd tegen Life goes on en The Good life aan te hikken
bij mij is het nogsteeds pagina 1quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:44 schreef bartrid het volgende:
blondie?
En hoe kwamen ze aan het geld?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:10 schreef bartrid het volgende:
Alles in eigen beheer gedaan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef bartrid het volgende:
Donaties van fans gevraagd?
Op intekening.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:29 schreef cafca het volgende:
De CD werd vooraf betaald, voor-ie opgenomen werd?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, weinig aan, idd. Chris was in Groundhog Day ook niet grappig. Maakte de film er niet minder om
Denise?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe zou mevrouw waarschijnlijk geheten hebben als ze op 7 - 3 - 1979 geboren zou zijn?
Ja, denk 't: heb 'm hier gevonden:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wow! Are those for sale?
http://www.worldofgadgets.euquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wow! Are those for sale?
Was ff druk: excuus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb je misschien een hint?
Tuurlijk! schaap + 001quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef schaap001 het volgende:
Keith Jarett
Ja, haha: maar da's nou net waarom ik déze foto koos: hier herken je 'm moeilijker op dan op andere foto's!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef Mark het volgende:
Bekende kop....
quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
In de achternaam staat 1 letter verkeerd!
Prima de bimaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef belsen het volgende:Bryan Adams - Everything I do, I do it for you Abba - I do, I do, I do, I do, I do Eddie & the Hotrods - Do anything you wanna do The Kinks - Do it again The Beatles - Love me do Spider Rico - I don't Boomtown Rats - I don't like mondays Carl Perkins - Honey don't The Beatles - I don't wanna spoil the party The Jam - Don't tell 'em your sane
Wie treedt er de wonderlijke wereld van de Efteling binnen?quote:'Cinderella' de musical
Medio november zalhaar musical debuut maken in de Efteling musical 'Cinderella'. Ze zal de hoofdrol van Assepoester op zich nemen.
Cinderella is de derde productie die de Efteling in samenwerking met Albert Verlinde en Roel Vente op de planken zet. In 2005/2006 wist TiTaTovenaar volle zalen te trekken en voor de musical Annie zijn er vóór de première al meer dan 50.000 kaarten verkocht.
We've got a winner.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:17 schreef bigshadow het volgende:
Do?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:18 schreef belsen het volgende:
Wel een dame die alleen bij voornaam bekend is. Ik heb overigens een gruwelijke teringhekel aan dat jammerende wijf, maar dat terzijde.
Noppe, echt 1 letter anders. Dus ook een 2 letterig woordje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef bartrid het volgende:
Don nogwat something?
Met het hitje personal saviour.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mo' Solid Gold?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef bartrid het volgende:
Die zien er weer bekend uit....
quote:Falling between the energetic pop/rock of mod revival and the psychedelic experimentations of Traffic,came to be one of the leading bands of the traditionalist, post-Oasis British rock of the mid-'90s.
quote:is vooral bekend van hun album
uit 1996 met daarop de hits [...] , [...] en [...] . Maar de grootste hit was de cover
. Daarna werd het wel snel stil rondom de band, om er uiteindelijk in 1999 een punt achter te zetten.
Maar dat blijkt nu tijdelijk te zijn.moet gaan zorgen voor een heuse comeback van
. Samen met een drietal gelouterde producers heeft de band een sterk en pakkend album gemaakt.
Ik hoorde weinig verschil eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Jeevas - vond ik véél leuker dan Kula Shaker.
Hmm ik druk me verkeerd uit idd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Weinig verschil? Jeevas was gewoon een simpel gitaarbandje en dat vond ik niet van Kula Shaker.
Junkie XL eigenlijk niet, is van geboorte Fries maar heeft jarenlang in Groningen gewoond.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 07:46 schreef cafca het volgende:
Eventuele aanvulling:
Peter Schaap
Ro-d-ys
New Adventures
Junkie XL
Nee, uit Den Haagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:44 schreef bartrid het volgende:
janse bagge band?
Habbadabbariwikidi!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:31 schreef Berkery het volgende:
urban heroes?
Veel van zijn voormalige bandleden spelen bij the grateful dead, ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:04 schreef nipeng het volgende:
Doet me denken aan dankbare doden.
quote:
Geen pappie, maar neef.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:27 schreef knars het volgende:
Als de pappa Jon Bongiovi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk nummer?
quote:"![]()
ist Menschfleisch!"
My point exactlyquote:Op zondag 24 juni 2007 00:31 schreef Berkery het volgende:
Ik ben geen Dylan-kenner, maar volgens mij wordt ie meer gecoverd dan dat zelf nummers van anderen speelt.
(nederhit)quote:With a quivering voice
You spoke the word
Shadow came between us
Sharp as a sword
Gone is my gladness
And vanished my pride
'Cause luck didn't stay on our side
quote:When I was growing up, someone told me that initially there was supposed to be lyrics tobut the dude singing them was so much under the influence of acid during the recording, he could only yodel along rather than sing them. Sure, that's a bunch of crap (....er, right?), but still, I'd like to believe it were the case anyway and if you try to tell me otherwise, [covers ears] la la la I can't hear you.
quote:In 1968, the band earned their first number one hit in the Netherlands with the pop song "Dong Dong Diki Diki Dong. This was followed by the success of their psychedelic album Eight Miles High, which featured an eighteen-minute version of the title track, itself a cover of The Byrds hit. The live version, which could last 45 minutes, was considered by some to be a highlight in their first and second American tours.
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hij had een hekel aan hippies?
bijna.........quote:Op zondag 24 juni 2007 18:28 schreef bigshadow het volgende:
Londen? (Greenwich?)
Bartrid +1quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef bartrid het volgende:
greenwich village in new york?
quote:In September(1970), he moves his family from Woodstock, which has become more populated since the Summer of Love, to MacDougal Street in Greenwich Village.
quote:Singer/guitarist Sam Duckworth is the primary member behind indie-emo folk affair, a moniker culled from a headline in a computer magazine about a Batman game.
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:51 schreef bigshadow het volgende:
McCartney --> Macca --> Maccabees
bukgeit +1quote:Op maandag 25 juni 2007 09:20 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Get Cape, Wear Fly. Van horen zeggen, man met gitaar.
Ik heb in Maart in Londen de single "About Your Dress" gekocht. Wel goed, vraag me wel af of ik daar een album vol van ook goed zou vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef bukgeit het volgende:
Een geslaagde kruising tussen Maxïmo Park en Futureheads.
Aparte keuze, vooral ook met de single covers erbij. Ik vind ze persoonlijk wel mooi, alleen jammer dat het een foto is van opgezette dieren.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef bukgeit het volgende:
Interpol - Our Love To Admire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |